Direktlänk till inlägg 8 november 2007

this is yesterday

Av jowjow - 8 november 2007 10:34

hejsan!


jaha idag är det torsdag nu här ännu en vecka snart gått:O försvunnit till inget! uhh och jag har inte ens börjat söka jobb här i stan att det ska vara så svårt! i alla fall idag ska jag åka in till jobbet börjar 15 men måste ta 13.20 bussen här ifrån för att sen byta till 14.10 bussen gahh och sen slutar jag 20 och då går bussen hem 20.40 är i stan 21.30 bussen hem går 21.45 sen blir det sova med en gång för imorrn måste jag upp 05.15 för att ta 05.30 bussen och hoppas på att jag den här gången hinner byta till 05.55 bussen som går ut till jobbet missade den med 1 minut i måndags så då var det bara att vänta på 06.35 bussen kul då att ja börjarde kl 07.00 och jag var på jobbt 7.30 *not* så det enda som gäller är HITTA JOBB I STAN! gahh jaja nu borde jag göra nån nytta! på återseende när det nu blir allt med internet är ju ännu inte fixat men hoppas på att få ordning på det nu i helgen!


Lyssnar på: You Love Us-Manic Street Preachers 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jowjow - 15 april 2016 20:29

jag har flyttat min blogg till en ny adress: nouw.com/jowjow ...

Av jowjow - 15 april 2016 20:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 3656369669"

Av jowjow - 15 april 2016 19:26

Hej!   Jaha då var det fredag igen, verkorna går fort nu! Jag satt och räknade idag att för att nå mitt första mål till december behöver jag gå ner i snitt 3kg i månaden från och med nu!! Men det ska ju inte vara nån press, men fan vad kul om man...

Av jowjow - 13 april 2016 20:49

Hej!   Usch denna dagen började inte bra, eller natten ska jag säga. Vincent fick krupphosta och det var jätte obehagligt och efter det så sov han såklart jätte dåligt, så idag har vi varit hemma hela dagen!   Just nu så sitter jag och kolla...

Av jowjow - 12 april 2016 19:10

Hej!   Tisdagkväll och här sitter jag med em kopp kaffe och inväntar tvkvällen. Jag började då fundera på min resa, hur långt jag har kommit och vart jag vill. Ibland blir jag sur för att det gå för långsamt, att jag vill komma till mitt slutmål ...

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards