Alla inlägg under september 2010

Av jowjow - 30 september 2010 20:06

Hej!


tjoho så här är läget! jobbade 08-14 i tisdags sen kom Niklas å hämta mig så for vi till stan där gick jag på ett möte med en av cheferna på hemtjänsten här i stan det gick asbra! sen på kvällen skulle vi på laserhallen men det var sängt så då blev det så att ja, niklas, sebbe, sanna, jimmy å jossan for å bowlade å drack lite öl, eller ja, niklas å sebbe gjorde :) efter det drog vi hem till sebbe å sanna å drack lite mer å pratade sen gick ja å niklas hem ända från torvalla till stan, låååångt å kallt var det!


på onsdagen for ja å gjorde ett syntest som resulterade i 2 par nya glasögon asfina längtar tills dem kommer! sen fikade vi med sofia på ny öppnade tingan :)


idag så gick jag min första intro dag på hemtjänsten i stan, det var ganska soft men fick inte göra så mycket hoppas jag får göra lite mer imåra ska gå 7-16 då med sen ska jag skynda mig hem och ta bussen till grimnäs för lite tårta hihi


mission complete, jobb i stan, och ansökan om körkorts tillstånd postas imåra! ansökningen till skolan är också skickad, grett!


nu blir det snart helg


puss å kram!

Av jowjow - 24 september 2010 23:44

Hej!


jaha var ett tag sen typ 1 vecka sen, har dock inte hänt mycket, har varit allmänt upprörd över att SD kom in i riksdagen, att ett  främlingsfientligt parti ska vara med och styra sverige är inte okej, och kom inte och säg att SD INTE är främlingstfientligt , blir så trött på folk som inte fattar det!!


jaja annars så har jag jobbat lite natt den här veckan, slutade kl 07.00 imorse sen sov jag lite å efter det jobbade jag mellan 16-20, nu är jag tröööött!!! så ska sova nu och får se va som händer i helgen


puss o kram!

Av jowjow - 18 september 2010 21:19

Hej!


jag vill bara säga att som alla vet är det val i morgon, ett val som kommer vara avgörande för framtiden för alla, men faktum är att alliansen måste bort för med deras politik kommer dem rika få det ännu bättre, så för en bättre framtid och för att få en chans att ens klara sig i detta samhälle så röstar jag rödgrönt imorgon!  gör det du med! tillsammans för ett bättre sverige!

Av jowjow - 14 september 2010 19:38

Hello!


det är höst och mörkt, det regnar! fast dom här sista dagarna som varit har man inte kunnat tro att det är höst har vart en 15 grader på dagarna å helt underbart i solen, behövde ingen jacka eller nå!


hm ja vad har hänt? inte mycket jobbade lit förra veckan och sen på fredagen blev det mys med älsklingen i grimnäs, först var vi barnvakt och sen kollade vi på Gudfadern I :) På lördagen var de tänkt att vi sku te stan men vi hade ingenstans å sova så vi orkade inte åka in på kalas, så då blev det ist kräftor och go dricka å kortspelande på landet, myyys :) Söndagen blev chill kollade på Mamma Mia på kvällen och sen på Gudfadern II så nu är det bara nr III kvar haha :P


men ja helgen var mys, nu är det ny vecka å ja vet int va ja ska göra riktigt, jo ska på lärcentrum å så ska ja jobba på torsdag sen vet ja inte, nåja skriver om de händer nå spännande ;)


puss o kram!

Av jowjow - 5 september 2010 21:08

Hello!


oj redan september, ja fort går det och dålig är jag på att uppadera minsan! Nåja ska försöka bättra mig på den punkten, veckan som gått har varit rätt händelselös, jobbade natt i fredags, sov hela lördagen typ och idag vart det bio med niklas å småbarna, vi kollade på Toy Story 3 :) det var myyyys :)


jag skulle mest skriva att jag har kommit till ett beslut, har fixat så att jag får träffa en studievägledare på komvux, nu ska plugga till uska, sen har jag anmält mig till högskoleprovet och ska börja på körskolan, whhie bara så där 3 år efter studenten tar jag tag i mitt liv, grattis jowjow!


nåja hoppas att ni har haft en fin helg

Puss o Kram

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards