Alla inlägg under oktober 2008

Av jowjow - 29 oktober 2008 15:54

men åhhhhh kände mej som ett barn på julfaton när jag öppnade denna fina lilla box me allt man kan önska sig tack kent<3 tack som fan...


...JA JAG ÄR NÖRD, OKEJ? lev med det eller what ever kommer alltid älska dem och prata om dem om ni ite förstår så har ni aldrig upplevt den där känslan av total extas lixom ibland är kent bättre än allt, eller ja alltså, den där förväntan, i kön, flera timmar innan, man rusar in på området sätter sig vid kravallen och väntar, väntar, skrattar, sjunger, pratar, minuterna går, ruset, lyckan när tonerna från intro låten hörs, och sen är allting bara en enda stor bubbla av gjädje,till  sista tonerna från MIDVH har försvunnit och kvar är bara de vita konfetti restena, ni som inte varit med om det vet inte, ni vet inte hur det är att gå in i den där världen och aldrig vilja att det tar slut, aldrig nånisn för det käns som om du förlorar en del av dig självt, ja i alla fall...


...sitter och lyssnar nu så fint <3


//jowjow


Soundtrack

Celsius (Live, 2 Meter Sessions, Holland)-kent

Av jowjow - 20 oktober 2008 01:01

Hej!


helgen som varit har bjudit på många skratt och oväntade bekännelser, fredagen började med cider och sen buss till stan för att möta upp festfolket, hade mycket trevligt innan vi begav oss på Uppstairs för Club Crisp dansade dansade dansade kul :D sen blev det bussfärd hem med Sofia trevligt säälskap vi hade väldigt kul åt den däckade tjejen på sätet mittemot och pratade med en rolig kille och allt prat om att bussen inte behövde ta en jäkla shightseeing eftersom vi bara ville hem! lördagen vaknade jag upp pigg och glad, ehm jaa...och kvällen erbjöd filmkväll och middag med trevligt folk även om det blev mer "girltalk" än filmkollande, söndagen var chill najjs=)


så nu känner man sig lite seg efter att ha vart uppe till mer änr 4 i 3 dygn, eftersom jag hade sömnproblem natten mot fredag uhh imorrn kommer jag unna mej sovmorgon ska bli skönt! näe kommer nog inte orka med länge till håller på att falla ihop, men har haft jätte trevligt tack alla <3

godnatt!


Soundtrack

Håkan Hellström-Mitt Gullbergskaj Paradis


//jowjow

Av jowjow - 16 oktober 2008 23:26

jag som lovade att bli bättre på det är i oktober, men så är ju uppenbarligen inte fallet, nåja ännu en vecka har gått och jag väntar ännu på svar från dagis, jobbigt, har ägnat dagarna åt forum (som precis slutade fungera som vanligt börjar bli less på det här nu ._. ) oj jag som hade tänkt blogga om allting som hänt men jag fick tele, så jag avslutar det här så kommer tillbaka imorrn haha


Soundtrack

ABBA-Does Your Mother Know?


//jowjow

Av jowjow - 13 oktober 2008 22:57

åhhh bsfafbfgwoåegwoegewfwefo typ så kan man beskriva hur jag känner just  nu ah vet inte inte hur jag ska göra med arvika, alla billiga biljetter sålde slut på rekord tid usch känns ju inte värt med 3-dagars för över 1000 spänn om jag bara vill se Depeche Mode och inte bo på campingen, så nu är det att sattsa på 1 dagars som gäller, men fatta trycket det kommer bli på dem! åh åh men kommer inte köpa 3-dagars förrns de släpper fler artister men ändå, jobbigt


övrigt då? har inte gjort mycket, trodde att jag hade fått svar från dagis men nej då, hoppas imorrn, fast om hon inte mailade förrns i fredags och så har det vart helg så har de nog inte läst förrns idag och så måste de tänka och ja kanske inte får svar förrns på torsdag, eller fredag, usch behöver pengar, vill ha jobb, varför kan de inte bara ringa från bergegården för bläh på dem ._.


pratade med emms idag, ska på håkan i sundsvall ändå kan inte missa kommer bli så mys <3


förövrigt så borde jag sova nu, tyo sotarn ska komma hit imorrn nån gång mellan 10-15 bäst att jag är vaken om han skulle komma 10 vill inte ligga och sova och vakna av att en okänd människa är i huset lixom uh uh


godnatt på er

kräm


Soundtrack

Håkan Hellström-Ramlar (Live Eskilstuna)


//jowjow

Av jowjow - 12 oktober 2008 12:44

oh hey ho ho wazzupp? okej ska skärpa mej och prata så ni förstår mej, haha idag är det söndag woho eller not tråååååååååååååkigt, måndag imorrn ännu en arbetslös dag :( fast imorrn kan man iaf äntligen köpa biljetter till arvika <3 så hoppas jag att de kommer svara från dagis i veckan det är bäst för dem! just nu så vill jag ha en stor burk med ben&jerrys för att trösta mej ._.


hoppas ni får en fortsatt fin söndag

nu åter till annat

puss



//jowjow 

Av jowjow - 8 oktober 2008 22:37

hihi jag är så glad på måndag kommer jag köpa min biljett till Arvika och där med min biljett till Depeche Mode, fatta jag ska äntligen få se detta eleminenta synthband som jag trånat efter så länge, jag kan knappt vänta, ge mej första helgen i juli nu <3


men så kommer då problem nummer 2, jakten på boende för jag vägrar på på campingen, jag är inte redo för det vilda festival livet, med lerpölar, otvättat hår, skränande fester och lukten av piss från bajjamajorna, nej jag är för bekväm av mej, nångång ska jag uppleva allt det där men det är inte år kanske när jag är 25 haha xD men jag ska nog få tag på nått kommer bli så soft haha fan vad jag längtar ska bli så roligt


sen så är det nyhet två jag kommer kanske att få jobb på dagis så kommer få lite mer cash nu ska det sparas, för arvika 09 jowjow is on her way yeah!


//jowjow

Av jowjow - 6 oktober 2008 23:44

ja precis som rubriken säger, Depeche Mode kommer till Sverige sommaren 2009, närmare bestämt till Arvikafestivalen, och jowjow ska dit awsome <3


puss


//jowjow

Av jowjow - 5 oktober 2008 23:24

okej nu gäller det om några timar är det dags för Depeche Modes presskonferens från Berlin, "exiting news regarding 2009" turné datum! sthlm hoppas på det när det är klart så behöver jag bara sitta och ha ångest över att få tag på biljett uhh hjälp så ligger det till ni får veta hur det blir imörra då puss


//jowjow

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards