Alla inlägg under augusti 2013

Av jowjow - 29 augusti 2013 19:50

Hej!


Jaha godkväll förstår att gårdagens inlägg kanske gjorde några av er lite fundersamma på vad det är som händer? jag orkar egentligen inte skriva allting för det är skit jobbigt just nu, men vi ska inte flytta det är det som är själva huvud grejen. Jag kände bara att allting har gått för fort och orkar inte med när det går i 130 å man samtidigt ska försöka vara mamma å allting. Allting är på is för tillfället förutom det att Niklas ändå ska åka upp å jobba eftersom vi inte har något val. Om jag kunde pausa och vrida tillbaka tiden hade jag lätt velat ändra på en del saker. Sen är det en massa annan skit som är för privat att ta här även om jag skriver om det mesta. Men det är sånt som jag också hoppas ska lösa sig. Men kul är det inte, verkligen inte suck!

Av jowjow - 28 augusti 2013 20:48

Hej!


egentligen vill jag bara skrika jävla helvetes skit fan! Sitter i en jävla soppa just nu för att alla mina känslor bara är fucked up deluxe! Åhhhhhh ibland är man bara så dum! Nåja nu är det som det är orkar inte ens gå in på det närmare. Tror dock att allting kommer att lösa sig på ett eller annat sätt. Frågan är bara hur och när?

Av jowjow - 20 augusti 2013 21:55

Hej!


Ja jag vet att jag varje gång har lovat att skriva mer men de blir likxom inte så mycket tid över. Vincent växer så det knakar och busar och underhåller oss hela dagarna och sen när han väl somnar mellan 22-23 ja ibland så sent som 00 då är man så trött så man bara stupar i säng liksom haha!


Nåja jag harju berättat av vi ska flytta vilket ska bli hemskt kul men är en massa jobb som återstår innan allt är klart, så detta innebär att Niklas måste åka upp å börja på sitt jobb å ja å Vincent ska bli kvar här, DET KÄNNS INTE OKEJ PÅ NÅGOT PLAN! De liksom värkar i hjärtat bara jag tänker på det så försöker att låtabli! Usch!


Hursomhaver en massa saker som gör mig glad, fick veta att en kompis väntar barn skit kul är så himla glad för deras skull! Sen så har Kalle å Johanna förlovat sig, kul för dom okså jätte glad för dom, men kan ärligt säga att de svider lite i hjärtat där också då de känns som ja å N aldrig kommer göra de, för de verkar inte så viktigt för honom :/


Just nu sitter Niklas å snackar skit med Sebbe på balkongen å dricker öl, å Jossan håller på å natta Vincent så därför har jag tid å uppdatera. Filosoferar lite för mig självt åt änker på allt. Nåja får se när nästa uppdatering blir! Kram på er <3

Av jowjow - 14 augusti 2013 23:59

Hej!

Okej släpper bomben finns ju redan ute på instagram, vi ska bli Luleåbor vid årsskiftet! Niklas fick jobbet på Harrys och vi ska överta min farfars hus på mjölkudden! Allt har gått så fort är både spännande och läskigt på samma gång. Kommer sakna allt som Östersund gett mig men hoppas på att lära känna massa nytt folk och ska bli kul att börja renovera och fixa. De löser sig med allt jag bara vet det. Jobbigast bli nu i början när Niklas måste åka upp och jobba utan oss! Men huset måste städar upp och saker ska kastas och vi har ändå 3 månaders uppsägnings tid på lägenheten. Ja snacka om att de här kommer bli ett riktigt äventyr!

Av jowjow - 12 augusti 2013 03:10

Hej!
Kan inte sova lilleman vaknade för första gången på länge och var vrålhungrig. Fick en flaska ersättning och nu sover han och sambon så sött. Vi är just nu i Pite igen efter att ha varit uppe i Luleå en vecka och en helg i Karsikkojärvi igen. Har ju ännu inte hunnit berätta om vår första semester. Vet inte riktigt när jag skulle ha tid haha. Har knappt varit hemma på snart 2 månader galet! Men varför inte passa på när vi båda är lediga liksom.

Nåja ni som följt med på mig på instagram vet varför vi varit i Luleå igen. Kan säga att allting snurrar just nu helt galet är det! Fattar knappt själv och nej vi ska inte ha barn igen haha :p hur som haver allt kommer bli annorlunda från och med nu. Därför kan jag inte sova då huvudet är fullt med tankar. Men ska börja uppdatera mer framöver lovar igen haha!

Idag blir även Vincent 7 månader hur gick det till lillgrabben min!

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards