Alla inlägg under juli 2010

Av jowjow - 15 juli 2010 20:47

Hej!


jaha lite uppdate då, förra veckan blev det nattjobb måndag o tisdag, sen dagjobb torsdag o fredag, på fredagen jobbade jag bara till kl 12 sen kom Niklas och hämtade mig :) då for vi till stan och köpte sushi om vi åt i badhusparken och bara myste underbart <3 jag fick världens finaste halsband o örhängen!! Sen bar det av till Grimnäs och då blev det minsan ett dopp i sjön med hans småsykon när vi höll på att bada så komm sofia och ulf förbi och sa hej :) På kvällen vart det grillfest det var hur god mat som helst och så vart det förståss en massa dricka, haha och ett nattdopp med jossan och vi satt ute ända till kl 5, väldans trevligt :D


Lördagen blev de ju då sovmorgon så klart och de va regn hela dagen alla var jätte sega, vi låg å kollade film såg typ 3 filmer i rad sen blev det middag och sen en film till haha. Söndagen var bättre då var de ändå finväder så vi var ute och chillade spelade lite kort och sånt, trevligt, blev även ett dopp men det var kallt, men de va en super mysig helg i alla fall :)


Vi stannade i Grimnäs till tisdagen då Niklas skulle åka tillbaka ned igen och jag for å jobbade natt, de va världens åskoväder!!! Jobbade även natten som var men nu är jag ledig, imåra blir det kalas hos Lisa, det ska bli kul, haha har dock inte vart nykter en enda helg nu, har aldrig hänt mig förut men äh haha :P kom på nu att jag gjort nått varenda helg och det är sååååå skönt att slippa va hemma, om jag kollar bakååt från när sommaren började jobbade natt 2 helger irad, sen var d midsommarfest, helgen efter det då var ja ju ute på galej med Sofia :) och så nu i helgen var ja me Niklas, den här helgen blir de ju då kalas på fredagen och nattjobb på lördagen, nästa helg som kommer ska jag jobba natt och sen är det YYYYYYYYRAAAAAAAAAAAAAAAAAAN<3 pepp pepp pepp :D


haha ja så nu vet ni lite va ja har pysslat med, ha de gött tills vi hörs igen ^^


Puss & Kram

Av jowjow - 4 juli 2010 18:26

Hej!


Haha ja fint inlägg jag gjorde inatt :P ska förtydliga lite tänkte jag nu när jag vet vad jag skriver och hur jag ska stava ;)


Alltså vart kalas igår, var ju 28 grader så blev picnic ute på Sofias gård och de va supergod sallad vi hade och tzatziki och eeekooologiskt vin :D Vi satt ute och käkade då Fredrik och Sven-Åke presenterade sig :) DOm var 2 goa grabbar som kom från Gällö, och kände minsan till familjen forsgren det var kul så vi började prata en massa med dom och sen fick vi komma på förfest hos dom :) Där fick vi Whiskey/Cola och försökte få igång vattenpipan men de funka inte, men de va kul där hade värsta intresanta samtalen och åt jordgubbar och grejer :)


Sen började ja å Sofia att gå in till stan men de blev lite stopp för foto på vägen så klart och vi kom väl in strax före kl 01 och då gick vi på GIII och där kunde man knappt andas för de va så varmt har aldrig vart med om sån värme där, så vi var mest på toan och drack vodka och sen träffade vi Disa och Annichen en snabbis och efter typ 15 minuter gick vi ut och då hade vi hunit träffa Ulf, så vi satt men han ute på gatan och lyssnade på musik och sen kom polisen och efter det åt vi mat på sibylla och sen gick jag hem, efter världens roligaste kväll, åhhh hade verkligen kuuuuul<3 Haha går som it å beskriva hur det är, man måste ha vart där för att veta ;)


Idag spenderade jag förmiddagen på stan med Disa, vaknade ändå tidigt men nu börjar jag känna mig seg har ätit en Pizza och nu ska jag chilla i solen, hoppas eran helg var lika fin som min :)


Puss och Kram

Av jowjow - 4 juli 2010 03:26

HEEEEEEEEEEEEJ!


hahahaa åh evgheter sen jag skrev nått när jag var full! mmmh har vart på äventyr med min bästa sodia i kväkkk träffat sköööönra människors och ruckit massa gott och ätit gott :) och dansat om äm bara i en kvart för värmen som var där nne på krogen hahaha mmgh nu är jag hemmma ich ska soooooova! men var längesen jag hade så jör kuuuul :D massa krrramar till SOooofia :D <3 alla lärlek <3


//jowjow

Av jowjow - 1 juli 2010 21:30

Hej!


hahaha tillåt mig att skratta, mhh måste få avreagera mig, för idag fick jag nämligen höra att jag och Peter inte jobbar, utan vi sitter av en massa tid och bara pratar, fyfan!!! alltså ursäkta mig men vi kutar som fan när alla andra är ute och röker i 10 minuter, eller bara försvinner in på kontoret och sitter där och pratar, och dom slipper minsan undan att göra vissa mindre roliga saker som vi vikarier alltid åker på, hahahaha åh gud jag dör, seriöst ska fan bara jobba mina timmar jag har där i sommar, sen är det slut, om det här är tacken för allt man har slitit för dem, att dem ska tala bakom ryggen att man inte gör något, vi sitter av precis lika mycket tid som dom, finns ju vissa som jag aldrig har sett städa ett rum tex, eller som konsekevent unviker att duscha vissa personer, så det så! jävla skitjobb!


tyvärr ska jag inte jobba natt förrns nästa vecka :( det är bara det som är roligt ju, tur att det är helg snart då jäklar ;)

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards