Alla inlägg under augusti 2009

Av jowjow - 31 augusti 2009 21:15

Godkväll!


jaha känns konstigt att man bara ska jobba 1 dag den här veckan, usch, vill ha mer jobb är så sur att jag inte får några sms :( och jag ska inte gå på begravingen, pallar inte med det, och ja vad händer mer, imåra ska jag leka med peter awesome <3 och sen ska jag till häggenås hihi och ja så är det med den saken, det blir bra, känner det


nu ska jag dricka te och läsa en bok och lyssna på Kings of Leon

Av jowjow - 31 augusti 2009 00:29

Hej!


det är ju natt nu, saker är spännande, saker käns kul och intressant, jag ska nog åka till häggenås imåra ;)  mmm och jag vet att jag är lite seg men Kings of Leon är sååååå bra! <3


jag tror jag ska sova, är lite trött, sovmorgon imåra, sen UM och sen, ja sen blir det nog häggenås, käns som det rätta att göra, och alla barn ta och lyssna på Hela Livet Var Ett Disco med Markus Krunegård för den är såååå bra!


godnatt!

Av jowjow - 29 augusti 2009 21:23

Godkväll!


mmm idag var jag på boda borg i torpshammar med peter, sofia och nea, det var jätte kul men SVÅRT! men asroliga banor, speciellt rats man skulle krypa i massa gångar typ hur många rum som helst och en annan när man skulle hoppa ned i en toalett haha galet mmm vill dit igen klara mer banor, så kul : )


mm men sen mådde jag inge bra men kom på att jag som inte ätit riktig mat på flera dagar typ bara levt på kaffe och kakor och frukt, men nu blev det 2 köttbitar och beasås och tomat mmmm typ gott, nästan, fast egentligen är mat så äckligt typ bara växer i halsen, men men


nu ska jag nog sova för finns inget vettigare att göra!

Av jowjow - 28 augusti 2009 22:26

Hellou!

  

mm kul spotify är cepe så kan inte lyssna på Hajen, men mitt blandband kan jag lyssna på muppigt! jag mår typ som en groda, fast en fet, åt inget idag på jobbet och så ett äpple till lunch och massa kaffe, har ätit både chips och godis ikväll >.< och som vanligt ångest när jag var och prövade byxer så slutade med att jag köpte ett par svarta höga stövlar med klack, så jävla snygga <3 hehe mina andra par skor på mindre än 1 vecka...


mmm sitter å göra massa sånna där top 5 things på fejjan, underhållande, iaf mycket bättre än å få massa sexmail från folk som är way to old for me, är så trött!


nu ska jag sova, ska LEKA imåra <3


puss å kram!

Av jowjow - 27 augusti 2009 21:51

Hellou


usch har jobbat kväll, det är inget jag gillar längre, det är jätte jobbigt, hoppas det snart går att lösa den situationen vi har, det är inte bra för någon:/


jag kom på att jag idag igen typ inte har ätit nått annat än frukt, men ska ta lite youghurt nu och den 24/9 kommer carrow hit över helgen åhhhh det ska bli så kul då blir det party <3


nu blir det sova!


ajdö

Av jowjow - 26 augusti 2009 23:20

Godkväll!


mmm, har precis kollat True Blood på tv <3 egentligen har jag inte så mycket vettigt att skriva, faktiskt mest undrar jag hur länge jag ska skjuta på saker och ting, 2 veckor så länge har det gått nu och jag vet varken ut eller in, och jag sabbade matten och jag har inte ätit riktig mat på 2 dagar, och jag mår illa och älskar mina nya skor fast jag har ont i fötterna av dem, mest för att jag har det där såret på hälen ännu och det är flera veckor sen jag fick dem och det här börjar bli lika osammanhängande som mina väldigt udda dikter som jag skrev förut och jag rev just sönder mitt munsår IGEN blöder som satan på läppen nu ouch, men anti verkar hjälpa i alla fall om jag bara kunde låta bli att klösa på skorpan, men mm det är som att jag bara vill riva bort den där skorpan på hälen kommer ha fulast ärret där sen, haha kul att jag typ får ångest över det jag är så TRÖTT på att vara misslyckad


godnatt!


soundtrack

MGMT-Kids

Av jowjow - 24 augusti 2009 22:21

MY GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD!


JA CAPS ÄR COOLT! JAG HAR EN BILJETT TILL DEPECHE MODE PÅ GLOBEN JAG HAR EN BILJETT TILL DEPECHE MODE PÅ GLOBEN JAG SKA SE DEPECHE MODE JAG SKA SE DEPECHE MODE JAG SKA SE DEPECHE MODE....MEN HALLÅ FATTA DÅ VI PRATAR DEPECHE MODE AWESOME AWESOME STÅPLATS GLOBEN 31 JANUARI 2010 DEPECHE MODE DEPCHE MODE DEPECHE MODE DEPECHE MODE hahah


oj ursäkta mig, men jag är lite överdrivet happy kanske, en aning ja, me love dm <3 och verkar hitta kul folk att gå med oxå hoppas jag :D


fixade även min biljett till winnerbäck spelningen här i stan, mmm nu ska jag kolla mer True Blood


puss å kram!

Av jowjow - 23 augusti 2009 21:53

Hej!


idag höll jag på å bli galen, för var ute å handlade och jag såg bara par överallt, gahhhh, puss puss, gull gull hålla handen *spy lite på att singel livet är så jävla tråkigt emellan åt* mmm men jag köpte sjukt söta skor med klack, åhhh panda skor älskart <3 köpte oxå lite nytt smink och sen vart det Harry Potter med mammi och syster :) imåra är det tvätt mellan 7-12 fastjag skulle ändå upp för jag ska boka dm biljett, åh hoppas jag får dör seriöst utan, skämtar inte måste måste måste måste MÅSTE MÅSTE MÅSTE få en biljett! idag färgade jag oxå luggen röd haha fail blev inte så skillnad men men :P


puss å kram!

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards