Alla inlägg under juni 2010

Av jowjow - 26 juni 2010 16:53

Hej!


jaha så var midsommar över för den här gången, och jag har ätit ägg och sill som sig bör :) Igår vart det kalas, var inte ett dugg peppad först men ville inte sitta hemma heller, så mötte upp me Kalle å Johanna på kvällen precis när det slutat regna och solen tittade fram :) Vi for ut till torvalla för vidare äventyr med Sebbe å Sanna och massa random folk, det blev först brännboll och efter det vidare till dom för kalas, det var så där, drack inte så mycket, men satt å pratade med Johanna å Ylva hela kvällen och sen ringde Sofia och hon och Ulf fick inte komma till festen för Sebbe jätte konstigt, så de slutade med att jag gick till torvalla C med Johanna å Ylva för att möta upp dom och så satt vi där ett tag sen kom det en buss så ja föjlde med Sofia å Ulf till stan och åt mat och sen gick jag hem, det var min midsommar det! Hur var eran?


Puss & Kram

Av jowjow - 24 juni 2010 23:11

Hej!


åhhh är typ förbannad men orkar inte förklara över allt som jag är förbannad över för det är för jobbigt, men jag ska i alla fall på yran och kanske kanske drar en fylla me carrow på lördag så där spontant, lixom åker en så där 40 mil för att umgås lite ;) och imåra ska jag va i torvalla tydligen får se va som händer där :P är inte jätte pepp fast dock ändå mer nu eftersom niklas kanske kommer hem om 2 veckor men åhhh det är för bra för att va sant <3


nu ska jag sååååva! en dag imåra

Puss och Kram

Av jowjow - 21 juni 2010 20:41

Hej!


skulle bara säga att jag inte har skivit nått för jag har inte gjort nå speciellt på ett tag har jobbat å jobbat fick 4 extra nätter, så har jobbat hela helgen :D de va ganska kul ändå gillar å jobba natt och får man brottas med kuddar och käka godis så är de inte så hemskt ;)


Nu kanske sommaren kommer hoppas det var ju minus !! grader i natt huvva, men vädret visade på sol för veckan, ska bara jobba 1 dag och sen är det midsommar ska mest troligen till Sebbe å Sanna, men vet inte riktigt vilka som ska dit, vill inte gå om ja ska va själv där så försöker övertala Sofia å Ulf haha, fast kommer väl va där bland alla par åhh tråååkigt så får se, bestämmer mig på torsdag om jag ska gå eller inte, sen nästa vecka ska jag bara jobba 2 dagar och sen blir det kalas me Sofia å Peter på lördagen :D Sen blir det 2 jobbnätter och efter det åker jag till Grebbestad och träffar min kära<3<3


Nu ska jag faktiskt ta och lägga mig haha är så trött fast jag har sovit halva dagen! galet hoppas alla har haft en fin helg


Puss & Kram

//jowjow

Av jowjow - 15 juni 2010 22:48

Hello!


mmh idag har jag vart med Sofia å Peter <3 de va bäst vi åt sushi och sen kollade vi på SATC2 UNDERBART :D och så pratade vi en himla massa och hann med lite busstorgshäng så klart ;) vi har planerat för feta 3 manna festen med drinkar och dans, längtar <3 nu ska jag kolla på True Blood sen typ sova har haft en awesome dag!


puss & kram!!!

Av jowjow - 14 juni 2010 16:21

Hej!


allting är fel och jag hatar det! så det här är min räddning


01. Glasäpplen
02. Ismael
03. Skisser för sommaren
04. Ärlighet Respekt Kärlek
05. Varje gång du möter min blick
06. Ensam lång väg hem
07. Team building
08. Gamla Ullevi
09. Minimalen
10. Passagerare


30 juni, längtar!

Av jowjow - 10 juni 2010 20:42

Hello!


mmmh idag har jag inte egentligen gjort något speciellt, annat än å slösa en jädrans massa pengar ihihi! var på stan och köpte ny mascara + kajal, sen köpte jag Broder Daniel: When We Where Winning boken <3<3<3 och sen köpte jag dom 2 sista delarna av The Vampire Diaries: Nightfall och Shadow Souls det finns ju en till men vet inte om den har kommit hit till Sverige ännu, sen letade jag efter The Sookie Stackhouse Series oxå dom hade några men inte dom första har förvisso läst dom för lånade ju på bibblan så tänkte köpa 2-4 men dom hade inte inne nån av dom där jag kollade så funderar på att beställa från CDON där har dom boxen med dom 8 första böckerna :D :D senare på eftermiddag for jag även till Lindex och köpte mig en kjol och nya prickiga leggings whhhie :D och ja nu har jag även färgat mitt hår så den här dagen känns rätt okej i alla fall! nu blir det sol på balkongen och en hemmagjord halvnyttig milkshake :D


puss & kram

Av jowjow - 9 juni 2010 21:14

Hej!


och solen kom fram så här på kvällen och det blev 25 grader på balkongen, och det enda jag känner är en enda stor saknad, en enorm saknad, sen så ska det läggas på allt annat som bara är fördjävligt så är glad att jag ska jobba på fredag och inte ut och festa för jag skulle bara dra ned allas partymood, huvva, önskar att det var regn nu så man kunde slå på en film och bara krypa ned undertäcket och gråta till någon sorglig scen som när Rose låter Jack falla till botten i Titanic eller som i slutet på Gone With The Wind när Rhett lämnar Scarlett för alltid


okej get a grip! så här är det inte okej att vara, någon som kan muntra upp mig?

Av jowjow - 6 juni 2010 14:37

Hello!



jaha jag ska först säga en känsla som är i mig nu och den är en sån fruktansvädr tomhet, åhhh vet inte vad jag ska göra, ska typ knappt jobba i sommar schemat är det sämsta ever sen jag började där, och jag ser på de dagarna jag ska jobba som mest handla rom att sitta av en massa tid mellan mina jobb pass, åhhh suck jag kunde ha fått vara nere i solen och värmen och jobba med Niklas men näee åhhh vet inte vad jag ska ta mig till har inge ting att se framemot i sommar speciellt om dom inte kan fixa så att jag kan va ledig på yran som jag sagt till om men som dom tydligen hade "glömt" bort, yeh kuul! not gahhh hatar allt just nu


nåja ska berätta om slutet på mitt äventyr nere i soooolens land hihi :D


På söndagen då när jag åkte tillbaka från gbg till grebbestad så for jag ut til golfen och fick mat där och sen efter det blev de skynda sig hem och ta en snabb dusch och sen iväg till resturang där var de massa som Niklas å Victor kände så jag drack några öl och sen for ja å Niklas hem för han ville inte ha bilen nere i byn så hemma drack vi några mer öl och lite vin och lite mojito och sen tog vi och gick tillbaka till byn för att gå på en bar :D hihi fick massa drinkar och öl och shots där, Niklas betalade för allt ;) det var kul där dom spelade bra musik massa Depeche Mode och Kent <3<3 mmmh sen gick vi hem kanske vid halv 3 att vi började gå eftersom det inte ännu var turistsäsong i Grebbestad så hade inga matsällen öppna på natten så när vi kom hem åt vi pastasallad och köttfärss och rostat bröd som Niklas hade tagit med från jobbet hihi, det var en galen kul kväll i alla fall :)


Måndagen blev det att sova till ett typ sen chillade vi ett tag och sen åkte vi till ett jätte stort köpcenter som ligger nära norska gränsen, å där va vi några timmar och så for vi på en godisbutik som hade över 1000 sorters godis haha, galet på kvällen när vi kom hem så gick ja å Niklas på en myspromenix och sen spelade vi kort


Tisdagen tog vi bussen till Göteborg för att vi skulle gå på Lisebeg, ja å Niklas och det var super roligt där! vi åkte massa roliga saker och alla berg och dalbanor!!! men jag var super rädd när vi åkte kanonen blundade hela tiden och skrek som en galning, även på balder skrek jag grymt mycket haha, bergbanan gick bra den åkte vi mest för jag var inte så rädd för den när vi hade åkt dom andra haha! Flume Ride var oxå kul tyckte jag :) Vi åt även en mysig 3 rätters för att i förväg fira våran 6 månaders dag :) så det blev vitlöksbröd och öl, sen tog jag kyckling fajita och niklas valde kött, vi delade på en flaska rött och sen blev det efterrätt och till det varson kaffedrink super awesome :D efter det skulle vi åke bergbanan men vi hade även en biljett till spökhuset så vi gick det först jävlar var rädd jag var! haha och sen så var klockan så mycket så vi var tvungna att skynda till tåget men vi misade ju det haha så fick åka till uddevalla och sen uss därifrån så vi kom hem lite senare än väntat men sjukt kul var det :D


sista dagen så var jag med niklas på jobbet och på kvällen var de nån grill fest jag hade inte så kul där de var mest kallt så jag pratade i telefon med peter och carrow och sen gick vi hem ganska tidigt sen på torsdagen så åkte vi tillbaka till kalla Östersund :P


så det var mitt äventyr, längtar tillbaka åhhh vill inte vara här i sommar!

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards