Alla inlägg under november 2006

Av jowjow - 30 november 2006 16:16

blääää ja mår inge bra ja:'( jätte snurrig o konsti...blääää lix!jag tänkte bara...några bra låtar<3We Laugh Indoors-Death Cab For CutieFrozen In Time-Adam GreenSell Out-Tiger LouQuiet Heart-The Goo BetweensSleeping In-The Postal Service//jowjow

Hei

Av jowjow - 29 november 2006 20:51

hahahahahhahah sjukt seg dag i skolan vet inte varför jag skrattar e trött antar jag:s eh...mjo har fixat till min bildis nu så den e fajnfajn nuw eller nå...ska se OC nu så ska ta o dra me en gång pusshejs på er//jowjow

Av jowjow - 29 november 2006 09:56

hahah ja älskar bara min last.fm för jag har hört bästa musiken där idag!!!! och jag ver vad jag vill ha i julklapp:D jag bara måste få The Cures skiva Boys Don't Cry för den är så jävla bra!!!!! give it to me!!!! hihi nu ska jag fixa till mig ska snart till skolan så pusshejs på erLyssnar på just nu: Stockholm Syndrome- Muse//jowjow

Av jowjow - 28 november 2006 16:19

Men har jag inte sagt det förr så säger jag det igen jag äslkar den mannen<3"Jag tar en paus nu från att Laaaaaaaaaaata mig(i Aspen)och släcker cigarren& sveper den sista skvätten Krug-88 för att skölja ner belugan,bara för att svara på detta tarvliga angrepp.Allt handlar ju som bekant bara om pengar för vår del just nu.Jag gör inget annat på min fritid än att uppmuntra barnarbete och räkna pengar.Mina 3 konton i Schweiz är sprängfulla med merchandise-tjugolappar som jag lurat av godtrogna fans.Det känns tryggt.Nu ska jag öppna ostronen,kyla en pava Cristal och sen avsluta med lite mörk choklad(Amedei Chuao förstås)och franska vildhallon som jag låtit importera själv(plockade av barn ,vad annars).See ya suckers.....//Joakim Berg"//jowjow

Av jowjow - 28 november 2006 14:53

okai ja vet att det BARA är en serie men i alla fall och jag visste att det var i gårdagens avnitt som Twenner skulle dö!!! men ändå han hade ju inte gjort nått hallå T-Bag förtjänade att dö mer än han:'( jag gillade Tweener!! och sen så kommar tup Sarah bli dödad oxå fan>_< och hur kan Linc va så dum o fara rakt i fällan? och va fan håller Sucre på med???hm jag tror att jag måste sluta leva mig in så enormt i serien men lix älska Prison Break<3idag ska jag göra en massa engelska tråååååk men först ska jag disk ännu mera trååååkBilddagok uppdaterad xDSpeak Slow-Tegan And Sara dagens låt^^//jowjow

Av jowjow - 27 november 2006 19:39

hm idag skolan som vanligt seeeeeeeeeeeeegt-_- men men nu sitter man här o bara fördriver tiden tills det blir Prison Break! hehe jag måste säga att dagens Soundtrack helt klart är Funeral Face-Suburbian Kids With Biblical Nameshaha japp så e det tjosan hejsan ska inte sitta här o sega bort kvällen hade ja tänkt med det känns så xD hihi//jowjow

Av jowjow - 26 november 2006 20:13

jaaa några bra låtar jag lyssnat på idag då:Die Mauer-Ebba GrönFuneral Face-Suburban Kids With Biblical NamesYou're The Reason I'm Leaving-Franz FerdinandWatching Old Movies-Adam GreenDelicate-Damien RiceSolider Side-System Of A DownTo Be Gone-Anna Ternheimjapp så e det:p//jowjow

Av jowjow - 26 november 2006 13:38

gosch vad lat jag har blivit med att uppdatera0_o hm får ta o skärpa till mig lite! hm väsrta vädret ute ingen snö o massa gröntgräs läskit värre de som sart e december:O jag ska typ äta lunch nu fast ja inte e så jätte hungrig men i alla fall...bara för att lix....jag hatar söndagar ja dom suger verkligen-_-//jowjow

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards