Alla inlägg under januari 2010

Av jowjow - 25 januari 2010 23:03

Godkväll!


ibland fattar jag inte varför tiden ska gå så jävla lååååååångsamt, känns verkligen som att minuterna bara sniglar sig fram nu *suck* ja idag har de då inte hänt mycket så har inget vettigt att säga, väntar ju bara på att niklas ska komma hit !!!! <3 jo och jag har hittat ett jätte gott tuggummi, yeah vad cool jag är haha, viktigt ens, intreseklubben antecknar! nåja ska läsa Harry Potter i väntan, Depeche Mode på söndag kan inte fatta det såååå sjukt, tjingeling


Puss & Kram

Av jowjow - 24 januari 2010 20:04

Hej!


var ett tag sen, inte för att jag inte har haft tid utanför att jag har vart sååå lat på att skriva haha! fick nyss veta av Disa att det blir party för henne och Annichen den 12 feb. det ska bli himlans sköj, middag hemma hos Disa och sen buss in till stan och krooogen :D men det är ju ett par veckor dit, först väntar ju den här veckan och är så sjukt pepp på helgen som kommer! vet inte vad jag ska göra måndag och tisdag bara att Niklas kommer till mig på måndag kväll, men på onsdag blir det jobba natt och på torsdagen med, sen på fredagen ska vi ha Girls Night Out :D blir väl att vi ska va hos Johanna, vet iaf att det blir jag ,Nea, Sofia, Johanna och Disa och sen antagligen Emma, Sofi, Malin, Bea och kanske nån fler, ska i alla fall bli himla roligt :D på lördagen är planen att gå och se Snabba Cash och sen på söndagmorgon kl 8 går mitt tåg till sthlm och Depeche Mode !!! är sjukt peppad men nervös för hur det ska gå för mig att klara mig jälv i sthlm, men det ska bli himla kul :D


kan säga det här helgen har jag inte gjort mycket men det är ju skönt det med, hoppas ni har haft en fin helg i alla fall, så peppar vi för sista veckan i januari!


Puss & Kram

Av jowjow - 19 januari 2010 20:47

Hej!


mm en ny vecka har börjat, nu är det bara 12 dagar kvar till Depeche Mode AWESOME :D jag började ju i måndags min utresning av kroppen har gått bra fast jag har jobbat nu i 2 dagar, har fuskat endast genom att dricka 1 kopp kaffe / dag (brukar bli såååå många fler) fikade ingen macka på morgonen drack bara te! som vanligt är det jobbigt att dra igång för att jag vill ju småäta hela tide som jag är van, men nu jävlar ska det bli ändring, men erkänner att jag längtar tills jag får börja äta linser och bönor igen till maten!


ja alltså jag har ju då fått jobba 2 dagar nu och det är ju bra, money honey! ikväll kommer niklas hit mysigt ska tvinga honom att kolla på p3 Guld med mig hihi, nu har jag inget mer inplanerat jobb förän 27 och 28 så ska satsa allt på träning och sånt nu! GO JOWJOW


Puss & Kram


Av jowjow - 17 januari 2010 15:40

Hej!


jag har lixom inte hunnit skriva så mycket i veckan men här kommer en sammanfattning av vad som har hänt :D


Månadag

For å klippte mig och var på stan lite, sen på kvällen kom ju niklas hem till mig :)


Tisdag

For å handlade och tog det mest lugnt, åkte hem te niklas på kvällen och var där


Onsdag

For hem mitt på dagen, fixade lite grejer hemma sen kom niklas till mig, vi for och såg Avatar på bio, den var jätte bra, synd bara dom inte har 3D här hade vart spännande att se den så, men helt klart en bra film!


Torsdag


En lugnt dag, var kallt så vi gjorde inte mycket gick och handlade sen fixade vi lite middag och efter det for vi till kalle och kollade film med honom och johanna, vi kollade på Next, sen drog vi hem till mig åt Ben & Jerrys och kollade på Mr & Mrs Smith :)


Fredag


Blev en sovmorgon sen for vi och hämtade mitt pass, och sen ned på stan, niklas skulle hämta sin dator som har vart på lagning, sen for vi på systemet, handlade lite bacardi, minttu, sourz samt massa öl och cider ;P och så handlade vi mat sen och så hem, vi lagade en super god pizza till middag :D så fixade vi oss i ordning och tog bussen ut till lugnvik för det var fest hos johanna! det var så sjukt kul som alltid :D vid 2.30 tog vi taxi till max, sååå gott sen gick vi hem och jag somnade på en gång, tror det var för jag hade nästan somnat på festen men blev väckt först av johanna och sen så kom sofia och fiskmats kevin haha sen skulle kalle sova så då fick inte jag sova, men jag blev pepp igen när jag klev upp ;)


Lördag


Såååååå trött! vi sov as länge, när vi vaknade blev det lång frukost, sen åkte vi till johanna för att hämta all sprit som blev över så vi satt å chillade me henne å kalle ett tag, efter det åkte vi hem till niklas för vi skulle va barnvakt åt tilde och mattis för marita och per-erik skulle på fest så vi var snälla och barnvaktade, det var ju ingen konst vi grillade marsmallows och kollade på en film om älvor hihi, när dom somnat så kollade vi på film och åt räckmackor, sen vart jag jääääätte trött och somnade, märkte knappt när niklas klev upp för å fara å hämta hem sina föräldrar haha



Söndag


ja det är ju idag, har inte gjort mycket kom hem as tidigt i morse för niklas skulle tillbaka till åre och jobba, men har hunit ut till maxi och snart blir det fixa middag och tvätta, blir en tidigt kväll för imåra ska jag jobba! mmm det här känns som det sjukt längsta blogginlägget jag skrivit, haha crazy! men det har verkligen varit en kul vecka, jo imåra börjar jag med min detox!! ska rensa ut kroppen från alla kolhydrater och sånt där dåligt, får se om det går lika bra som sist jag gjorde det!


hoppas ni har haft en fin helg!


Puss & Kram


Av jowjow - 15 januari 2010 14:56

Hej!


jaaa mina vänner nu är det äntligen fredag! och vi ska baka pizza och sen ska vi på fest hos johanna :) det ska bli jätte kul, är peppad, har massa sprit hahah party all night long ;P ikväll är det också grammisgalan så jag ska hålla tummarna för mina pojkar får kolla upp hur det gick för dom sen imåra, men det brukar inte vara nå problem för dem <3 hihi nåja nu ska jag avsluta det här och ta och se ut vilka kläder jag ska ha på mig ikväll


Puss & Kram

Av jowjow - 14 januari 2010 16:33

Hej!


allting är bara bra och jag orkar inte skriva allt som jag har gjort, men jag har sett Avatar och varit hos Niklas och nu är han hos mig vet inte vad som händer ikväll men imåra är det i alla fall fezzzt hos Johanna det kommer blir super kul :D


Puss & Kram

Av jowjow - 11 januari 2010 21:02

 

Hej! Brukar inte ha bilder men idag har jag ju färgat och klippt håret så måste ju lägga upp en :) så här snyggt blev det och nu väntar jag mest på att niklas ska komma hit i väntan så ska jag roa mig med att kolla en film :P


Puss & Kram

Av jowjow - 10 januari 2010 20:42

Hej!


Åhhhhhh! idag är det 3 veckor kvar till Depeche Mode och jag är så sjukt peppad kommer bli underbart, som jag har längtat!! mmm idag har jag tränat var ett tag sen sist men det var skönt att komma ingång igen :D en har jag städat undan julen och nu är ju allt som vanligt, tycker det ska bli otroligt skönt att niklas är ledig hela nästa vecka, ska va med honom och mysa! men jag har lovat att ha tid med mina vänner ockå om det ska fikas och annat sköj så dumpar jag bort honom för ett par timmar haha ;P mm nu funderar jag på att se klart filmen jag börjar på i går eller välja en helt ny för jag har ju redan sett den jag såg i går...eller så skiter jag helt i det och tar och löser lite korss ord och stänger av den här sega datorn, händer ändå inte så mycket kul, imåra ska jag klippa mig!!! spännande :D  hare gött alla


Puss & Kram

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards