Alla inlägg under november 2008

Av jowjow - 29 november 2008 22:48

säger inget bilden får tala för sig självt : )

Av jowjow - 27 november 2008 23:30

torsdagen från helvetet, jag vill bara lägga mig ned och dö

Av jowjow - 26 november 2008 22:06

jo men hej!


måste ju skriva lite så här innan man ska upp och knega,  och det här kommer bli långt så ta fram snacksen och lite bärs ;P


nu dras det ignång rockbjörnar och grammis, måste ju så klart supporta mina älsklingar genom att rösta, så går jag in på grammis och ska rösta man ska ju då välja ett 1, 2 och 3:e alternativ, så började med årets band


BACKYARD BABIES
BO KASPERS ORKESTER
BWO
DUNGEN
ELDKVARN
FATBOY
HÄSTPOJKEN
KENT
THE HELLACOPTERS
THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES

ehm valet var ju inte så svårt i det här fallet, kent, Bo Kaspers Orkester och  Hästpojken (även om jag funderade länge mellan Hästpojken och Eldkvarn)


sen tänkte jag att jag skulle rösta på årets album:

AMANDA JENSSEN
ANNA TERNHEIM
E.S.T
FRIDA HYVÖNEN
HÅKAN HELLSTRÖM
HELLO SAFERIDE
KLEERUP
LYKKE LI
TITIYO
VERONICA MAGGIO


mjaa det var också lätt att bestämma, Håkan, Anna och Hello Saferide, ja än så länge grönt va så ni undrar så klart vad jag är så upprörd över, eller ja jag har ju inte ännu sagt att jag är upprörd men brace your self för nu kommer det!!!!! *baaaam baaaaam* årets live! kanske det viktigaste av allt, nästan

LARS WINNERBÄCK
ROBYN
HÅKAN HELLSTRÖM
IN FLAMES
BJÖRN SKIFS
THE HELLACOPTERS
ULF LUNDELL
VERONICA MAGGIO
PETER LEMARC
LYKKE LI


vart är kent? ursäkta mej men hur kan man glömma kent i ett sånt här viktigt moment??? OMG, Bjön Skiffs jag menar wtf??? nåja fick ju  med kungen ändå så min röst gick ju då till Winnerbäck, Håkan och sen som 3 Peter LeMarc


nu kommer skandal nummer 2 *baaaam baaaaaam* årets manliga artist:


ERIC GADD
HÅKAN HELLSTRÖM
JUVELEN
KLEERUP
MARKUS KRUNEGÅRD
PER GESSLE
TIMBUKTU
TIMO RÄISÄNEN
TINGSEK
ULF LUNDELL


hur kan man glömma herr Winnerbäck? åhh blir så upprörd att jag skulle kunna äta upp en tomteluva om jag hade nån...ohh ohh ohh nåja röstae på Timo, Krunegård och Håkan så så farligt var det inte, men jag ville hellst rösta på Winnerbäck, men nu kunde man inte det okej borde lugna ned mej, men nu ska jag berätta om det sista som verkligen hade fått mej att kasta lussebullar på närmsta person som gick för bi om jag hade några....*baaaam baaaaaam* årets låt:


EMPTY ROOM - SANNA NIELSEN
HERO - CHARLOTTE PERELLI
DO YOU LOVE ME - AMANDA JENSSEN
JEANNIE LET ME LOVE YOU - EMD
MÅNDAGSBARN - VERONICA MAGGIO
DET ÄR HON - BROLLE
LAY YOUR LOVE ON ME - BWO
ON AND ON - AGNES
JAG ÄR EN VAMPYR - MARKUS KRUNEGÅRD
LONGING FOR LULLABIES - KLEERUP FEAT. TITIYO

jag började nästan grina, Agnes, BWO, och jävla fucking cahrlotte perelli, för att citera jocke från spelningen i sundsvall, "jag menar what the fuck carlotte perelli for president" oj oj oj oj...måste lugna ned mina överkota rödbetor här uh uh uh...nåja nu får de vara nog med gnäll, och detta är nog utan att överdriva det längsta inlägget som någonsin existerat i min blogg sen starten...enjoy...


//jowjow



Av jowjow - 25 november 2008 21:24

Hejsan!


åh åh åh vilken meningslös dag haha har verkligen inte gjort nån nytta på hela dagen hehe fail, det enda jag har gjort är att ha kollat klart på hela första säsongen av True Blood <3<3<3<3<3 allstå älskar den serien, haha helst sjukt var bra, åh just nu vill jag bara ha säsong 2 ahhhhh...hehe kul liv man har bah, imorrn kanske jag skaorka pallra mej till stan hehe får se hur det ligger till med snön och kylan...jaja nu ska jag inte tråka ut er mer tjingeling


//jowjow

Av jowjow - 24 november 2008 23:50

jo men hej!


jaha den här dagen bjöd på snöstrom och kyla och meningslöshet, usch, usch, usch, har nyss kollat på American Pie The Wedding haha dom filmerna är klockrena, fast American Pie Presents Beta House är den sämsta , har tagit hem ett avsnitt av True Blood också vet inte vilket, haha men har sett ganska många redan, ska nog se från början, sjukt bra serie, jaja ska inte tråka ut er mer tjingeling och godnatt, verkar som min blogg överlever åtminståne året ute ;)


//jowjow

Av jowjow - 24 november 2008 00:13

Nu har jag lite saker att säga er, eller tat lugnt, det är inget världsviktigt som är på tapeten så att säga


* 1/12 Arvika har nått stort på gång igen, vad som nu kan va större än Depeche vet jag inte men bäst att hålla koll

* 10/12 allt för länge, men då kommer Solen I Ögonen, filmen om Lars Winnerbäck på DVD <3




uh har inte sån väldans inspiration idag märker jag, uh uh vet inte varför jag skriver hehe, min blogg ska nog läggas ned inom en snar framtid, eller det är vad jag intalar mej självt, för vem vill läsa om mitt tragiska liv? uhm...ingen skulle jag tro...usch...fattar inte...har börjat låta så fail, som värsta nolifern...vänta nu, jag är ju det...wohahah...kul jag är...ska inte störa er mer med mina tankar tjingeling i natten


Soundtrack

Låt: Ge Dom Vad Dom Tål

Artist:  Euskefeurat

Album: Hipp Happ


//jowjow

Av jowjow - 22 november 2008 22:55

Hej!


jaha nu har jag ändrat om här på bloggen, bytt design och så där, mmm kul...ja idag så gjorde jag inte mycket kan jag säga som vanligt då, tragiskt hehe...har nyss kollat på Edward Scissorhands hade inte sett den innan, men åh vad sorlig den var, men bra, åh Johnny Depp <3 hehe i alla fall så har det blivit en massa filmtittande på sista tiden, har kollat:

Walk The Line (älskar så jäkla bra  har sett den flera gånger<3)

Wedding Chrasers (brukar ha svårt för komedier, brukar va så trista, men den här var riktigt jäkla kul, skrattade hela filmen)

Låt Den Rätte Komma In (ehm fattade ingenting, men rätt okej, men konstig)


nu ska jag kolla in en film som heter Steph Brothers får se hur de är, har lust att kolla på Sweeney Todd igen den är <3 <3 åh vilken film nörd jag har blivit, men ah jag har ju inget liv så at eh...ja hehe...näe nu ska jag inte ta upp eran tid igen med en massa ovesäntligheter på återseende tjingeling


//jowjow


Av jowjow - 21 november 2008 22:00

jaha...suck...så har man jobbat, nästa stop är allstå den 22/12 som det ser ut nu kul...not...haha jobbade iaf med E idag det var kul haha och sen så hade 522 och 524 riktigt roligt  och så kom det en ny gubbe på 521 han var kul, han och 305 kommer riktigt bra överens gick genom hela bygget och sa saker som: "titta vilka fina bord vi har här" "titta vilka fina blanka golv" "titta vilken fin tv" haha ja, annars så var det som de brukar och mer mej är det varken bättre eller sämre, vill hellst ha nästa helg, lussebullar och oboy <3


nä nu ska jag ta och spela lite sims i min ensamhet, orkar inte med internet haha fail jag är...no lifer...


Soundtack

Låt: Fenomena

Artist: Lars Winnerbäck

Album: Rusningstrafik


//jowjow



jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards