Alla inlägg under november 2009

Av jowjow - 28 november 2009 20:47

Tjoho!


lördagskväll! och jowjow rapporterar om dagarna som varit, ja på tordagen så for ja ju hem te niklas på kvällen så mysigt och vi hade värsta deeptalk halva natten och det var underbart och kanske bästa var att på morgonen när vi vaknade och han sa att han var kär i mig, hihi och då vart det frukost eller ja klockan var ju typ 12 eller nått så kom hans mamma hem en sväng så fick träffa henne och sen for vi ut med hunden och jag tog lite kort och så där och sen gick vi runt på gården (som är stort) så fick se och då kom hans pappa hem så fick träffa han med och sen efter det så skulle jag få skjuts te jobbet, det var så mysigt, och jag är också kär <3 mmm så vart ju då jobb skulle sluta kl 20.15 men hände en grej med en gubbe som vart tvungen å fara in te akuten å eftersom ja ändå sku te stan så fråga dom om ja kunde följa me dit, ja så då gjorde ja de och så fick vi vänta där i typ 3.5 timme till jag fick veta att dom ändå inte kunde fixa den där saken förrns dan efter, så jag kunde ju gå hem klockan var 23.30 så får skriva upp det på övertide iaf alltid nått!


jaha mer? ja händer inte mycket försöker julpynta men typ inga ljus funkar ju blir såååå less! suck imåra ska jag träna sen blir det fullt upp, ska se Lars Winnerbäck imåra <3<3<3<3<3 längtar vet inte måste ju köa och så där så tänkte dra dit vid 17 tiden senast, ska bli så underbart! nu ska jag se klart Vampire Diaries


hoppas alla har en fin helg!


Puss&Kram

Av jowjow - 26 november 2009 20:20

Hej!


idag rappoterar jowjow från happy land! mmmm and it's true so true!!!!!!! jobbade natten som var de va helt okej :) sen kom hem sov ett tag blev bara 5 timmar sen var man vaken igen, niklas var i stan å jobbade men hade "rast" så då for vi på tingan för ja visste sofia skulle göra sin praktik där, så råkade skrika lite när jag kom in på tingan bara sofiaaaaaaaaaaaaaaaaa! okej sry för det gumms! men blev ju så gla å se dig också, mmm sen kom niklas på värsta bra idén att jag kunde komma te han efter jobbet och så kunde ja va där tills ja börjar jobba imåra, börjar ju kl 15 så det är lugnt, kommer bli myyyyys! nu ska jag gå å köpa glass med min syster


puss & kram!

Av jowjow - 25 november 2009 11:53

HEEEEEEEEJ!



mihihi åhh idag är jag så glad så glad såååå glad :D och nu ska jag berätta för er varför, igår var jag fört å drack te med niklas, sen kom kalle å johanna dit så vi chillade lite sen skulle vi fara å bowla, å då körde vi team johanna mot killarna, vi vann så klart! ;) haha kände verkligen segern sweeet, dock hade kalle lite otur och fick typ nästan bara missar, blev lite revanch sugen sen, haha men han kommer få lika mycket spö nästa gång! sen så visste vi inte va vi skulle göra så for på macken så kalle kunde köpa cigg sen for vi hem te han för å hämta film, så då terroriserade killarna jimmy lite haha stackarn, sen när vi hade valt film for vi hem te johanna å jimmy fick va ifred, han hade ingen lust å följa me å kolla film, vi såg Hostel den var äcklig men det var ändå mysigt, johanna har perfekta soffor för filmis ju :) sen så for jag ju så klart hem med niklas, skulle sova hos han för de hade vi bestämt och det var super mysigt <3 och allting känns så bra, jag är såååå glad :D <3 lite små kär också thihi mmmm skriver kanske mer ikväll ta hand om er


puss & kram

Av jowjow - 22 november 2009 22:38

Hej!


mmm idag är en bra dag, började morgonen på gymmet, lyssnade på Röd, så blev ett pass på ca 55 min, bäst me å träna "privat" kan lyssna på bästa musiken :D mm sen hem käka, duscha för att sen fara ut å gå med sofia :D härligt med motion sen blev det te och tjejsnack innan jag tog bussen hem, är extra glad också eftersom jag fått så fina sms fån en viss person hela dagen :D och nu ikväll vann jag en grej på tradera: Musik Non Stop (promo) underbart :D


mmm nu ska jag nog sova är helt slut i kroppen efter den här dagen!


puss&kram

Av jowjow - 21 november 2009 19:34

"Att ha sex tre gånger per vecka bränner cirka 7 500 kalorier på ett år. Grovt räknat motsvarar det en löprunda på 12 mil! Men, ju hetare i halmen desto fler kalorier som ryker: Upp emot 15 000 kalorier per år, om man har sex tre gånger i veckan. 15 000 kalorier per år = 2 kilo minus på vågen. Inte illa!"


nej det var väl inte illa? :P haha fast de va inte de ja skulle säga jag skulle säga så här att idag har jag haft 2 superfina fikadejter :D och jag är å glad så jag kan inte ens säga hur glad jag är men det syntes nog eller hur sofia ;)


och jag vet inte ens vad jag ska skriva har ingen koncentration, är lixom bara HAPPY UP HERE!


skriver kanske mer sen ;)


puss & kram

Av jowjow - 21 november 2009 01:30

tjoho!


eller ja godkväll som vanligt bloggar jag så här på småtimmarna, idag har jag jobbat det gick bra trots att jag var mer koncentrerad på sms från en viss person :D mmmm ja sen så kvällen har ja inte gjort mycket kollar Prison Break och Grey's Anatomy, imåra ska jag va me Sofia och på söndag ska jag på gymet :D mmm sen vet ja inte håller helgen öppen för spontanintet!;) haha och blev terrad av min syrra för att jag lyssnade på Nightwish, men vadå är typ helt kär i amartanth och nemo så bra låtar, men nu tror jag att jag ska sova


puss&kram

Av jowjow - 19 november 2009 22:07

idag var jag på gym och tränade!!!! men hallå fatta jag!!! fläskberget no one satte sin fot på ett gym, gahh är typ död i kroppen men nu jävlar!!!! om man bara kunde lära sig att äta normalt också så ska nog hejna ge resultat, haha eller ja vi kan ju låtsas i alla fall! var bara de ja hade å säga idag


puss&kram

Av jowjow - 18 november 2009 22:37

tjoho ännu en dag som vart totalt värdelös, hmm mitt s har börjat gå segt att trycka på, i alla fall har börjat tradera!! galet haha ska dock inte säga på vad så nån kommer och lägga in högre bud på dom 3 auktioner jag leder just nu å please, please let me get what I want, om jag vinner dom här 3 å dör jag, för det några grejer som jag verkligen vill ha!!!


mmm annars händer inte mycket alls kan jag säga eller jo egentligen gör det ju det kanske ;) men let's just leave it like that for now, and I will tell you more later, mm yes i love english I have a tendency to think in english for some reason I don't know whay but it just seems so much better that way, the words come more easily, mabye I was english in my past life ;)


hoppas ni har haft en fin dag


xoxo

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards