Alla inlägg under april 2012

Av jowjow - 23 april 2012 23:31

Hej!


åhh jag lever och mår bra, livet leker, vikten går så där men jag kan säga som så att jag har börjat träna väldigt mycket igen! Just nu så är jag mest pepp på kommande saker dock


kents nya skiva

sista april

myskväll med rödtjut och skitsnack med cina å malin :)

cruisingen

jossan å emmas student

midsommar

kent och winnerbäck @ trädgårdsföreningen


haha åhhh jag kan inte skriva just nu, är som i ett musikmoln av lyckorus!

ska skärpa till mig jag lovar, kan i alla fall säga som så att jag är glad :D

Av jowjow - 11 april 2012 18:17

Hej!


de var ett tag sen jag skrev, har inte alls varit så uppdaterad som jag brukar. Påskhelgen var otroligt fin för min del, började med att jobba 7-14 på långfredagen, sen efter det åkte ja å Niklas å jossan å hämtade mat på MAX. De va väldigt gott kan jag säga! Sen så for vi hem å min mamma å syrra kom på besök å gav mig paket å fikade tårta. Efter det så började vi göra oss klar för kalas. De va så himla roligt, vi hade förfest och sen drog vi på g3 och sen hade vi efterfest. Kan lätt säga att de va en av de bästa festerna som vi haft!!!


På lördagen så blev det ganska sent att vi åkte upp till Hallbodarna och var där å myste med forsgrens familjen, blev sill å ägg å snapps å spel och vin och ja de va jätte trevligt :) på söndagen så gick vi på en lång promenad å sen så grillade vi innan det var dags för oss at åjka hem för att jobba på måndagen.


Nu är man mitt i en lång jobbvecka, men är fett taggad ändå för att nu har jag börjat fas2 av itrim kan man säga. Tror jag skrev om det förut. Men idag är första riktiga dagen som jag har ätit och tränat som jag ska. Så nu ska jag verkligen göra allt för att hålla i det här. Är väldigt taggad och ska skriva mer om hur det går när jag har ätit varierat ett tag till. Hoppas ni alla hade en fin påsk!

Av jowjow - 3 april 2012 22:23

Hej!


De va ett tag sen jag skrev nu men har varit sjuk och inte haft så mycket ork för att skriva. Men nu ska ni får höra, jag har ju haft min hälsouppföljning nu och har fått mitt nya mål för kommande 12 veckor. Har tappat totalt 18kg, men pga av sjukdom och mindre träning så har de stått rätt så still dom 2 senaste veckorna. Men har nu fått mitt nya mål att kämpa mot, och det är att till nästa uppföljning om 12 veckor till så ska jag ned 17kg. Har lagt upp en ny träningsplan och en plan för maten, så nu jäklar kör vi! Fast först ska jag ha påsk, med födelsedags kalas och god mat, det är jag värd :)

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards