Alla inlägg under september 2014

Av jowjow - 24 september 2014 16:00

Hej!


Nu har vi haft inskolning i 2 dagar å Vincent tycker att det är jätte kul på dagis. Bästa är att leka med bilarna. Idag gick lite bättre än igår, han var mer med dom andra barnen, vågade sitta med vid sångstunden och så åt han jätte bra med lunch. Sen sov han 1,5 timme och sen lekte han å fick lite mellis innan vi skulle gå hem. De va inte roligt han vill stanna på dagis å leka med allt de roliga haha!


Förutom det så beställde vi en syskonvagn igår så ska bli så spännande å se när den kommer, ska provköra å bädda i den wihioo!

Av jowjow - 22 september 2014 16:24

Hej!


Sorry för en låååång bloggpaus men det är för att ja bara haft internet på telefonen uppe i Luleå så då har ja inte orkat sitta och skriva på den. Men ni har ju sett de mesta av min sommar på FB och Insta i alla fall. Men nu är vi alltså hemma och det är faktiskt väldigt skönt. Inget är ändå som att sova i sin egen säng, ha sina egna grejer och slippa ha kläderna i en resväska. Vincent har alla sina leksaker och det är bara en helt annan känsla.


Jaha vad annars då jo mår ju som jag mår, fortfarande detta illamående och haft foglossning i säkert 1 månad nu minst, vilket så klart inte gör att de blir lättare men det finns inte så mycket att göra åt det. Hur som helst så är de några veckor nu sen vi var på RUL och fick se en frisk liten bebis som är beräknad till 9/1 :) Förra besöket hos BM sa även ett SFmått på 25cm å bebisens hjärta slog 142 slag/minuten. Perfekt blodtryck och blodsocker hade jag också, och plus 1kg på vågen! HA det är dock bara bra då jag redan väger för mycket så är bara glad om jag slipper gå upp så mycket mer.


Imorgon ska Vincent börja inskolningen på dagis och det ska bli väldigt spännande för honom hoppas jag (och rätt skönt för mig att få lite paus) själv har jag hittat några intressanta distans kurser som jag funderar på att läsa och ja Niklas ska ju åka tillbaka å jobba.


Hur vi ska göra med allt är så oklart, men ibland så vill jag bara skita i det hela för jag orkar faktiskt inte mer men projekt flytta är i alla fall på is tills bebisen kommit och så är det med den saken.


Det ska väl bli bättre skrivande här nu, men å andra sidan så säger jag det jämt å sen blir de ändå aldrig av haha!

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Skapa flashcards