Alla inlägg under juli 2013

Av jowjow - 27 juli 2013 00:12

Som vanligt kass på uppdateringar. Lovade ju att berätta om vår semester, men får bli när jag sitter vid datorn nästa gång!

Den här veckan har levererat med strålande sol och typ 25 grader varmt! I onsdags blev de stråka hela kvällen/natten med Kalle och Johanna så jävla kul. Kände mig som typ 20 igen haha, shota rosa vodka och dansade hela natten. Haha nåja på torsdagen gick vi på tivolit/marknaden och åt middag på stråket jätte mysigt.
Nu idag blev de ett dopp i revsundssjön även lilleman fick doppa fötterna. Nu är han helt utslagen efter massa värmen och aktiviteter.

Själv har jag typ världens mensvärk och har inte alls varit på humör ikväll hoppas på bättre imorgon! Nu blir de sömn har jag nämnt att Vincent börjat sova hela nätter sen vi började med välling? I alla fall så gör han det snacka om skönt, gör susen för själen att slippa vakna för nattmål :)
Trevlig helg på er!

Av jowjow - 18 juli 2013 20:54

Hej!


Jaha nu har vi äntligen installerat oss hemma! Efter 2 veckor på resande fot var det enormt skönt att komma hem kan jag ju säga. Men som jag skrev förut så har det varit en väldigt nyttig och kul resa. Själva grunden till resan låg i att jag kände att det var dags att ta tag i saker som jag bara låtit vara. Detta har med min släkt att göra och det är ganska komplicerat. Ska förklara det i ett annat inlägg. Så det har varit en resa som varit ganska tuff för mig känslomässigt. Men nu har jag fått mer klarhet i det hela och det känns bra!


Ska berätta mer om vad vi har gjort men nu ska vi lägga skruttis och kolla på film må gott!

Av jowjow - 17 juli 2013 02:21

Hej!

Jaha nu är vi åter i Östersund efter drygt 2 veckor på resande fot. Detta har varit en tripp fylld av glädje men också mycket tankar. Tänker berätta för er om allting när jag sätter mig vid datorn. Men kan bara sammanfatta lite kort med ord som: kaffe, ljusa nätter, blåst, kortspel, drinkar, mygg, släkt, bebismys, bästa vän, bilar, bastu, hus, minnen

Nu tänker jag sova och imorgon ska jag ta mig en efterlängtad dusch!

Av jowjow - 4 juli 2013 02:21

Hej!
Nu har de varit tyst från mig ett tag, men de är för att vi har åter igen bott några dagar i grimnäs och bara varit i sommar värmen :) och just nu befinner vi oss på semester. Med husvagn i Piteå haha så knas! Ligger just nu mellan mina prinsar och lyssnar på vinden. Kommer inte uppdatera så mycket under dessa dagar, tror jag men ska skriva när vi kommer hem igen. Hoppas på mycket sol och värme och roligt! Delvis är jag här för att möta det förflutna men också för att ha roligt. Imorgon träffar vi äntligen Carrow så ska försöka sova lite nu. Men nu vet ni i alla fall vad jag har för mig. Lever Svensson camping livet haha!

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Skapa flashcards