Alla inlägg under januari 2014

Av jowjow - 31 januari 2014 19:50

Hej!


Haha ja men äntligen har man fått internet igen efter en helvetes massa tjorv. Men nu ska de förhoppningsvis bli lite bättre på blogg fronten. Har inte hänt så mycket nytt på senaste i alla fall. Men livet rullar på. Har lite grejer på gång som jag ska berätta om senare. Nu ska jag bara passa på att njuta av lugnet. Vincent har lagt sig och jag har köpt grejer till fredagsmys. Så ska kolla på netflix har en låååååång lista med filmer som jag ska passa på å se innan Niklas kommer hem och bestämmer haha!

Av jowjow - 12 januari 2014 17:15

Hej!

Var ett tag sen jag skrev, men mitt internet fungerar inte ännu. Men hur som helst idag är ingen vanlig dag, nej för det är Vincents födelsedag hurra hurra hurra!

Tänk att vår lilla goding blir ett helt år idag så snabbt tiden har gått, mitt lilla knyte är så stor ?

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards