Alla inlägg under december 2006

Av jowjow - 31 december 2006 13:39

eller så inte...jag vet inte orka lixom allt känns så himmla värdelöst just nu *orkar inte gå in på det närmare för privat*DAGENS LÅTStep In To My Office Baby-Belle&Sebastian//jowjow

Av jowjow - 30 december 2006 16:38

hm jaha näst sista dagen på detta år...det borde innebäara en hel jäkla sammanfattning på vad som hänt:s men ja pallar inte det är inte en sån positiv dag som det borde vara>___< so me don't like...bilddagbok uppdaterad i alla fallDAGENS LÅTDrömmar-Ratata//jowjow

Av jowjow - 29 december 2006 16:36

eh jaaaa...idag är lika med tråkigt så ja pallar inte att skriva faktiskt för de har inte hänt nått vettigt idag...*suck* bilddahboken är dum och forumet med>___<DAGESNLÅTPepeole Are People-Depeche Mode//jowjow

Av jowjow - 28 december 2006 18:51

idag har ja vart på stan o de va tråkigt-_____- nusitter jag här och har ännu tråkigare hänger på mit favvo forum och lyssnar på musik, är enormt sur för att jag inte kan fira nyår med Carrow och dom>________< baaaajs oxå weeeei vilket kul sätt att bröja 2007 på sitta hemma och glo på tv *not* baaaaajs varför ska de vara så himmla svårt allting???? skitDAGENS LÅTJag Vill Ha Allting-Håkan Hellström//jowjow

Av jowjow - 27 december 2006 17:06

jag har bestämt mig att inför nästa år fixa till min blogg och bli lite mer sirviös med mina inlägg men fram till dess blir det bara flumm hehe......jag äs less på alla idioter som inte fattar bättre>_____<DAGENS LÅTAstradyne-Ultravox--->07.08 minuter instrumentalt med bara synth underbart<3//jowjow

Av jowjow - 26 december 2006 19:15

idag en dag som vilken som hellst har bara slöat och har allmänt tråååkigt:s lyssnar på musik ska snart kolla film med syrran och så där jätte kul o veta va hehepusshejs//jowjow

Av jowjow - 25 december 2006 13:59

hahah yes fetta bra julklappar iår:p jag orkar faktiskt inte skriva så mycket idag det händer ju inget vettigt vet ja;o hehe ja bara sitter här o slöar o lyssnar på fett bra musik o äter o splear gitarr o lite annat skithare gött allapusshejs//jowjow

Av jowjow - 23 december 2006 20:04

hejhej idag har det julstökats o kokats skinka o slagits in paket:D nu sitter jag här och ska skriva brev^^ har även pratat med Carrow idag^^ det var kuwligt, och jag ska hälsa på henne på lovet:DDDD mm så e det:p näe ska väl återgå till mitt brevskrivande nu då^^ ha en bra jul alla lär inte skriva imorrn så pusshejs o GOD JUL//jowjow

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Skapa flashcards