Alla inlägg under november 2007

Av jowjow - 17 november 2007 21:47

suck en dag kvar på jobbet då den här helgen delad tur *suck* ja det ska nog bli bra det i alla fall och sen måndag då ska jag åka iväg och hälsa på en typ <3 och ja sen ska jag jobba igen :( jaja jag ska sova nu för jag ska upp tidigt imorrn med då börjar lixom 7 *suck*


Lyssnar på: Aldrig riktigt slut-Lars Winnerbäck

Av jowjow - 15 november 2007 14:45

hejsan!


åhhh den här bloggen har vart nere ett tag för att den är så störd eller jag har värsta problem med att logga in varjegång jag ska skriva säkerhetskoden så slutar sidan att fungera *morr* i alla fall nu är jag här och vet ni vad jag är så lycklig <3


för igår var jag på Winnerbäck och det var fan så jävla underbart bra den bästa konseren jag nånsin vart på med honom <3 han spelade alla mina favvo låtar från skrivan plus Du Gamla Fria Nord och Kom Änglar <3


haha och sen efter konseren så träffade jag ju en viss person och det var värsta underbart det med <3


och nu till det bästa jag fick träffa herr Winnerbäck själv! och det här nogot som jag ännu inte fattar att det har hänt! men det är helt sant och jag fick skaka hand med honom och vi pratade eller den var en annan tjej som pratade jag bara stod där mest och var så lycklig och lyckades stamma fram en fråga om han kunde skriva på min biljett och då gjorde han det! <3 och sen sa jag att ha var jätte bra och han var så trevlig och log hela tiden och sen så skulle han gå och jag fattade inte att det hade hänt! <3


men jag är så jävla glad nu! :D


Av jowjow - 11 november 2007 14:51

hejsan alla!


nu har jag ett fungernade internet igen så det är ju bra! i alla fall håller på och packa upp nu och såd är så att jag kan få mitt egna rum håller på att gå under av att ännu dela med min syrra!!!! gahhh det är helt sjukt jag pallar inte med det!


i alla fall på onsdag är det winnerbäck äntligen som jag har lägntat!:^^^wieee! <3 underbart underbart underbart! mahaha jag ska komma dit och köa och sen ska jag gå in och sätta mig där vid scenen och inte rör mej ur fläcken för jag ska ha en bra plats låååångtframe<3 yeahj!


jaja nu ska jag göra nått vettigt eller ja låtsass i alla fall att jag ska det xD 


Lyssnar på: Reality-David Bowie 

Av jowjow - 8 november 2007 10:34

hejsan!


jaha idag är det torsdag nu här ännu en vecka snart gått:O försvunnit till inget! uhh och jag har inte ens börjat söka jobb här i stan att det ska vara så svårt! i alla fall idag ska jag åka in till jobbet börjar 15 men måste ta 13.20 bussen här ifrån för att sen byta till 14.10 bussen gahh och sen slutar jag 20 och då går bussen hem 20.40 är i stan 21.30 bussen hem går 21.45 sen blir det sova med en gång för imorrn måste jag upp 05.15 för att ta 05.30 bussen och hoppas på att jag den här gången hinner byta till 05.55 bussen som går ut till jobbet missade den med 1 minut i måndags så då var det bara att vänta på 06.35 bussen kul då att ja börjarde kl 07.00 och jag var på jobbt 7.30 *not* så det enda som gäller är HITTA JOBB I STAN! gahh jaja nu borde jag göra nån nytta! på återseende när det nu blir allt med internet är ju ännu inte fixat men hoppas på att få ordning på det nu i helgen!


Lyssnar på: You Love Us-Manic Street Preachers 

Av jowjow - 7 november 2007 12:16

jaha hejsan ska jag kanske säga! jaa allstå det är segt för jag har ännu inge internet hemma eller jo det har vi men inte på alla datorer *suck* men men idag är man ju ledig yeahj lycka behöver inte kliva upp kl 5 xD ja i alla fall jag tänkte att jag borde åka till stan men jag vet inte vad jag ska göra där jo kolla på en telefon min är sämst just nu men jag vet inte om jag ids röra på mej jao jag måste det kan inte sitta här och mögla hela dagen går dessutom fort att åka iväg till stan går säkert en buss snart men men får se hur det blir, ja i alla fall ni lär inte höra från mej på ett tag nu så ciao tills det här med internet är helt fixat!


Lyssnar på: Everything Must Go-Manic Street Preachers 

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards