Alla inlägg under november 2007

Av jowjow - 29 november 2007 13:23

ihhh ja äntligen har de sagt vart de ska spela till våren Ö-vik och Sundsvall <3 lalala nån av de städerna ska jag åka till eller kanske båda om jag känner för det =) åhh underbart jag är så glad nu :D jaaa värsta bra men sen läste jag nått om "fler datum tillkommer" sååå undrar vad??? ja det är i alla fall jätte jätte bra för jag får se kent och Winnerbäck nästa år <3

Av jowjow - 28 november 2007 16:36

ihhhhhh! fatta vad bästigt Lars Winnerbäck ska på sommar turné och han kommer till yran fyfan så jävla bästigt! ihhh jag är värsta gladig över det här :D jaaa och idag var jag värsta trött så jag sov till 12.30 fan vad najjs det var sen åkte jag till stan och handlade lite och nu sitter jag här och ska typ spela lite gitarr och sådär =) och nu har jag fått min lavalampa att fungera igen och jag har lagat min sterio och fixat min vinylspelare haha jag känner mig så jävla duktig nu =) och förlåt att jag svär värsta massa men ibland blir det bara så! jaaa :D

 

Lyssnar på: Jakob Hellman-Vackert Väder 

Av jowjow - 25 november 2007 15:27

hejsan


jaha så var det söndag igen *suck* ännu en vecka av mitt liv har passerat och snart är det jul! i alla fall idag har jag lyckats sparka ut min syster så jag har nu eget rum yeahj! just nu försöker jag bygga ihop en hylla det går jääätte dåligt uhm jag är inte så teknisk av mig! men förhoppningsvis ska jag bli klar med den idag så jag kan fixa fin fint här =)  annars så är det värsta snöstrmen här och jag är förkyld jag hatar att vara förkyld :/ uhm ja om man skulle ta och försöka fixa den där hyllan nu då! xD


Lyssnar på: Metallica-Nothing else matters 

Av jowjow - 24 november 2007 18:48

jag satt o tänkte lite och kom fram till att musik och VMV har verkligen vart min räddning och att om man bara orkar kämpa så kommer man fram till det ljusa och lyckliga! därför vill jag säga till er som jag vet har det ganska jobbigt just nu (om ni nu läser min blogg så vet ni vilka ni är ) att jag hoppas att det blir bättre för er och jag vill inte att nån av er ska försvinna och jag tycker massa om er även fast jag inte har träffat er men ni är så snälla och fina och jag skulle vilja ta en fika med er allihopa och jag önskar verkligen att ni ska få massa lycka i era liv oxå! så massa massa kramar till er!


nu till nått annat imorgon eller i kväll hoppas jag på att fixa till så att jag får rummet för mig självt igen =) jag lägtar så tills jag kan dekorera väggarna igen med mina fajn fajna kentsaker och min alldeles nya LW affisch <3


ja och idag har jag ätit tacos till middag de va gott och ikväll ska jag inte göa nått bara laaaaata mej som vanligt :^^


Lyssnar på: a-ah-Take on me

Av jowjow - 23 november 2007 18:34

hejsan!


jahaja idag jobbade jag det var väl så där lagomt kul bättre än igår i alla fall!  nu är jag ledig i 3 dagar :D det ska bli "fettmednajjs" hihi :^^ jaa annars så är livet jätte fint för min del så att jag känner mej glad och lycklig och så där och det är underbart hihi nu ska jag spela massa massa gitarr så det så!


Lyssnar på: Lars Winnerbäck-Vemodets Man 

Av jowjow - 22 november 2007 11:50

eller nånting...


hejsan!


jaha idag ska jag jobba börjar på eftermiddan så det är inte så farligt:^^ men jag är värsta trött sov ganska länge idag jag borde göra nått vettigt nu känner jag det är nog dags kan inte sitta här hela tiden :p ska iofs snart till jobbet men men mer än en timme dit så det ordnar sig xD

 

Lyssnar på: Brandi Carlile-Hallelujah 

Av jowjow - 20 november 2007 16:12

okej


nu händer det saker i mitt liv som jag inte förstår mej på, men jag kanske inte tänker så mycket jag bara känner och jag ångrar mig inte, inte alls, och det känns som ett bra beslut, och just nu vet jag att jag vill vara tillbaka där igen


annars så vet jag inte egentligen är det väldigt tomt i min hjärna jag är trött fast jag har sovit vaknade nyss faktiskt, jag har bestämt mig för att spela det här spelet i alla fall på gott och ont, jag vet att det finns en risk att jag blir bortkastad för jag vet inte regelrna vi kanske spelar på olika plan känslomässigt men jag hoppas verkligen inte det, det kändes inte så i alla fall nu ska jag gå och äta tror jag eller nej jag ska spela gitarr! =)


Lyssnar på: Old Soul- Bright Eyes

Av jowjow - 19 november 2007 12:39

hejsan


jaha så var denna jobbarhelg över! wohoo och jag har typ nyss kommit från duschen skrubbat varenda milimeter på min kropp det finsn fan inget bättre än att stå i kokande vatten i 1 timma xD haha och ja nu ska jag snart åka till stan och byta buss så att jag kommer till en viss person <3 ihhh jag längtar massa men nu måste jag gå och fixa mig :^^


Lyssnar på: Nånting Större-Lars Winnerbäck 

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards