Alla inlägg under maj 2009

Av jowjow - 30 maj 2009 23:12

fyfan...idag har det vart typ 27 grader och jag har legat inne och sovit hela jävla dan för jag var så super idiotisk att jag blev aspackad igår och förstörde allting, fattar att ingen nånsin vill festa med mig igen...vänta nu, jag ska inte dricka på hela sommaren, ett löfte till mig självt, ska inte ens gå på nått party,  fyfan...tråkiga jowjow, bra att jag ska jobba varenda timme på flera veckor, på min lediga tid ska jag bara ligga i solen och slappa...allstå fan, jag hatar det här, usch, helt sjukt minns inte ett jota, vi spelade brännboll och sen *boooorta* kommer inte ihåg nånting av det som hände efter det, lika bra är väl det >.<


nu ska jag återgåt till att äta chips som är det enda jag fått i mig på hela dan plus 2 mackor och lite youghurt


bra jobbat, verkligen


kan ju bara gå och dö eller nått, förstör ju ändå bara för alla

Av jowjow - 27 maj 2009 22:41

och hej!


ibland blir jag bara så jävla trött på allting, löften som bara bryts hela tiden och äckliga gubbar som tror att jag vill ha sex med dom uhhhh! VARFÖR SKULLE JAG VILJA FLASCHA BRÖSTEN I CAM FÖR EN SOM ÄR 50+ ???? seriöst dör lite av äckel...


...men mest av allt är jag bara så trött på allting, och imorrn ska jag jobba dock från kl 15 så inte så farligt


puss och kram

Av jowjow - 27 maj 2009 00:08

idag har det regnat, ett sånt där fint regn som slår mot rutorna försiktigt, allting var grått och trist, vilket medför att man blir ännu mer deppig, eftersom jag kommit fram till att mit liv suger, och jag saknar folk att göra vanliga saker med, är så trött på å va ensam, jämt, och jag är så trött på allt, orkar inte, men så efter 1 timme, jag hade varit vaken fick jag en uppdatering på twitter från kent.nu...och blev från :( till :D :D :D :D haha okej, ne men det är fråga kent, och jag har läst och skrattat så jag nästan gått av på mitten, här får ni några exempel (ja det är meningen att ni ska skratta även om ni inte är fans!)


"vad gör ni om ni vaknar klockan fyra på morgonen av att fågeljävlarna kvittrar och solen skiner?"

 

svar: plockar fram halgelsprakaren. God...love the smell of napalm in the morning


"hej vad blir det för tema /stämning på skivan?

Blir det en hit-kavalkad?

Villken skiva är den mest lik?"

 

svar: Biltema

Klassisk Hattkavalkad

En skiva vi spelade in 99 som aldrig gavs ut, featuring jojk och vadmal.


"har skivan någon arbetstitel?"

 

svar: projektet har sedan i januari gått under namnet Bostongurka. Anledningen var en disskusion om olika maträtters/ingridiensers namn och ursprung som vi hade på en studieresa till Berlin i början av året. Du vet : "kommer bostongurka verkligen från Boston"

 

"vilken är den bästa låten som ni har gjort? kram"

 

svar: en ny som just nu går under det tveksamma namnet Börje 2 kram


OCH JA DET DÄR VAR JÄTTE ROLIGT...skämtar inte skrattade jätte länge åt det, men man måste lixom förstå vilken typ av humor dom har och inte bara få för sig att de är dryga :P


och nej allting är inte bra, allting är inte perfekt, men vi kan ju låtsas, orkar inte riktigt med verkligheten nu okej?


puss och kram






Av jowjow - 24 maj 2009 00:09

HEJ!


ja jag vet det var inte igår, sorry

men har haft så mycket annat på tankarna nu så har inte haft tid te å blogga, så vad händer? ja ni som hört vet ju nu att jag är singel, ett beslut som inte var det lättaste att fatta men det var tvunget, tråkigt men så var det och nu går livet vidare, vad är det då som händer? ja inte mycket...som jag vill säga hära ;) annars så är mina planer att ja inte göra mycket annat än den 9 åka te Carrow åååååhw <3 och den 22 börjar jag jobba, på Bergegården, min 3:e sommar *suck* haha, men nu ska jag allt ta och sova


puss och kram!

Av jowjow - 18 maj 2009 00:54

dom som har tur


och det har inte jag, så nu är jag singel, igen....det gör både ont och gott, men nu ska jag inte tänka på det


annars hade jag inte så mycket att säga


är ensam och så


tråkigt


vill göra nått kul snart


men nu sova!


tjingeling

Av jowjow - 13 maj 2009 22:52

okej tack då sofia, ska försöka tänka på det!


jag har jobbat och ska jobba imorrn igen, och ja peter, grattis, jag ska jobba på bgården i sommar, men du ska ju bara va på hemtjänsten enligt min insider info, tråååååååk!, jag som tänkte att du å ja sku ha rullstolrace med 203 och 204 xD


men ja iaf ska jobba så sjukt mycket så om ni vill va med mej i sommar säg det nu nu nu, och nån yran torsdagkväll enda dagen jag kan ? pleeease vill se johnossi och Anna Ternheim och vill inte va själv, vill dansa å va galet full, ska nämligen inte börja jobba förrns kl 16 på freadg eftermiddag, haha ja man ska va ute i god tid och på tal om det midsommar någon? börjar nämligen mitt schema precis på måndagen efter midsommar! haha


nåja, borde sova ska ju so sagt upp imorrn


puss å kram

Av jowjow - 9 maj 2009 20:13

okej min helg var okej, nu ska jag snart kolla film, och ja peter jag är besegrad kommer säkert hamna där i sommar igen, nu till rubrik valet idag, om ni klickar på den här länken så kan ni se det 100:e avsnittet av Grey's Anatomy, här i Sverige så är vi ca 3 eller 4 avsnitt efter så ni avgör ju själva, säger bara en sak, jag sitter här å kan inte sluta grina


 http://www.cucirca.com/2009/05/08/greys-anatomy-season-5-episode-22-what-a-difference-a-day-makes/



puss å kram

Av jowjow - 6 maj 2009 16:49

you think you're in control

om my god



idag har jag ägnat ännu ett antal timmar åt att kolla på Desperate Housewives aaah <3


jag gjort det, i 46 dagar har jag försökt och nu tillslut, det var inte så farligt...



...usch borde fixa massa jobb och grejer och nej peter bgården är mitt sista alternativ!!!! imorrn ska jag dock ned på stan har sett en Hello Kitty grej som jag måste ha hehe


nu kolla mer på DH, sen en sväng på ICA ska ha nått äckligt gott, är ju redan ett fetto så kan ju vräka på lite mer


puss å kram




jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Skapa flashcards