Alla inlägg under maj 2012

Av jowjow - 22 maj 2012 21:45

Hej!


Just nu kan jag säga att jag verkligen har en down period och allting går totalt käpprätt och helvete, och jag vet inte hur jag ska göra för att komma på rätt köl igen, Känns som jag bara vill lägga mig ned och ge upp, kan va därför jag sov bort halva min dag i går tex,. Skyller på att jag är trött, men mest tror jag det är för att jag orkar inte ta itu med saker. Så jag sov från kl 18 på kvällen till kl 6 på morgonen. Orkar inte träna, orkar inte äta rätt eller nånting, sen till råga på allt så händer en grej på jobbet som gör mig jävligt förbannad. vet inte, men känns som de e lika bra å he upp allting, hela skiten känns som om jag ändå aldrig kommer att lyckas!

Av jowjow - 16 maj 2012 17:30

Hej!


haha jag är ju verkligen sämst på att uppdatera på senaste tiden, men jag vet exakt vad det beror på också! Jag är besviken för att jag inte har lyckats med vikten sen jag slutade med shakesen, äter dock bara GI men har varken gått upp eller ned i vikt så det borde ju va positivt men jag är inte nöjd, måste kämpa hårdare! Jag ska ta itu med det, men orkar verkligen inte just nu får bli på måndag!


I alla fall så sista april var kul, grillade å sånt fast de blåste å efter de så drog vi in till staden å ut på krogrunda, trevligt som tusan :) På lördagen så hade jag en kär reunion med Cina å Malin, blev en riktig vinkväll men sjukt kul hade vi, hamnade på g3 sen och shakade loss, as kul :D


Ska träffa Malin nu på lördag för hon ska med på cruisingen så de ska bli skit sköjsigt! Längtar massa till den här helgen, på fredag är det bingo premiär för oss på vitgården, som jag längtat!!! Sen som sagt på lördag så är det dags för den årliga cruisingen, ska bli skit kul :D


Men ja ska föröska bli bättre på att skriva, men får se kan inte lova nått det är som det är, skriver när jag känner att jag orkar dela med mig av saker och ting! förövrigt så kan ni ju i alla fall följa mitt liv i bilder på instagram : jowjow88


Kram!

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards