Alla inlägg under februari 2007

Av jowjow - 28 februari 2007 18:08

hejhej!jahapp ikväll e typ hela klassen på krogen för att fira att det är 100dagars! Men inte jag, inte jag för att jag har inte nån biljett men det gör mejj inte så mycket faktiskt, har blivit så himmla less bara för att jag var nykter på senaste festen och det var så jävla tråkigt>.< men i alla fall på lovet så ska jag ut med Carrow i alla fall och vi ska ju fixa lite kuwligt för Jenny oxå:D haha usch jag borde göra på mitt PA nu men ja ida inte>.< uhuvva ska göra det imorrn hade jag tänkt!NY MUSIK!Åkersberga-Lustans LakejerFear Of The Dark-Iron MaidenGetting Out, Getting Anywhere-YvonneLuften Bor I Mina Steg-Håkan HellströmBlack Celebration-Depeche Modejaaa jätte bra musik:Dåhhhh fatta glömmde säga hur sjukt bra Prison Break var i måndags!!!! OMG men fatta det är så himmla spännande nu vad ska dom göra nu när Terrence sköt sig??? Hur ska dom nu kunna bevisa nu att Linc inte gjort nått??:Ooj nu ska ja visst äta!//jowjowLyssnar På: Fear Of The Dark-Iron Maiden

Av jowjow - 27 februari 2007 19:20

hejhej!uhhh idag så orkar ja tamefan ingenting önskar att jag fick feber så jag bara kunde ligga och sova x__xvi har så ont om tid ingen vila ingen rastfaaaaan jag funderar på att gå och lägga mig:O jag är så jäkla trött *gäääääsp* blääää alltså orka längre!//jowjowLyssnar På: Scream-Melody Club

Av jowjow - 26 februari 2007 19:11

hejhej!uhh idag var en soft dag kan jag säga och jag har vart på bibblan och införskaffat mejj musik;^^Vauxhall And I-MorrisseyBob Hund-Bob HundLovers Are Lonley-Timo RäisänenSolo vol 1o2-ThåströmScream-Melody Clubyeahhh fatta glaaaad:D Hörde idag att det var massa på Wargen som inte heller fått tag på 100dagars biljetter och att typ jätte lite 3:or fick tag i dom beror tydligen på att en massa 2:or har vart o köpt! Va fan dom har ju inget att fira! *suck* jag ska inte fara för jag har som sagt ingen biljett tragiskt nog har försökt intala mejj självt att jag inte ville det men nu när alla pratar om det så känner man sig grymmt utanför! aja skitsama ser verkligen framemot att spendra kvällen med mitt älskade Projekt Arbete!Förövrigt ikväll är det ÄNTLIGEN start av Prison Break<33333 ohhh spännande deluxx mina måndagar är räddade;p//jåwjåwLyssnar På: Det Är Lätt För Mig Att Säga Att Jag Inte Hittar Hem Men Det Gör Jag Tror Jag-Bob Hund

Av jowjow - 25 februari 2007 19:36

hejhej!åhhw uhh jobbat idag då! och nu sitter jag här och tar igen mig och lyssnar på Sällskapet! fan vad bra men så klart så e ju Thåström med och då kan det inte annat än bli bra:p uhh ska typ gå o ducha nu sen ska jag nog ta o sova men blir riktigt trött av att jobba! *gäsp*//jowjowLyssnar På: Nordlicht-Sällskapet

Av jowjow - 24 februari 2007 21:41

gokväll!hm ja det har ju varit lite ovanligt med 2 inlägg/dag från min sida den senaste månaden men idag kunde jag inte låtabli riktigt! Mest för att jag har lite att göra *mihhihiw* har precis kollat på melodifestivalen och precis som jag hoppades så gick Andreas Jonsson vidare han ahde helt klart det bästa bidraget under kvällen! Sen att Uggla gick vidare är ju riktigt pinsamt men inte ett dugg oväntat precis som Måns och Sebastians vinster förra helgen, men det är klart man röstar ju inte på låten utan på aristen(fast Sebastians låt var riktigt bra)...i slutändan så hoppas jag ju att The Ark tar hem det, just för att dom är The Ark, låten är kanske inte den bästa dom har gjort och jag ska inte sticka under stol med att om det var Uggla som hade haft den låten så hade jag nog inte tyckt om den lika mycket:pnu blir det sooova om man ska orka upp o jobba imorrn!pözz//jowjow

Av jowjow - 24 februari 2007 15:59

hejhej!åhhhw fatta surt>___< vakande imorse å trodde att ja skulle å jobba men det är imorrn jag ska jobba:O åhh fast ändå skönt för ja va verkligen inte taggad på å fara å jobba idag! Så nu sitter ja o skriver på mitt PA de går bara bättre o bättre! weii ska väl bli klar innan tisdag hoppas jag! Eller jag vill det i alla fall, bara det blir klart innan lovet men det ska jag väl ändå hinna med! Tja de kanske är dags för lite uppdatering av mitt gammla liv?:O Okejrå jag får väl göra det dårå!Ons V 15 02 Blickar(& Småprat + Em(usch) )Hoppziz idag kom jag på en händelse som jag glömmt att skriva ned. Det var så här:Jag och El var vid anslagstavlan där alla scheman är uppsatta. Jag stod o kolla vad 7B hade för lektion när M kom från skolsköterskan. Jag såg inget men jag hörde hur El sa:-Hej MJag bara tänkte Å nej inte nu & El bara:-Vad har du gjort där inne?-Äh inget speciellt, sa han-Jaha ok, sa ElEf, efter det sa jag till El varför sa du så? han kanske inte ville säga. Jag bara sa så sa El efter det har vi gett M ett kodnamn nämligen "Schemat" Hur som hellst det jag skulle säga var att han kolla på mig idag men det hör inte hit för det jag skulle säga var att småpratet var med S & det orkar jag inte skriva. men i veckan är det intagningsprov till Musik&Dans klass SÅ idag såg jag Fr, So &Sa Nu till Em. Hon tror verkligt att hon e nått men där har hon fel Hon e bara en blond bimbo en äkta liten mini bitch eller bibmo utan contol of herself som jag skulle vilja säga. Ner med Em för att jag tror att M gillar henne(usch hemska tanke) för att jag tänker på dig jämt i love uhaha usch pinsamt värre:O//jåwjåwLyssnar På: Dom Tomma Stegen-Lars Winerbäck och Hovet live från sommarturnén 2005

Av jowjow - 23 februari 2007 18:44

hejhej!ihhhh idag har jag skivit på mitt PA och det blev bättre än jag trodde! och så har jag fixat men min mp3 och fått mawwsa braig musik;^^ nuw ska jag speka spel på msn med syrran XD//jowjow

Av jowjow - 22 februari 2007 19:44

yeah har köpt en ny mp3 idag<3 och så hjälpte jag Anna, Helena och Karro att ta kort till deras Projekt Arbete, dom har gjort en skiva och jag fick äran att fota omslaget:D men nu ska ja ta o fortsätta fylla min mp3 med good music;^^//jowjow

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards