Alla inlägg under november 2013

Av jowjow - 22 november 2013 00:26

Hej!

Jag har blitt med ny vagn, blev en helt ny dessutom en emmaljunga scoter och jag är kär. Den är hur fin som helst och Vincent älskar den lika mycket som jag haha

Imorgon ska vi på BVC för 10 månaders kontrollen ska bli kul å se vad han väger och det nu :) sen efter de ska vi träffa Ida och Freja! Så bäst att sova lite så man orkar med morgondagen

Av jowjow - 16 november 2013 18:34

Hej!

Sitter just nu i öjebyn lite mellanlandning innan vi ska hem. Igår träffade jag sanne och Veronica. Vi gick i samma klass på högstadiet. Dom har båda fått barn i år och jag har nog inte träffat dom sen vi gick ut 9an vilket snart är 10 år sen. Inte kunde vi tro då när vi satt där och kastade lappar över klassrummet (ja sms existerade knappt då haha) som handlade om vilka killar vi var olyckligt kära i. Att vi skulle sitta här 25 år gamla med varsitt barn i knät. Förlovade och sambos. De var liksom helt knasigt men väldigt kul att ses. Vi har alla förändrat oss enormt. Men kändes ändå som att vi var 13 igen.

Längtar hem nu ska bli så skönt med rutiner igen. På måndag ska jag också kolla på en ny vagn till skruttis, en lite mindre och smidigare stadsvagn haha :p

Av jowjow - 7 november 2013 23:55

Hej!

Har jag i något svagt ögonblick skrivit att livet är underbart ? Haha What a fake orkar inte med all skit. Så kan gärna få bli nytt år nu så man får nya tag och förhoppningsvis en ny gnista!

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards