Alla inlägg under januari 2007

Av jowjow - 31 januari 2007 19:12

hejhej!gahhh usch vad fusk det är alltså kolla bara in dom här bilderna på Amandas bilddagbok>____< jag kommer aldrig i hela mitt liv få träffa Jocke>____< :'(//jowjow

Av jowjow - 30 januari 2007 18:36

hejhej!usch och fy vad avis jag är nu på Amanda, Emma och Jasse som fick träffa Jocke utanför hans port idag:O Haha efter alla dagar av stalking så fick hon äntligen ett resultat;^^ men usch vad fuskigt!!! Och dom pratade med honom och fick vara med på bild med honom!!! kommer en bild på Amandas bdb sen, efter att hon vart på Grammisgalan:O usch himmla fuskigt alltså jag skulle kunna göra vad som hellst för att få träffa honom eller vemsomhellst från kent<3 bläääpusshejs//jowjowDagens LåtRevolt III (Live Brunnsparken, Örebro 2002)-kent

Av jowjow - 29 januari 2007 20:03

hejhej!usch jag har värsta feta huvudvärken>___< har skickat in en jobbansökan idag:D får se hur det blir med den saken! Jaa om nån vill se fler "snygga" bilder från fredagens fest kolla in Emmas bilddagbok xD näe ja pallar inte det här har verkligen sjukt ont i huvet:(pusshejs//jowjowDagens LåtHalfway To Five Points-Anna Ternheim

Av jowjow - 28 januari 2007 21:11

hejhej!idag har jag inte gjort nått mest sovit blev ju sent igår då min bror åkte till sjukhuset, men de va inge farligt visade det sig:D i alla fall har nyss pratat klart med Carrow hon ville höra detaljerna om klasfesten, men hon blev nog besviken de hände ju inget xD idag kom äntligen haket tillbaka så skönt har saknat det;^^ och Henrik har sagt att det snart kommer ett nytt forum så nog händer det saker alltid:D och ibrist på annat en tråkig dag så roade jag mig med det här xDpusshejs//jowjow

Av jowjow - 27 januari 2007 21:48

hjälp en ambulans ska komma och hämta min lillebror:O han bara föll ihop! ingen vet vad som är felet:O dom åker till sjukhuset nu!:O

Av jowjow - 27 januari 2007 11:36

hejhej!jaha igår var det alltså klassfest:D det var inte lika kul som förra gången men det beror antagligen på att jag var nykter hela kvällen:O Jag drack en drink som Tina blandade o sen så smakade jag lite klunkar här och var så full blev jag inte. Jag satt mest i ett hörn och kände att den här kvällen kommer bli tråkig! Men den blev rätt lyckad i alla fall. Först var vi hos Jonna och skulle käka pizza o sä däre så hade vi förfesten där, vi sjöng riktigt mycket till The Ark<3 och lite annan musik men jag var så oppep:s i alla fall kring halv elva så tog vi en buss till Frösön och den resan var rolig, men jag tror inte att busschafören uppskatade det lika mycket xD så kom vi till lokalen där och de va värsta disco myset där, dock efter som att alla andra var packade så satt jag mest på en stol i ett hörn och kände mig som på discona på lågstadiet:s men då kom Emma och vi hade värsta givande samtalet:d så kom Hedda och skulle visa hångelbilderna på alla och speciellt på Tina och Jonas som verkade finna varandra riktigt bra under kvällen;^^ sen hamnade jag i soffan igen där jag satt resten av tiden hade ett intressant samtal med Siken oxå. Sen så gick det en buss in till stan kring 2-tiden så jag, Helena, Amnada, Jonna, Elias, Thomas, Ogan, Niklas, Emma och dom där två snubbarna som jag inte vet vad om heter skulle åka med den. När vi stod där så vet jag inte riktigt vad som hände men Ogan låg plötsligt på marken och blödda, han hade typ fått en sko i ansiktet och spräcktläppen tror jag:O så kom vi hem i alla fall och jag somnade nästan direkt^__^ på det ehela taget var det kul, vissa stunder trotts att jag inte var packad:D//jowjow

Av jowjow - 25 januari 2007 19:37

hejhej!ihhhhh jag pratde nyss klart med Carrow i telefon<3 darling sweetie hade mawssa nyttigt att berätta juw:O haha hon ska nog på klassfesten imorrn kanske lite motvilligt som Jenny xD men i alla fall om hon ska dit så lovade jag att ringa på Jennys mob så att vi kan jämföa vilken fest som är vildast ESMK3 eller ES3A+B :D haha lätt att våran äger ut deras *mohahah* men i alla fall jag har verkligen inte tid att skriva nu för jag ska göra klart mitt KUHI arbete>_< ska sätta fart med det nuw!pusshejs//jowjowDagens LåtDont't Know Why-Norah Jones

Av jowjow - 24 januari 2007 14:00

hejhej!usch det blev bara pannkaka av hela dan igår orkar inte ens gå in på det>__< nej fy alltsånu har jag ett så där lago,t långt hål och jag ska inte göra nått på det fast jag borde-__- sen kör och efter det är den tydligen nån slags workshop:O oroar mig lite för det suger verkligen på att lära mig saker på gehör>___< vill egntligen dra nu men jag ska inte göra det, ska va en good girl...fan nu slog det mig att jag ska lämna in en uppgift imorrn och jag har inte börjat bajs oxå då vet jag vad som händer ikväll:O :s//jowjowDagens LåtSikta Mot Stjärnorna-Lasse Holm (enbart för att vi lyssnade på den idag på SCMU:n xD )

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards