Alla inlägg under juli 2007

Av jowjow - 31 juli 2007 15:12

jajajajaja<3


åkte till yran i lördags och jag var där själv kanske inte så kul men ändå jag fick se 3 underbara konserer! började med att springa ned till parken och ställa mig längstfram för att titta på Anna Ternheim<2 hon var jätte jätte bra och sedan väntade jag i lite mer än en timme på The Ark<3 oj oj dom var asbäst jue! helt jävla underbart att se dem! lalala och Ola;) hihi tog en massa massa bilder :D sen efter det sprang jag fort fort ned för att kolla på Timo Räisänen<3 ojoj han var jätte braig med^^ men jag är lixom sämst på att förklara kan bara säga att de var jätte jätte bra alla konserer! :D


Annar så händer inte mycket jag jobbar mest hela tiden._ ska försöka skärpa mig och uppdatera här lite oftare än vad jag gör! okej


Lyssnar på: Blow Him Back In To My Arms-Moneybrother


//jowjow 

NEJ

Av jowjow - 25 juli 2007 18:42

nej nej nej allting blev fel och jag gillar inte det nu ska jag inte sitta här nått mer för jag pallar inte med det hejdå

Av jowjow - 19 juli 2007 20:48

ÄLSKA ÄLSKA ÄLSKA


jaa1 de va bara de ja ville säga japp:p nu ska jag äta paj =)


//jowjow


Lyssnar på: Let your body decide-the ark 

Av jowjow - 18 juli 2007 18:51

oj!


äntligen bra nyheter =) åhhh titeln på kents skiva är klar och turné datumen oxå dock är jag mycket besviken för jag kanske inte kommer att kunna åka eftersom att jag inte vet om jag kan ta mig till stockholm och jag jobbar när biljetterna släpps och de kommer säkert att ta slut på nolltid :( fast det är klart jag kan ju åka till Trondheim kanske det är inte så långt här ifrån!


Jag vill se dem! har massa att planera in nu ju!


den 14 November ska jag ju se Lasse här i stan =) och den 8 september hoppas jag på att åka till sthlm och titta på Håkan på Grönan<3


före det så SKA jag åke till piteå och hälsa på mina darlings och fira Carrows 19 årsdag i efterskott jaa1 *längta* 


haha tur att man har jobbat!...men ändå


JAG MÅSTE SE KENT ANNARS DÖR JAG! har inte sett dem sen turné 19 ju! *sakna* åhhh dom betyder verkligen allt jag MÅSTE SE DEM SÅ ÄR DET BARA!


//jowjow


Lyssnar på: Heavenly Junkies-kent<3 

Av jowjow - 15 juli 2007 21:12

blah blah blah


VILKEN TRÅÅÅÅKIG DAG!



jag har typ sagt nån gång att jag ska berätta saker om mig självt men det finns vissa saker man INTE kan säga för de blir bara missuppfattat tss är så jävla less på det så då får det vara kommer inte bli "DJUP" i den här bloggen ska vara så sjukt ytlig så ni kommer att tröttna HAHA!


men FACE IT



ni skulle hellre vilja läsa om soliga glada hundpromenader och fester  än om ändlösa tankar om livet som bara är skit i alla fall och om hur mycket tårar man kan gråta för ingenting för att nästa sekund vara SÅ HÄÄÄÄÄÄR GLAD :DDDDD och sen låta allting svarta och islkna till på en enda sekund JAG ORKAR INTE sånt vill folk inte läsa om ingen vill höra om misslyckande och snedvridna självbilder och om hur mycket man verkligen kan vilja skära sönder allting i små bitar tills det inte finns något kvar att hata det vet jag för då blir man bara kallad en emo eller nått sånt där begrepp som folk bara använder HELT FEL och det gör mig less så jävla less


och därför så tänker jag hellre berätta att idag vaknade jag sedan städae jag hela rummet och åkte ut på promenad och sen satt jag vid datorn och sen så åkte jag ut och körde bil och tränade på dragläget och så skickade jag Grattis SMS till Carrow darling som fyller 19 idag:D och sen så satt jag vid datorn igen så det är vad som händer i mitt liv så nu vet ALLA det och kan vara nöjda 


och för att bara understryka en sak kent är visst Sveriges största ROCKBAND så det så!


ha det!


//jowjow

 

Lyssnar på: Sång För April-Peter LeMarc 

Av jowjow - 14 juli 2007 19:36

åhhh ÄNTLIGEN funkar mitt internet! så nu kan jag skriva här igen...fast ehm det har ju inte hänt nått spec som vanligt jag bara jobbar och jobbar fast nu i helgen är jag ju faktiskt LEDIG yeah :D så himmla skönt o komma bort ett tag och snart kommer lönen...för JUNI....*suck* jahaja va ju inte så mycket mer jag hade att säga dårå...mm så e det tomt o trist o tråkigt e mitt liv:/ hejdå


Lyssnar på: Messade In A Bottle-The Police<3


//jowjow 

Av jowjow - 8 juli 2007 19:08

åh fy faaaaaan



nu är det verkligen seeeeegt på jobbet>_< allstå man blir ju gaaaalen!


mja usch och hata 07.00-17.30 dagar:/


nu ska ja ut och köra hejdå!


Lyssnar på: Dunka Rum(live Linköping CLoettacenter)-Lars Winnerbäck 

Av jowjow - 4 juli 2007 17:44

jag älskar Fantomen på operan<3 underbaraste av underbaraste filmerna!


imorrn är jag ledig och på fredag med yeah :D de ska bli najjsigt


nu är det så att jag ska snart ut och gå så hejssvejs så längre alla! 


//jowjow 

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards