Alla inlägg under april 2008

Av jowjow - 30 april 2008 23:41

hejsan!


måste bara säga att idag skrev jag in mej på körskolan så nu jävlar ska det blir av! sak fan fixa det där jäkla kortet i år ska jag ha det! wiiieho, ja sen jobbade jag och så är det inte så mycket mer med det, är ledig imorrn skönt =) har lyssnat på Winnerbäck hela kvällen och pratat med älsklingen och lite med Irma på msn <3 jaja adjöss på er puss!


Jag lyssnar på

Låt: Hon kommer från främmande vidder

Artist: Lars Winnerbäck

Album: Vatten Under Broarna


//jowjow 

Av jowjow - 30 april 2008 00:20

hallou!


hade inte tänkt slänga upp en blogg men om jag inte gör det nu så blir det nog inget av det på ett tag, ja ni har inte hört av mej för jag har jobbat och kommer jobba men lika bra är det så man drar in lite stålar, på tal om det måste jag fan deklarera imorgon!!!! ja jag är seg, jag vet, mm idag är det valborg ännu en ursäkt för alla att supa, tråkigt men sant, jag menar går man ut så är risken överhängande att man träffar på en massa "första fyllan 14-tisar" som vinglar fram på gatan, uhhä, jag vet inte, ska i alla fall jobba så slipper sånt där, men synd annars hade jag kunnat mysa med älsklingen :/ hur som hellst så funderar jag på att sova nu så adjöss på er och ta det lugnt ikväll!

 

Jag lyssnar på!

Låt: Dom Tomma Stegen

Artist: Lars Winnerbäck

Album:  Vatten Under Broarna


//jowjow 

Av jowjow - 26 april 2008 18:22

tjoheeeej!


jaha lördag idag, är frisk nu har vart på stan en sväng sen kom hem o lagade massa god mat och om ett tag blir det efterrätt *muuuums* gahh jag har så trååååkigt och min älskling är ute i bushen nånstans och fixar tv och är social, gahh så vad ska jag roa mej med? trååååk och imorgon så ska jag jobba uhhh ännu tråkigare, jo på tal om det måste ju berätta min nyhet har fått ett månadsvikariat under hela maj :D wiiieh :^^ jaa i alla fall tillbaka till det tråkiga, vad fasen ska man göra av den här lördagen? hm ska kanske se om min syrra vill va me o spela nå spel, kanske, mja i alla fall så blir det att lägga sig tidigt så man orkar upp imorrn då, jaja ska inte tråka ut er tjohej!


Jag lyssnar på

Låt: Send Away the Tigers

Artist: Manic Street Preachers

Album: Send Away the Tigers


//jowjow 

Av jowjow - 25 april 2008 18:44

åh fyfan var på promenad igår men fick så jäkla ont i magen och när jag kom hem så spydde jag som bara den :( så har typ gjort det hela natten kul, not, men idag är det mycket mycket bättre så hoppas på ännu bättre imorrn så jag kan jobba på söndag, så den här dagen har inte varit roligt har mest sovit och kollat på days och varvat internet så nu är jag grymt uttråkad, roa mej (A)?


jaja skulle bara visa er att jag lever, ajöss!


Jag lyssnar på!

Låt: Välgärningar & Illdåd

Artist: kent

Album:  Max 500 Singeln


//jowjow 

Av jowjow - 23 april 2008 22:01

godkväll mina damer och herrar!


jaha dagen spenderades först på jobbet några timmar, sen med att kolla på Days i väntan på bussen hem och fyfan vad jag ville grina! lätt sorgligaste avsnittet på länge för Marlena dog :'( buhäää lixom men satt på jobbet hade vart pinsamt om ja börja grina då, men det var så nära, okej ännu mer pinsamt att erkänna det här faktikst xD i alla fall så sen åkte jag hem och käkade lite mat och tog en promenad och kom fram till att jag sjukt gärna vill se BD i sommar, lixom deras sista spelning nånsin till minne av Anders! åhhh jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill! åhhh suck


jaja nu ska jag faktikst ringa min darling <3


hejdå!


Jag lyssnar på

Låt: Love's Sweet Exile

Artist: Manic Street Preachers

Album:  Generation Terrorists


//jowjow 

Av jowjow - 22 april 2008 00:44

godnatt ^____^


joho jag skulle inte blogga idag för jag var för lat men tänkte skriva ändå då till och med min darling har uppdaterat sin blogg! i alla fall så har jag sovit idag, sen kollat på dasy och nu är vi äntligen framme vid avsnittet då Marlena "mördas" älska att Deidre spelar så bra i sin roll just nu! annars så hatar jag Bo som leker polis men inte kan utföra sitt jobb heja Hope som åtminstråne visar lite medkänsla med tanke på att Marlena ändå är en gamal vän, så stör jag mig på Philip oxå och kate och typ stör mej på alla utom Hope och Marlena just nu xD jaja ska inte tråka ihjäl er om Days men erkänn att trots att jag skriver om det så är min blogg tusen gånger bättre än blondinfjollas ;) 


på eftermiddagen jobbade jag det var okej, sen kom jag hem och fick panik då jag kom på att det var måndag och därmed Prison Break, haha men slog på tv:n fort som tusan och kollade klart, hata att de är 3 reklam pauser helt värdelöst lixom!


jag har även lyssnar massa på winnerbäck live idag, åhh orgsam typ så jäkla bra längtar till sommaren <3 nuhade jag ju tänkt ut på bussen hem från jobbet hur jag skulle förklara hur bäst han är och hur mycket jag vill se honom med min darling men jag är för trött för det så nån annan dag får det bli dessutom har jag glömt vad jag hade tänkt ut nu :p


jaja nu ska jag sova


godnatt med er puss o kram!


//jowjow 



Av jowjow - 20 april 2008 13:10

wohooo =)


nu är det söndag och sista dagen jag är hos älsklingen, sen kommer vi inte ses på jätte länge det är tråkigt, men  i alal fall idag hade vi värsta frukosten mmm haha var tvungen att ta en bild så ni får kolla i min bilddagbok inatt eller imorgon för jag ska lägga upp när ja kommer hem, haha och bilder från igår, kul att vi var i sundsvall men jag tog typ bara bilder när vi var i Härnösand xD åh dom hade värsta goda pizzan där *mmmmums* och ja nu ska vi snart kolla på Harry Potter och sen äta pasta med pesto ;^^ fast nu funderar jag på att vara social en stund så hoppas att ni oxå har haft en trevlig helg puss o kram


//jowjow 

Av jowjow - 19 april 2008 10:41

tjoho!

jaha sa va det lordag a ja sitter i en bil pa vag till sundsvall med alskling o en kompis till honom det blir kul fast de ska tvinga mwd mej till apple butiken...ja sa ja bloggar fran iphone nu darav inga aao igen gahhh kommer aldrig fa koll pa det dar ;p


Igar sa lekte ja me maja, irma o johanna


jaha tydligen så fick jag inte med hela inlägget när jag skrev från ipohnen så jag redigerara lite nu då :p som sagt jag lekte med maja, irma och johanna i fredags och det var kul, vi flummade runt på stan och sjöng på Håkan låtar <3 hoppas vi ska leka snart igen (A) <3


hm ja det var typ bara det jag skulle säga hade skrivit värsta mega långa inlägget från telefonen men nu kommer jag inte ihåg så det får vara så här puss på er!


//jowjow 

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards