Direktlänk till inlägg 15 april 2016

3kg i månaden?!

Av jowjow - 15 april 2016 19:26

Hej!


Jaha då var det fredag igen, verkorna går fort nu! Jag satt och räknade idag att för att nå mitt första mål till december behöver jag gå ner i snitt 3kg i månaden från och med nu!! Men det ska ju inte vara nån press, men fan vad kul om man kunde lyckas med detta! Jag tar en dag i taget och försöker göra så gott jag kan, även om det går långsamt och är jätte svårt och jobbigt ibland, och jag bara vill skrika ge upp, skit i det, ät en pizza typ.


Nåja, helgen kommer bestå av diverse bestyr så som att fixa nya skor till barnen inför våren/sommaren, storhandla, vårstäda mm inte så kul men sånt där som måste göras. Ska även köpa ett aktivitetsarmband imorgon, det är jag väldigt pepp för, ska bli en extra morot för mig att verkligen få svart på vitt hur mycket/lite man rör på sig per dag!


Dagens intag

Frukost: naturell yoghurt med bär och fröknäckemacka

Lunch: Allevo chokladshake

Mellis: Nutrilett choklad/blåbärs bar och kaffe

Middag: Kycklingsallad

Kvällsmål: kommer bli mitt älskade propud choklad med banan och blåbär


Men först ska jag faktiskt köra 7minuters appen och sen blir det kvällsmålet och Lets Dance!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jowjow - 15 april 2016 20:29

jag har flyttat min blogg till en ny adress: nouw.com/jowjow ...

Av jowjow - 15 april 2016 20:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 3656369669"

Av jowjow - 13 april 2016 20:49

Hej!   Usch denna dagen började inte bra, eller natten ska jag säga. Vincent fick krupphosta och det var jätte obehagligt och efter det så sov han såklart jätte dåligt, så idag har vi varit hemma hela dagen!   Just nu så sitter jag och kolla...

Av jowjow - 12 april 2016 19:10

Hej!   Tisdagkväll och här sitter jag med em kopp kaffe och inväntar tvkvällen. Jag började då fundera på min resa, hur långt jag har kommit och vart jag vill. Ibland blir jag sur för att det gå för långsamt, att jag vill komma till mitt slutmål ...

Av jowjow - 10 april 2016 21:22

Hej!   Å så underbart väder det varit idag! Solen har lyst från klarblå himmel hela dagen! Varit ute precsi hela tiden, tog en liten promenad som tillslut blev 1.2 mil i detta härliga väder!   Så söndag, det innebär också att det nu är 12 vec...

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards