Alla inlägg under december 2014

Av jowjow - 24 december 2014 14:24

Hej!

Ja nu va de ett tag sen igen å här bloggar ja på självaste julafton. Niklas å skrutt sover, jag har förberett inför kalle anka myset med ljus och ska värma glögg om en stund. Vi firar ensamma idag, fast de är egentligen fel ord. Vi är ju en familj nu och firar tillsammans. Släkten träffar vi en annan dag. Är så skönt att få vara å ingen stress. Vi har gjort egna köttbullar och inlagd sill som vi ska ha på julbordet sen. Har hunnit va ute å skrutt har åkt pulka och fått en julklapp.

Vill önska er alla en riktigt god jul så hörs vi förmodligen på de nya året!

v37

Av jowjow - 15 december 2014 14:16

Hej!


oj nu var det längesen jag skrev nåtning men jag har verkligen haft det riktigt körigt nu! Vincent har varit sjuk i omgångar och förra veckan så åkte även jag på magsjuka tror jag? Blev i alla fall så att jag inte kunde äta och dricka på ett par dagar och var helt slut. Så när jag kom på min vanliga kontroll på MVC i fredags hade jag väldigt dåliga värden. Så då fick ja åka till förlossningen och få dropp, som tur mådde bebisen bra å dom va inte tvungen å snitta eller sätta igång mig tidigare.Men Niklas fick ju åka hem akut på fredagen då. Så de har verkligen varit helt galet nu. Dessutom så har jag nu blivit förkyld på detta, så de käns verkligen super kul just nu. Such jaja ville bara säga hur det var med mig. Nu är ju Niklas i alla fall hemma så käns lite lugnare så nu väntar vi bara på att bebisen ska komma, men är 25 dagar kvar så får gärna stanna till nya året i alla fall.

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards