Alla inlägg under december 2009

Av jowjow - 30 december 2009 19:00

2009


Ett år, 12 månader, 365 dagar vad har hänt? Ja vet inte vad jag ska säga, har varit ett konstigt år för mig, har brottats med känslor, min självbild och mitt självdestruktiva beteende, som började ta anda former under det här året och det skrämmde mig nästan lika mycket som skärandet, jag använde sex, träffade nya killar hela tiden, ville bara få bekräftelse för jag mådde så dåligt, jag skar mig till och från, avslutade ett 1 år och 4 månader långt förhållande, gav mig in i ett nytt för snabbt som en substitut för att slippa vara ensam, det tog också slut och jag kände mig taskig, hade lite dåligt förhållande till alkohol och massa annat dumt som hände


men jag hade jälvligt kul emellan åt, träffade carrow jätte mycket det här året :) var på många fina konserter, yran var ju e höjdare trots konstant fylla haha, har ju jobbat och tjänat pengar och som den bästa avslutningen på hela året så har jag träffat niklas, som verkligen på väldigt kort tid har fått mig att må så mycket bättre än jag någonsin tidigare gjort, och som får mig att känna som jag aldrig tidigare känt och det är helt totaly super awesome, och jag tror på 2010, jag tror att det äntligen är mitt år, min tid att förändra och börja jobba med mig självt på riktigt, ta tag i saker, ta tag i mitt liv, förändring, pepp, kärlek....




ja imåra kommer jag glittra med mina fina vänner, och bubbla och vara lite 60 tal eller pop, lite miss li/marit bergman är det över mina nyårs kläder gillar <3


jag hoppas ni tar det lugnt i natten med raketerna och så hörs vi i det nya året för jag kommer inte skriva imåra, kommer ha fullt upp, men jag önskar er alla ett gott nytt år och på återseende så ska ni om ni vill få följa min väg mot en ljusare framtid och ett lyckligare liv! häng med!


PUSS & KRAM

Av jowjow - 29 december 2009 20:47

Hej!


idag har jag jobbat! det gick bra, sen träffade jag sofia för en tacodejt och inhandling av bubbel och annat skoj till nyår, mysigt :) när jag kom hem så prövade jag mina kläder som jag ska ha på nyår ååååh så fint det kommer att bli :) jag är så pepp! ska jobba imåra med så nu kommer ju tiden gå fort fram till årets sista dag! jag fick en fin present av sofia idag sen sitter på min mobil nu <3 jag ska sova tidigt idag så jag är pigg imåra, fast gick ändå bra att kliva upp imorse, det var 30 minusgrader men jag hade täckisar!!! haha äsch vad jag har inte så mycket att prata om nu, ha de å gött årssaanfattning ska jag skriva i bloggen imåra! spännande ha de göött!


Puss & Kram

Av jowjow - 28 december 2009 22:49

Hej!


idag sov jag länge tills peter ringde å väckte mig, sen blev det fara å träna styrke känns i hela kroppen nu kan jag säga!!! på eftermiddagen blev det the town, med peter, först mat...på sibylla vartannars!! sen for vi och såg Luftslottet Som Sprängdes och sen blev det te och skvaller på Goa, trevligt! fick dock gå hem från Willys sen för det gick ingen buss förbi mig inte okej eftersom det är typ 24 minusgrader ute och jag hade jeans på mig så när jag kom in var jag ju som en stel pinne huvva!!! nu blir det godnatt för imåra är det jobb!


puss & kram i kylan

Av jowjow - 27 december 2009 14:05

Hej!


Snön faller, det är kallt och det skymmer på, i går var jag och slogs på rean, handlade för 900 kr på min älsklings affär: Monki <3 älskar deras kläder så snygga, köpte 4 tröjor och en byxa awesome :D bland annat en svart klänning med vita prickar på som jag prövat förut men inte kunde bestämma mig om jag ville ha den men nu var den billig så den ska jag ha på nyår :) käns bra, ska glittra på nyår mina käraste vänner kommer vara med mig enda som saknas är carrow måste styra upp en träff snart snart <3 niklas kommer att dyka upp precis så där lagomt innan tolvslaget så jag kommer få min nyårspuss i alla fall, och därför så känns de inte som att det kan bli bättre, allt som behövs är att få vara med mina vänner och dom som jag bryr mig om, bättre start på det nya året kan man inte få, spela roll om man är nykter, påverkad eller halvfull, viktigaste är ändå dem som man är med, sällskapet det är ändå dem som gör partyt :) men gott folk det är ändå 4 ½ dag kvar på det här året så vad ska ni göra? för min del blir det bara slappa och ta det lugnt, kolla massa film och äta gott, imåra ska jag ockå träffa peter så det blir trevligt :) och om precis 1 vecka så firar jag och min älskling 1 månad, det känns bra :) nu ska jag återgå till mitt korsord och lyssna på Billie The Vision & The Dancers


puss & kram

Av jowjow - 26 december 2009 10:09

Hej!


jaha sista dagen på julhelgen nu börjar mellandagarna och snart nyår? hur var eran jul? och vad är era nyårs planer? min jul var okej, firar inte, men blev lite julmat ändå och sen mys med spel och film på kvällen, igår kom niklas till mig så ja å mammi lagade mat och så vart det vin och choklad och filmmys :) idag ska jag ned på stan och se om man hittar nått kul på rean, man vet aldrig ;) mina nyårs planer är att glittra ikapp med sofia :) vet att vi ska bli ett litet gäng hos lisa, men om det blir middag eller fest vet jag inte ännu, men det blir trevligt, jag är så där alldeles stel i kroppen men det är inte så lätt att sova 2 i en säng som är gjord för 1, det blir trångt men mysigt :)


hoppas ni har haft det fint och god fortsättning


puss&kram

Av jowjow - 23 december 2009 19:58

Hej!


jaha här sitter man så här dagen innan jul, kunde inte bry mig mindre fast skinkan är på kokning och det snart är dags att förbereda sillsalladen, jobbade då natten som var gick helt okej, sen sov jag vaknade vid halvfyra, blev middag och sen har man pysslat på med diverse grejer, jag måste säga att jag mest vill att den här helgen ska va över för är bara såååå pepp på nyår, känner att det kommer bli awesome och jag har 4 st winter xider med glitter som väntar i kylen :D mmmh men ja det blir nog trevligt imåra med, men fredagen blir bäst för då kommer i alla fall niklas och jag längtar så himla mycket efter honom <3


nu ska jag fortsätta med julstöket håjaja


puss & kram


och ja God Jul då

Av jowjow - 22 december 2009 17:33

Hej!


mmmh inatt var niklas här det var så mysigt idag har vi farit runt på olika affärer och shoppat mat!!! 5 mat kassar, 2 systempåsar, inte illa, men nu är julen räddad haha, sen var ju min plan att jag skulle ha följt med honom hem, men då ringde dom från jobbet så nu sitter ja bara å väntar på att de ska bli dags å åka iväg och jobba natt, kände mig jätte vemodg inombords, och så har jag inte ens hans halsband så nu känns det som att han är ännu längre ifrån mig, kommer inte ses förrns på fredag, evigheters länge dit :( haha usch känner mig så fånig, men jag vill ju bara va med honom hela tiden ju älskar honom så mycket, nåja inte dumt att få pengar men så typiskt att nu när jag planerat in grejer då ska jobbet höra av sig, suck :P


nä nu ska man snart ut i kylan och vänta på bussen, ha en fin helg tror inte jag kommer skriva nått mer här förrns efter helgen


puss & kram

Av jowjow - 21 december 2009 22:25

Hej!


jaha dagen blev inte som jag tänkt mig då karin ringde imorse och frågade om jag kunde hoppa in och jobba och efter drygt 3 veckor utan jobb så måste man ju tacka ja till det, så fick ställa in min fina dejt med peter och sofia :( men det gick helt okej att jobba, nu sitter jag här och har precis kollat på tv3 som visade kortfilmen Hjärta som  en film om några fall som tagits upp om försvunna människor i efterlyst, musiken är då Hjärta från kents nya skiva Röd, mycket fin och gripande video, bra initiativ av pojkarna som alltid, imåra kommen även 100 singlar av låten 2000 som spelades in som vinjettmusik till svt programmet Hemlös att akuktioneras ut på tradera, ska bli spännade och se om man lyckas få tag på ett exemplar, alla pengar kommer att gå oavkortat till föreningen Stockholms Hemlösa, tycker det är så fint att dem gör sådana här saker, andra exempler är ju låten Nålens Öga som spelades in till förmån för Rädda Barnen, låten användes som vinjettmusik till tv4 program Det handlar om ett barn, samtliga intäkter gick oavkortat till projektet (jag köpte självklart singeln) på julafton 2008 så släppte dom låten På Drift? för nedladdning på hemsidan, låten användes i FRIENDS reklamkampanj mot mobbning, mm många fina grejer har dom gjort minsan


nu ska jag typ lösa korsord eller nått i väntan på att sötaste niklas kommer hit whhiie <3


puss & kram

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards