Alla inlägg under juni 2009

Av jowjow - 29 juni 2009 22:11

helt sjukt så saknar jag verkligen den där känslan av en winnerbäck konsert, men ja så få som verkligen förstår hur jag menar :/


i alla fall i går så var jag i krångede och girllade och myster, en liten reunion med Disa, Matilda och Peter <3 awsome, som alltid, men var trött som tusan på jobbet sen, men de var det värt nu är jag ledig i 2 dagar, känner typ för att ligga på balkongen och sufra bara, steka om det nu blir nån sol och bara vara allmänt slapp haha


nåja nu har jag sagt det som va vettigt att säga


tjingeling


puss å kram


Jag Lyssnar På!

 

Låt: En Tätort På En Slätt

Artist: Lars Winnerbäck

Album: Daugava

Av jowjow - 27 juni 2009 03:06

Hej!


blir inte mycket bloggande nu jobbar så mycket och nu är det detssutom STEKANDE HETTA UT skämtar inte typ 26 grader!!!!! helt sjukt! men har ledig helg nu trevligt, chillade med matilda, nea, alex å sofia i BH parken, sen gick vi runt å kollade på fulla människor det var kul XD säger bara en sak...SIIIIIMMMMHAAAALLLL!!! kuuung!


nu ska jag sova är väldigt trött, och solen börjar gå upp!

och en sak till, helt sjukt att Michel Jackson är död!!!! käns jätte konstigt :/


ta hand om er


puss och kram!

Av jowjow - 24 juni 2009 22:36

HEjsan!


åhhh idag har vart fiiiiina dagen, massa soooool, man blir så happy <3 var på UM och så träffa ja sofia, vi bestämde fika på tingan nästa vecka :D myyys : )

jag borde sova nu eftersom jag har en suuuuperlång dag imåra uhhh och det värsta är att de ska va fin väder som idag ._: men ja får väl bli mer 11 kaffe i ljusgården då och jag ska äntligen få min delegering!!!! så skönt nåja nu ska jag äta jordgubbar sen sova!


puss å kram


Jag Lyssnar På!

 

Låt: If You Leave Me Now

Artist: Chicago

Album:  Chicago X

Av jowjow - 22 juni 2009 23:18

jaha idag var första dagen på jobbet, bitchade som fan med Peter varenda gång han kom förbi alltid lika roligt, haha ;) men hämnd ska det bli för att han höll på att skrämma ihjäl mig! i alla fall det var så fint väder på förmiddan så vi hade 11 fikat ute, det var jätte mysigt :) på torsdag ska jag äntligen förnya min delegering det är på tiden, fast typ ändå bara på frukost det är jobbigt med medicin och på kvällen!


imorrn är jag ledig det ska bli skönt :) 

and I'm kind of happy


puss å kram

 

Jag Lyssnar På!

 

Låt: Generation Celebration

Artist: Detektivbyrån

Album:  Wermland

Av jowjow - 22 juni 2009 00:19

för det är så jag säger det, du är det finaste jag vet!


hahah nu mina vänner är jag hemma efter en sjukt bra vecka, verkligen kanoners, har haft så himla kul, så svårt att sammanfatta, men om jag säger så här, vispgrädde på tub, nodo, ofantlig överkonsumtion av kaffe/te, massa fika, lagom dos alkohol, massa tönterier, skitsnack och vääääälidgt väääääldigt sena kvällar, awsome <3


allt finns att beskåda på bilddagboken: PolytheneQueen (gulbil) men har inte lagt upp allt än ska göra klart imorrn för nu måste jag sova ska på jobbet om några timmar ju!


puss och kram


å en sak till det är grett å va hemma men saknaden är stor

Av jowjow - 12 juni 2009 20:31

Hejsan!


jo idag har det regnat så tråkigt, men imorrn ska jag fly den här stan i 1 vecka ska bli väldigt trevligt, många kära återseenden, hoppas man hinner med å träffa alla, man är inte helt bortglömt allstå :P märkligt egentligen hur gamla band kan knytas igen efter så lång tid, fast det är klart ibland så växer man ifrån varandra, bara kul å ta igen massa år, tänk att det är nästan 5 år sen vi var alla tillsammans, tiden går så fort, och på tal om det, var på stan en sväng och när jag står där som bäst bland alla underkläder på Lindex ser jag ett bekant hår, som bara kan tillhöra en endaste sockerbit i den här världen, Matilda <3 hahah så sjukt glad jag vart! ojoj, galet, underbart efter alla dessa månader! :D


nu tänker jag klura mer på mitt nya msn namn och läsa en bok


puss och kram och förmodligen blir det inget mer bloggande, kommer ju inte ha internet när jag är där uppe, så jag förväntar mig att bli bombad med sms! ha en trevlig midsommar och så ska jag berätta allt när jag kommer hem :^^


Jag Lyssnar På!

 

Låt: Du har aldrig varit så lycklig

Artist: Eldkvarn

Album: Karusellkvällar

Av jowjow - 11 juni 2009 21:54

Godkväll!!


idag var det skolavslutning för min syrra som gick ut 9:an, det här hatar jag med skolasvlutning


kyrkan, små barn i 3-4 som sjunger högt och falskt på sommar visor (NEJ DET ÄR INTE GULLIGT) ännu mindre barn som är syskon till dem som sjunger som springer omkring och skiker och leker, ostämda instrument som ska spelas av nervösa 10 år nånting kids inför en stor pulik (TACK LÄR ER LÅTARNA OCH STÄMM INTRUMENTEN INNAN NI GÅR UPP PÅ SCENEN!) Prästens tal och sist men inte minst sjutusn mostrar och fastrar, mor och far föräldrar som tycker allting är så puttenuttigt, och en sak till sen när åker man flak för att man slutat 9:an ??


jaja min syrra hade i alla fall snyggast klänning kommer blid i min bdb sen!

nu ska jag läsa och fundera ut ett bra namn till min msn, är så trött på massa random folk så nu skaj jag bara ge min msn till dem som förtjänar den haha!


puss å kram!


Jag Lyssnar På!

 

Låt: Still Ill

Artist: The Smiths

Album: Hatefull of Hollow

Av jowjow - 10 juni 2009 22:22

Godkväll!


såg ni avslutningen av Grey's Anatomy??? jag har ju skrivit om det förr, OMG :( har hört rykten om vem det är som kommer dö, att det är Geroge, för T.R Knight vill sluta i serien pga av bråk med skaparen Shonda, men som sagt bara rykten, hoppas ingen av dem dör men om nån ska dö så hoppar jag på George för jag gillar Izzie mer...huvva


nu ska jag ta och läsa lite och invänta sömnen hehe, föresten måste bara säga att jag  köpte en jätte söt väska på Glitter idag, den är lila me like <3


puss å kram!


Jag Lyssnar På!

 

Låt: Burn your life down

Artist: Tegan and Sara

Album:The Con

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards