Alla inlägg under maj 2008

Av jowjow - 27 maj 2008 22:05

tjoho!


nu har jag minsann ändrat min desig hät på bloggen lite sommrigare kanske? :^^ idag fyndade jag fajna saker på stan så gör *happy dance* så fick jag minsann veta att mitt älsk oxå skaffat ett X-box tänka sig :p tog en rejäl promenix hem idag med mamsen och så fixade jag en ny klipptid på måndag :D wiieh ja så ligger det minsann till kan jag berätta! måste ner på skivhörnen igen fatta billigt 3 skivor för 199 helt klart värt! såg massa många som jag ska köpa till min samling :^^ iehh jaja nu ska jag minsann sova hade jag tänkt har lite att...eller vänta nu inget alls att göra imorrn men om det är fint ska jag bege mej ut i skogen och fota lite minsann =) puss på er!


Jag Lyssnar på!

Låt: Haligh, Haligh, A Lie, Haligh

Artist: Bright Eyes

Album: Fevers and Mirrors


//jowjow 

Av jowjow - 24 maj 2008 12:28

och egentligen är jag "sjuk" så tänker inte just säga mer än så men det är sommar i luften och livet leker så puss på er!


//jowjow 

Av jowjow - 20 maj 2008 14:01

goddag gott folk!


idag är jag alltså ledig och jag har inte gjort mycket, suttit vi datorn och jäklar vem dyker upp på msn om inte Carrow!!! (A) så vi pratades vid och hon kanske ska komma ned på yran weeeeiho :D:D:D:D:D:D usch det har inte hänt nått kul känns som värsta menigslösa inlägget så får väl återkomma om det händer nått exeptionellt underbart hehe ;)

 

Jag lyssnar på!

Låt: Don't You Forget About Me

Artist: Simple Minds

Album: Glittering Prize: Simple Mind 81-92


//jowjow 



Av jowjow - 17 maj 2008 20:01

ge mej arsenik ba ba ba!


 håkan är verkligen sommar! fast här är ingen sommar inge vräme usch fast ingen snö i alla fall! idag har jag städat rummet sen åt vi värsta goda middan och jag drack 3 glas vin haha och nu snart ska jag o min syrra kolla film och äta glass wiieho! jaa och så saknar jag min älsklingen och så annars är allting rätt vra med mej hoppas ni får en fin kväll kram :*


Jag lyssnar på!

Låt: Konfettiregn

Artist: Eldkvarn ft Håkan Hellström

Album: Atlantis


//jowjow 

Av jowjow - 16 maj 2008 17:25

hejsan!


åhhh det var ett tag sen men jag har jobbat en massa så jag har inte idas blogga haha, men jag lever om än grymt trött efter den här veckan! ikväll ska jag bara ta't lugnt och så där har inte så mycket roligt att berätta så jag får väl återkomma om det händer nått exeptionellt haha (som att...) i alla fall kan jag säga att jag fick ett sjukt Billie the Vision rus, så ska lyssna på dem nu <3 jaja hoppas ni får en fin kväll ^^


Jag lyssnar på!

Låt: Still Be Friends

Artist: Billie the Vision & the Dancers

Album: The World According to Pablo


//jowjow 

Av jowjow - 10 maj 2008 20:20

heeeej!


wiiieho alla idag har det vart värsta varma vädret och massa underbar sol jag och älsklingen var på marknad och jag fick sööötaste ballongen ska visa bild i bilddagboken senare (A) pch så köpte jag en mega polkagris så jag har gått runt i klänning och kännt mej som en förvuxen sjuåring :D nu ska vi snart äta mat så vi väntar på att de ska bli klart har vart en massa trevlig dag är glad :D jaja nu ska jag inte tråka ut er hoppas ni får en fortsatt fin helg ;^^


//jowjow 

Av jowjow - 4 maj 2008 22:26

i alldra högsta grad och är äntligen hemma efter att ha jobbat helg, haha och vilken helg! hade tur jobbade med rätt bra personer i helgen så blev många skratt och skämt annars så var det seeeeegt som tusan och jag är massa trött nu! ska sova snart men ska se om ja kan få tag på min älskling först, åhh han är sjuk :/ kanske han sover? inget svar i tele :(


aja joppas ni haft en fin helg i alla fall imorgon ska jag njuta av en dags ledighet och äntligen kolla på Days för Ö-storyn drar igång nu ;D 


godnatt med er!


//jowjow 

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards