Alla inlägg under november 2006

Av jowjow - 25 november 2006 17:47

idag status: skitallt e som jag vet inte hittar ingte som är bar arbetshögen bara växer, svårigehter att sova ökar, annat förvärras oxå!!! jag orkar inte har ingen aning om vad jag ska göra men jag funderar på att bara ligga hem o sova det rä det enda jag vill i alla fall har inge lust längre!!!!!-_-//jowjow

Av jowjow - 24 november 2006 18:40

hahaha vi va fan kung på våran klasskonser idag:D vi va så jäkla bäst att det inte går att säga xD helt klockrent^^hm ja vet inte vad jag ska säga mera har inte så mycket faktsikt...eh vad:O rykte om ny kent skiva!!!!!!!!!!!!!!! till våren:O om det är sant så dör jag!!!!! jag längtar ju så enormt efter dom!!!! plasre herrejocke låt det vara sant!!!!JAG BEHÖVER ER!!! I NEED YOU NOW!!!!//jowjowDagens låt: När Det Blåser På Månen-kent

Av jowjow - 23 november 2006 17:40

jaha idag var det en riktigt seeeeeg o tråkig dag och jag mår verkligen inte bra:'( jag vet inte vad jag ska göra för det bara äter innuti mig och känslan är så jävla stark nu! vet inte vad jag ska ta mig till blä:'(//jowjow(HAPPY) JAG HATAR ATT DET ÄR SÅ-NINA ROCHELLEDu säger att du leker med tankenOm att va min ängel tills jag dörJag säger lek, lek med tankenDet är det som tankar e till förOch jag leker med dödenOch du frågar vad fan jag görJag säger jag leker bara med dödenDet är det som droger är till förOch jag vet att du hatar, att du hatarAtt jag e såOch jag ser att du e trött nuMen du tar min hand ändåOch jag vet att det finns inget jag kan ge digMin älskling jag hatar att det är såDu säger livet e en gåvaJag säger livet e dom nätterDå jag inte kan sovaHappy jag hatar att det e så

Av jowjow - 22 november 2006 19:05

mhm sitter här fast jag inte har tid ska snart ta o fota lite mer men jag vet ju inte en hur kameran fungerar har en känsla av att jag har missuppfattat hur det ska vara ås alla bilder kmmer att bli skit men men i alla fall har nått att framkalla imorn!!! kören va ju asbra de va så coolt o höra hela kören tillsammans de kommer bli ett grymmt luciatåg tror jag faktiskt!!! ne nu måste jag ta o sluta hat verkligen inte tid!!!//jowjow

Av jowjow - 22 november 2006 09:33

hm helt insnöad på Bo Kaspers Orkester dom e ju så härliga att lyssna på!!! *suck* ska snart till skolan himmla jobbigt ska ha scemu och dubbelpass i kör!!! och sen går fick jag veta av min metor att det tydligen saknas en massa poäng för mig:O det innebär ju en massa nya o fler kurser baaaaaaaaajs ja orkar inte mer fan oxå jävla skit skola>_< ikväll är det The O.C men ja vet inte om ja orkar kolla de har blivit så himmla segt o tråkigt lix hallå aj menar Seth o Summer har gjort lsut igen och Ryan o Marissa e bara vänner IGEN så håler det på hela tiden!!!! nä tacka vet ja Prison Break de enda riktiga serien man kan glo på hahabajsbajs//jowjowWENTWORT MiLLER och DOMiNiC PURCELL<3

Av jowjow - 21 november 2006 21:11

eller snarare HÅKAN HELLSTRÖM POP:) blev på nyrr råkär i honom eller har ju vart det lääääääänge men alla känslor från PDOL kom tillbaka<3 fan de va ren jävla magisk kärlek när han kom upp på scenen de va 2 timmar av ren energi och magi och kärlek<3 awww nostalgi^^skolan??? skit på den lix:s palla kören va ifa roli o fotot va okai faktsikt!!har kommit på början på min ösnkelista nu xDÖNSKELiSTAN1 The Best Of Depeche Mode(samlings cd)2 HÅkan Hellströms Noter(en bok som jag hittade med noter o ackord till alla hans låtar<3)3 Sesong 1 av Prison Break på dvd^^haha kommer nog på nå mer så småning om hahah bajsbajs//jowjow

Av jowjow - 20 november 2006 20:15

hm nu e ja hemma efter en helg hos Anna som var helt okai^^ men jag är inte på världens bästa humör-_-detta förklarar varför!!!! http://www.aftonbladet.sedom har ju en serie om mobbning och jag läste idag om hon den lilla flickan som tagit livat av sig för att hon varit mobbad:'( jag frågar bara hur i helvet lågt får man som människa sjukna??? hur fan kan man göra så här mot en anna person??? har folk inget samvete eller vad fan är det frågan om? jag vet, jag vet så väl hur det är att vara i den situatonen när skolan är ett jävla helvete! tack oah lov så hae jag den turen att komma in på en bra skola och i en hyffast bra klass i 7:an men om jag inte ahde det så tror jag inte att jag ahde suttit här idag, jag har uppöevet den där känslan och trodde att jag skulle bli av med den fö alltid, men den kom tillbaka under 2:an visserligen så var jag inte så utsatt som dom som det står om i tidningen det var jag inte under mellansatdiet heller men det tog på mig, det tar på mig än något så fruktansvärt min självbild är helr förtörd vissreligen så har jag lyckats bra med att förtränga men ibland så räckerdet med så lite för att allt ska komma upp till utan igen och göra sig påmind, rädlasn frö att det ska börja om att det kommer tillbaka att jag som vuxen kommar att hamna i samma situation, och med tanke på allt annat som oxå har hänt i mitt liv så har det inte varit lätt och jag märker det nu hur jag dag fö dag faller tillbaka, jag mår inte psykiskt bra och det beror delvis på den utfrysning och mobbning som pågick till och från i 4 år, Jag har så svårt att förstå hur folk kan vara så in i helvete repektlösa och helt utan hjärna och känsla för andra människors välbefinnande!!!! jag blir bara så jävla förbannad av det här, det gör mig så upprörd!!! varför kan amn inte bara få leva sitt jävla liv utan att folka ska hacka ned på en jämt? gahhh ja finner inga ord jag vet inte vad jag ska göra!!! hur kan det gå så långt att en människa måste ta sitt liv innan folk förtsår? för dom har väl förstått att dom varit delaktiga till att beröva en flicka från alla hennes drömmar och mål som hon kunde ha uppnått!!!! alla där ute som mobbar, det beöver inte vara fysiskmobbning den tysta mobbningen är minst lika jobbigt utfrysningen och vikningarna bakom ryggen, alla ni mobbare som skyller på att ni mobbar för att ni inte mår bar själva DEAL WITH YOUR PROBLEMS FFS! helvete låt era problem inte gå ut över andra tack för mig//jowjow

Av jowjow - 17 november 2006 23:08

men jaha så Felicia åkte ut vet inte om de va de ja ville hade hellr sett att de va Johan som åkte men i alla fall hoppas att söt Markus vinner han e så grym på o sjunga!! ja lovar hade han gjort en jokaliberg låt så hade jag nog smältit oxå...eller bara KANSKE xD ibland funderar jag på om jag skulle skiriva en hel blogg ed fjortis språket:O men sen kom jag på att det skulle vara sjukt jobbit men ska visa exempel på det nån dag typ imårrn kanske...eller nej då ska ja juw till Anna o Helena så då bllire inge bloggande o inte på sönda heller för ja stannar där tills på Måndag haha xD bajsbajs nu ska ja dra iväg//jowjow

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards