Alla inlägg under april 2009

Av jowjow - 28 april 2009 22:32

tjoho!


har jobbar nu 2 dagar irad!!!! OMG...men ja det var helt okej, nu är den här månaden snart över, den ska avslutas med finfolket, chill och grill i  BH parken ;) puss på det <3 


jag borde  bli bättre på å blogga men de händer inte så mycket i mitt liv just nu, latar mej mest,  nu ska jag sova tjingeling



Av jowjow - 27 april 2009 10:01

åhhhw i fredags var det party party :D det var lika galet som vanligt så himla kul! woho det måste göras om! på lördagen var det SOMMAR! himla varmt hade bara t-shirt när ja va ute man behövde ingen jacka! idag ska jag visst fara å jobba, uh läskigt var så längesen så, men ska bli kul å se om de e nå nya och vilka som är kvar, ja pengar i alla fall! och det bästa nu kommer jag komma hem kl 9 och slippa sitta å vänta på busstorget i 45 minuter på att få åka hem woho! mja nu måste jag kila på ica och köpa mej nån lunch! tjingeling och bjuder på en bild från helgen :P


puss å kram

Av jowjow - 23 april 2009 22:44

jag är så pepp på party imorrn med peter och flickorna :) kommer blir så jäkla kul och jag har smultron vin nu ska jag klura ut vad mer jag ska dricka imorrn ;) daaansa daaansa woho!


idag var det sol och johan var här :) mys mys mys^^


okej ska nog snart sova, åh är så pepp har längtat så länge efter party!



puss å kram

Av jowjow - 21 april 2009 22:40

WOHOOOOOOOOOO!


idag skrev jocke på forumet om kent album 8 :D älskart <3


sen så var jag tvungen å haka på trenden, wayfarer maffian, fast jag har inga sånna brillor men gjorde en fejk bild så länge med ett par vanliga brillor haha, idag har jag rivit mer tapet å sånt, annars har jag int så mycket intressant att berätta tyvärr! jag tror jag ska sova nu


puss å kram

Av jowjow - 20 april 2009 23:25

tjoho!

jaha så har det vart helg då, och nu är en ny vecka på gång, den här helgen så flyttade vi in till stan nästan i alla fall, och johan var här det var kul :) internet funkar inte som det ska så kommer säkert va borta ett slag till pallar inte att de ska va så segt, ha jobbigt men men på åter seende så ska jag berätta mer om vad som har hänt och så där, tjingeling

puss å kram

Av jowjow - 15 april 2009 01:01

okej slänger iväg ett till inlägg


JAG ÄR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD PÅ DOM DÄR JÄVLA IDIOTERNA FYFAN FÖR ATT DET KAN FINNAS SÅNA FEGA OCH SVAGA MÄNNISKOR SOM MÅSTE GE SEJ PÅ ANDRA!!!!!!!!!!! ÅHHHHH JÄVLA STÖRD MAN KAN VA DET ÄR FAN INGEN SOM SKA GE SEJ PÅ DEN JAG ÄLSKAR IGEN!!!!!!

Av jowjow - 15 april 2009 00:32

okej först nu, ja exakt nu i dem här dagarna har jag insett hur bra DH är ja Desperate Housewives, har sett på TV det är ju dock säsong 5, minns att jag såg lite av säsong 1 men slutade, men nu håller jag på att kolla från början woho, är på avsnitt 16 på säsong 1, sen har jag bara 2, 3, 4 och halva 5 kvar hehe, och efter det ska jag kolla om Prison Break, eller ja bara första säsongen för den var bäst och sen ska jag kolla om Grey's Anatomy okej vet inte om ja kommer ha så mycket tid för det men ja när jag har tråkigt hehe


kommer antagligen försvinna från bloggen ett tag, för vi flyttar ju blir utan nät i ett par dagar eller ja över helgen har ju internet här tills vi flyttar routern, men från måndag så ska vi ha nät i våran nya lägga men vete fan hur det går när vi ska koppla det till alla datorer hehe så kommer nog ta ett tag, men ni ska få veta allt när jag dyker upp igen nu godnatt


puss å kram

Av jowjow - 11 april 2009 21:29

tjoho


jaha så var denna dagen över, ja klockan är förvisso inte mycket men ska snart sova ändå, idag var det massa sol så var ute i flera timmar skönt, sen blev det mer stök här hemma uh uh uh, sen så har jag roat mej med att kolla på Desperate Housewives, woho mins inte när ja börja kolla på det men 3 säsongen, så tänkte ja skulle kolla från början, men nätet är jätte segt så tar as lång tid att ladda, allstå kollar direkt i webläsaren, men har sett 2 avsnitt nu ska ta och börja på det 3:e sen godnatt, hoppas ni hade en fin dag


kram kram

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards