Alla inlägg under december 2010

Av jowjow - 25 december 2010 23:21

Hej!


Hoppas ni alla har haft en bra julafton :) själv så jobbade jag till kl 11 det var väldigt mysigt och trevligt vi hade julfika på jobbet, sen så efter det kom PE och hämtade oss för vi skulle till Grimnäs, och Niklas bil hade gått sönder på torsdagskvällen så då fick vi hämtning, det vart julbord å sen kalle anka å tomte å julklappar. Fick massa bra saker till lägenheten som är super fina, det var god mat å mycket trevligt. Efter det så fick vi låna en bil å åkte tillbaka till stan för att vi skulle på julbord hos mamma, maaaaaaaaat hela dagen så var vi där ett tag innan vi for hem å myste lite för oss själva, en trevlig jul faktiskt :)


nu är jag ensamen för Niklas är tillbaka i Bydalen å jag har roat mig hela kvällen med att kolla på fim, städa å dricka lite vin haha imorgon ska jag till mamma å ta med mig tvätten för det är en bättre tvättstuga där så ska jag nog äta middag där också sen är det slut på julmaten för den här gången haha!


nu blir det godnatt kram på er alla å god fortstättning

Av jowjow - 22 december 2010 16:29

Hello!


jaaaaaaaaa jag lever mina vänner! vi har äntligen fått internet till lägenheten å de känns grymt bra måste jag säga, vi trivs jätte bra i lägenheten och allting är precis som det brukar vara, men nu kan jag börja skriva mer! fast orkar inte just nu ska ta å laga mig lite mat, är själv ikväll då älsklingen är å jobbar å de är 26 minus ute så de e gött å ha internet håller på att ladda upp lite foton å sånt nu :)


kram på er å god jul!

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards