Alla inlägg under juni 2008

Av jowjow - 30 juni 2008 18:56

hejsan!


jaha tänkte att jag skulle berätta lite om min helg då =) på fredagen var jag med maja, irma och johanna det var fedtt najjs vi hade picknick i parken ;^^ sen efter det skulle jag på stan med min darling och leta dop present och kläder det tog hundra år och man påstår att vi tejer är tjoviga när det gäller kläder va? tss :p sen så blev det mys :*


på lördagen var det allstå dop det var oxå mys och på kvällen var det grillning och fest, och ja fest kan man ju säga att det blev med tanke på den mängd vin jag fick i mig och flummade runt som en galning och garanterat skämnde ut mej, ända tills jag spydde på hamocken och tydligen satt på bron och sa att jag hade förstört allt, ja så kan det gå, men jag hade mycket trevligt ändå så länge det varade, på söndagen så mådde jag dock inte så trevligt, speciellt inte när jag märkte att jag fått världens jävla brännmärke på magen, lixom wooot? från en cigarett, allstå jag var verkligen wasted och jag hade sån ångest i går att det fanns inte, fy satan men men kul var det och massa trevligt folk <3


ja idag var jag inte så pepp på att jobba, men slutade dock 14 så inte så farligt det var underhållning då och det visade sig att det var anna som skulle sjunga trevligt så jag hade ju nått att fördriva tiden med ett tag i alla fall! imorrn är jag ledig najjs :D


kvällen ska jag väl lyckas fördriva på någe vis får se vad jag hittar på kram på er


//jowjow 

Av jowjow - 24 juni 2008 22:53

tjohejsan!


jaha  kände att det var dags att slänga iväg ett inlägg, eh jag som verkligen har nått intressant att berätta *not* men i alla fall...


jag har jobbat idag, tråkigt och segt, har dock fixat papper om delegering så inom 2 veckor kommer det bli av ska bara skriva det där provet först! i alla fall 2 dagar kvar och sovmorgon imorrn wiiieh :D sen heeeeeeeeelg! oh är lite nervös för jag vet inte vad jag ska ha på mej till dopet :O men det ska nog ordna sig!


uhh jag borde nog ändå lägga mej snart trots min lilla sovmorgon imorrn känner mej helt slut uhh måste börja sova mer!


jaja adjöss med er kram kram


Jag Lyssnar På!

Låt: Max 500

Artist: kent

Album:  Du & Jag Döden


//jowjow 

Av jowjow - 21 juni 2008 22:08

godkväll!


sitter här uppkrypen i sängen och kollar på en serie som jag älskade som liten: De vilda djurens flykt, tycker den är gullig alla avsnitt på engelska finns på youtube så det har jag roat mej med idag, haha väldigt händelserik dag...ehm men så kan det gå vädret erbjuder storm och regn och hellst skulle man ju vilja krypa upp i soffan med en varmfilt och mysa med älsklingen *suck* men men det får bli nästa helg :D


på tal om helg så såg jag att jag är ledig när det är gatufesten så funderade på att dra dit på impuls och kolla på Håkan men får se hur det blir med den saken!  först väntar en hel vecka av jobb...eller vänta nu bara 4 dagar, ska jag väl överleva, hoppas jag undrars vilka man ska jobba med? sånt är viktigt gahh får psyk när jag tänker på förra veckan .__.


idag har jag även slängt iväg mitt bidrag till kent tävlingen, blev tyvärr inget filmande med mina popkids, blähh dumma bussar lixom .___. så ni kan se resultatet här :D


näe nu ska jag fortsätta kolla "film" sen blir det nog att sova, mn blir inte så pigg av det här vädret direkt, hoppas ni haft en fin midsommar i alla fall^^


//jowjow 

Av jowjow - 19 juni 2008 22:35

godkväll!


hade inte tänkt blogga någe ikväll, trodde jag skulle sova, är massa trött men blev pigg kanske beror på att jag tog en pwernap på jobbet ehm...alltså var PA idag och så kom jag dit men hon sov så jag tänkte att hon skulle få sova tills hon vaknade så jag la mej på soffan strax efter åtta och vaknade kl 10...ehm men ingen märkte nått och hon sov fortfarande när jag vaknade men jävlar vad skönt det var! gahh behövde det, skönt med ett litet break från avd. spec som de 2 som jag har svårast för jobbade idag och var stressade som galningar vad jag uppfattade det som, jaja i alla fall så efter min 11 timmars dag så är jag äntligen hemma! imorrn ska jag åka med helena skönt kan sova längre dessutom går det inga bussar, bara en på förmiddan in till stan det är perfekt då jag slutar 12, kommer bli soft sen ledig i 2 dagar, behöver det!


jaja nu ska jag nog ta och lägga mej i alla fall, behöver kanske några få timmars sömn i alla fall xD


tjohej!


//jowjow 

Av jowjow - 16 juni 2008 20:46

har ni saknat mej? (A)


åh jag är så seg och trött och dålig .___. uhhh vill inte gå upp i morrn, men måste uh uh uh, orkaa jobba *suck* ehm jag vet inte riktigt vad jag ska skriva har bara sååå tråkigt att jag tänkte jag skulle upplysa er om det hehe. äh orka ger upp det här borde sova .__.


tjohej!


//jowjow 

Av jowjow - 12 juni 2008 21:12

and nothing really matters to me


åh idag har jag inte gjort mycket alls, faktikst, spelat en jäkla massa internet spel i brist på annat jag har inte ens lyssnat på musik, vilket jag alltid brukar göra, haha har inte orka öppna itunes xD fan va sämst jag känner mej, men är lite sur för veckans  planer blev förstörda då jag måste jobba dubbelpass på tisdag *morr* jaja kan inte göra så mycket åt det sämst är det i alla fall, äsch har hänt så lite som är värt att skriva om puss på er


//jowjow 

Av jowjow - 11 juni 2008 23:27

men ni ger mej en chans att göra det själv


igår sökte jag annat jobb, hoppas jag får det trotts att jag inte har utbildningen som krävs, men hoppas de kan ta lite på personlighet oxå och så, skulle mycket hellre vilja ha det jobbet, och så kollade jag på lägenheter, idag har jag jobbat från 12.30-20.00 och nu var det verkligen till prick 20.00 förut kund evi ju typ softa massa och alla gick på rapport typ kvart i men nu är det nå nytt att 2 går på rapport och 2 ska stanna kvar och springa på larm tills åtta, jobbigt lixom, jaja i alla fall så är jag ledig imorrn det ska bli skönt, sen är det jobb hela helgen suck och så skulle ja ha vart ledig på måndag men då är det nån äkla branutbildning på hammarn så måste va på jobbet 14.00 för att åka med malin dit, gahh jobbigt, men funderar på att dra till min darlin efter det, kan ju ta bussen från hammarn den lär ju gå typ när den där utbildnings grejsen är klar, dock måste jag åka hem på tisdag morron för ska jobba på eftermiddan, men typ jobbigt att jag kommer va i stan då 11.30 och sen måste jag åka tillbaka 14.10 men lixom orka vänta från typ 10.45 till 15.00 på jobbet näe åker hellre hela vägen hem och softar ett tag och sen åker tillbaka, ja får se hur det blir men vill så gärna va me han, skulle ju det på söndag me fick veta idag om den där brand grejset åhhh suck allting är bara så jobbigt just nu orkaa lixom ._.


//jowjow 

Av jowjow - 9 juni 2008 21:10

godkväll!


åhh sov kanske 2 timmar i natt, vaknade hela tiden och låg och vred och väde på mej asjobbigt, sen vaknade jag 5 och gick upp en kvart tidigare än jag brukar men ändå ingen idé att somna om, skulle bara försova mej. även om jag lekte med tanken, i alla fall var astrött så sov på bussen och sen på jobbet så blev det bättre, lyckades byta med Trude så jag fick gå till 16 ist för 12 mycket bättre! sov hela vägen på bussen hem åhh fy hade kunnat åka i flera timmar till bara för att få sova! ska faktiskt ta och krypa i sängs nu gahh skönt att jag är eldig imorrn,, tyvärr så måste jag jobba på onsdag så kanske inte kommer se min darling förrns på misoomar och det är aslänge dit jag kommer dö :(((( aah men kul att jag har värsta negativa bosten nu allstå fuck ger upp det här nu, godnatt!


Jag Lyssnar på!

Låt: Brusta Hjärtans Patrull [Elektrotrash 2007 verison]

Artist: Lustans Lakejer

Album: Samlade Synder (1981-2007)


//jowjow 

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards