Alla inlägg under juli 2009

Av jowjow - 29 juli 2009 00:06

Hellou!


eller ja vad säger man den här tiden på dygnet? nåja, det är alltså onsdag nu, det betyder att jag ska börja jobba kl 14 ska va med Matilda <3 hahah fyfan vad kul vi hade idag, spciellet åt en viss person hahaha dör, jobbet är så mycket roligare nu när hon är där, speciellt som Eivor och Lena ännu är på semester, mm men ja för att gå vidare det är alltså torsdag imorgon wiheeee, ska jobba från 7.30-14.00 sen fara till stan, SYSTEMET...mmm blir nog vodka, sen hem byta om å snygga till mig sen dra på förfest hos Lisa och sen ska vi ned på yran och röja *längtar* men nu tror jag att jag ska sova, trots att det blir sovmorron hare gött i natten


puss å kram


Jag Lyssnar På!

 

Låt: We Both Go Down Togheter

Artist: Colin Meloy

Album: Sings Live

Av jowjow - 25 juli 2009 19:16

Hej!


jaha nu är yranveckan inledd, var på stråket igår, mysigt, har kollat in vilka ställen som verkar va de rätta att hänga på i år :P annars så är jag bara så trött på allting, men det var ju ingen nyhe, ingen nyhet alls, suck, orkar inte och nu orkar jag inte ens skriva haha fail!


Jag Lyssnar På!

 

Låt: Folsom Prison Blues-Live

Artist: Johnny Cash

Album: Johnny Cash's America

Av jowjow - 23 juli 2009 21:44

Hej!


eller god kväll kanske man säger, mmm det är ju kväll nu och jag är pigg eller ja rätt så sov inget på bussen hem från jobbet men jag såg en söt kille som jag satt å spanade in hela vägen haha :P nu är det bara imåra kvar sen är det helg, ska se Harry Potter nån dag mmm <3 sen väntar jobb i 5 dagar men yran i slutet av veckan så PEPP!


saker som är mindre pepp, ångest, ångest, ångset jävla ångest åt glass idag och chips igår, fuck fuck fuck fuck, mmm vill va som jag var förr var mmmmycket smalare då var så fin, men orkar inte börja träna igen och orkar inte börja äta nyttigt och vill inte sluta dricka heller så what's the point, mår i alla fall bajs


godnatt


Jag Lyssnar På!

 

Låt: Hälsingland

Artist: Tomas Andersson Wij

Album: Hälsingland

Av jowjow - 22 juli 2009 20:22

jag tänker så mycket, och vad jag kommer fram till är att ibland så saknar jag det där med kärlek, gode mycke, det är så ensamt å tomt, och ja jag saknar myskvällar och varma leenden och kramstunder, vill hitta någon att ge mitt hjärta till, är så trött å random sex och falska spel, orkar inte, ja, vad jag försöker säga är att jag vill bli så där löjligt kär och hoppa på små rosa moln igen, för snart är det höst och då gör det lite extra ont att inte ha nån att mysa med i soffan en ruggig höstkväll


hare gött minsa små sötkakor som läser det här, börjar bli dags å sova, jobb imåra!


puss å kram!


Jag Lyssnar På!

 

Låt: Säg Vad Ni Vill

Artist: Jonathan Johansson

Album: En Hand I Himlen

Av jowjow - 21 juli 2009 20:09

Hej!


jaha idag har det regnat å regnat, men dom som vet säger att det ska bli finväder imåra, hoppas på det, ska till UM, och sen så ska jag på bio och kolla Harry Potter med min syster, trevligt :) jag har kollat lite för yran nu och kommit fram till det här, på torsdagen  vill jag se lite av Johnossi, Sahara Hotnights och Perssons Pack, och så vill jag se hela anna ternheim konseren, på fredagen måste jag tyvärr jobba till 20 så kommer missa bob hund:( för kommer inte te stan förrns 21, men vill se lite av Ulf Lundell och Mew, men annars tänkte jag spendera kvällen med å åka karusell, dricka öl, träffa nytt folk och kolla in randomband sånt som är kul, på lördagen vill jag se hela Thåström och Hello Saferide och Lady Gaga, och så vill jag se lite av Amy MacDonald eller blir så måste springa ifrån amy för att hinna se thåström men sånt man får ta,tror det kommer bli jätte kul i alla fall :D


nu ska jag snart kolla morden i midsomer och äta chips, jaaa ska bli ännu fetare yeahj :D


puss å kram


Jag Lyssnar På!

 

Låt: Billie Jean

Artist: Michael Jacksson

Album: The Essential Michael Jacksson

Av jowjow - 20 juli 2009 21:55

Hej!


jag har jobbat helg, så jävla kul...ja inte å jobba men folket åhhh Evior, Lena, Karin, Bibbi och Peter, har nog inte skrattat så mycket på jobbet sen förra året med Disa å Matilda haha, ja det var så kul, uhäääh saknar dom på jobbet nu, inte samma sak hur ska det nu gå i 4 veckor?


och här är det bara regn så tråååkigt hoppas på massa sol sen, nästa vecka ska jag jobba med matilda varje dag det ska bli awsome och sen ska jag på yran :D :D :D mmm ska bli kul men nu ork ja it skriva nå mer är för trött haha


puss å kram


och nej jag är inte het!



Av jowjow - 16 juli 2009 22:15

ja jag tror jag börjar bli en zebra igen, ha FAIL! typ försökte strimla sönder mina lår igår, blandat resultat, äckel å gud varför kan jag inte bara reduceras till en sån där vacker modell för? fitta!!! egentligen är jag så jävla trött på allt, måste verkligen bort från den här stan ett tag känner jag



imåra ska jag jobba med min söta lilla pepparkaka, det ska bli så roligt å va team igen puss på det! ska även jobba helgen så ni lär höra mer av mig sen på måndag typ eller söndag, fast ska va Walk The Line på tv då så ska kolla direkt ja kommer hem :D hjälp borde sova nu om jag ska orka upp imåra, har föresten köpt fil som jag ska äta i helgen :D


puss å kram!


Jag Lyssnar På!

 

Låt: Mama Lay Softly On The Ground

Artist: Morrissey

Album: Yeras Of Refusal

Av jowjow - 15 juli 2009 21:52

ja, det är nu jag borde skriva nånting underbart vackert och poetisk om hur glad jag är för att det var sol idag och jag var ledig, men jag är trött, jag är så trött på att låtsas nu, okej? jag orkar inte göra det längre, vill inte, är så trött på å vara nån som jag inte är, är så trött på å va fast i den här äckliga kroppen, kan nån förstå det? mår illa usch


nu tänker jag lägga mig och läsa minsan, värsta braiga boken jag håller på med nu Håkan Nesser <3


Jag Lyssnar På!

 

Låt: En Himmelsk Drog

Artist: kent

Album: Hagnesta Hill

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards