Alla inlägg under maj 2007

13

Av jowjow - 26 maj 2007 20:15

Hyvää Iltaa


bara för att jag har lovat Josso o Najna o alla andra på forum att jag ska lära mig finska XD haha uhm i alla fall jag tycker inte så mycket om det nya kent.nu forumet det känns konstigt :( så jag håller mig mest till VMV :) haha ja och jag kom på att det är dags för en ny omrösting så den kommer nu ska fixa den nu så ni måste rösta sen ja! haha:p


Lyssnar på: Vintervila-Havsänglar


//jowjow 

15

Av jowjow - 24 maj 2007 20:18

hej


idag kom jag på att jag kommer att sakna min klass jätthe mycket! jooo och jag har pyttelite plugg kvar nu! uhh ska göra massa imorrn! jaa1 så jag blir klar! mjo har nog inte så mycket mer att säga idag


Lyssnar på: All Fall Down-Ultravox 


//jowjow 

16

Av jowjow - 23 maj 2007 19:39

tjoooo!


uhm jahaja nu är kent forum preciiiiis som det ska vara :D haha jaa1 och det är roligt att vara där igen jaa1 :p *me like* haha uhm jaa allstå borde plugga men som vnligt skiter det sig och spec nu när jag inte kan hålla mig från forum! gahhh *dumma* haha uhm eh...ja ikväll är det i alla fall GA<3 *tycka om mycket* nu ska jag vara duktig hejdå!


Lyssnar På: Elden-Lars Winnerbäck 


//jowjow 

17

Av jowjow - 22 maj 2007 20:30

jo men hej


jaha ja idag blev allt pannkaka för att allt bara är det! PUNKT roligast är att forumet har öppnat igen men jag förstår mig inte på det>_< nee1 dom har ändrat mitt användarnamn!:O fattar inget har skrivit till dem i alla fall så får se vad som händer! gahh vill juw heta det jag hetat! man iaf alla mina 5500 nått inlägg är fortfarande räknade xD mahaha så det är juw coolt:p haha xD ihm fast jag borde ha pluggat men baaaajs på det lixom


sjunger: DET ÄR ÄNDÅ REDAN ALLDELES FÖRSENT!


hah!


ny musik idag!


Futher Down The Spiral-Nine Inch Nails

Bob Hund Ep-Bob Hund

Jag Ska Bli En Bättre Vän-Mattias Alkberg BD

OK Computer-Radiohead

Origin Of Symmetry-Muse


massa braig musik jaa1:^^  uhm nu ska jag se om jag kan försöka förstå mig åtminstone liiiite på det nya forumet! :D


Lyssnar på: Högus Sång-Thåström


//jowjow 

18

Av jowjow - 21 maj 2007 19:55

tjooooooooooooooo!


uhhhh inte ett dugg pluggande idag att jag ALDRIG kan skärpa mig! damnit men  i alla fall jag vet nu att jag är käär1 i Muse och Radiohead<3 :^^ usch och fy imorrn MÅSTE jag plugga MÅSTE verkligen MÅSTE! fyyyy uhm ja Anna kom in på Framnäs! weiiiii!:^^


Lyssnar på: Ask-The Smiths 


//jowjow 

Av jowjow - 20 maj 2007 21:13

tjaaa!


jahaja så har man jobbar för den här gången! :D mjaaa och nu börjar sista rycket sen ska jag fan bara ha kul i 2 veckor:D mjaaa det är nära nu nära nära nära! STORA KÄNLOR STORA ORD! 

S T U D E N T E N <3


mjo så att så e det! jaa kan faktiskt inte vara annat än glad just nu ändå FIRHET!!! äntligen skolan har bara vart helvete för mig men jag klararade det, eller ja jag kommer att klara det jag ska stå där med min vita hatt<3 och så vill jag bara tacka Josso för Send Away The Tigers skivan:^^ *tycka om*


Lyssnar på: Imperial Bodybags

Artist: Manic Street Preachers

Album: Send Away The Tigers


//jowjow 

Av jowjow - 19 maj 2007 20:42

hej


åhhhhhh jag håller sirvöst på att dö av skratt hahah det här är så jävla roligt kan typ inte förklara varför men i alla fall det är bara så jävla kul ahaha jag kan inte ens skriva så roligt är det hahahahahahaha xD hahahahah uhm ja :D


Lyssnar på: The Voice-Ultravox


//jowjow 

Av jowjow - 18 maj 2007 23:01

hej


hata hata hata hata hata jävla sjuk jobb jag är så jäkla trött att det finns inte men ändå kan jag inte sova och jag åkte aldrig till stan för att jag höll på att dö när jag slutade jobba för att jag var så sjukt trött och för att allt bara var bajs och Simon vill ha Jennys MSN det är ganska kuwl ska fråga om hon vill ge den till han och blah bla jag har gjort om min press på helgon jaa1 den är väl okej och jag gillar inte att last.fm är dumm och jag är hungrig men jag orkaar inte äta och jag ska jobba imorrn och bläää och jag borde typ sova nuuuu gahhh jag är så less på allt och jag vill inte mera och gahhhh fyyyyyy blööööö


Lyssnar på: How Soon Is Now?-The Smiths 


//jowjow 

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards