Alla inlägg under februari 2008

Av jowjow - 29 februari 2008 21:36

godkväll!


jaha sitter o lyssnar på musik och nej det är inte Håkans nya lyssnade bara på den i ca 4 timmar sen kände jag att det var bra med omvxäling xD hehe

i alla fall nu ska jag ta och dra mig tillbaka och läsa Luftslottet Som Sprängdes av Stieg Larsson och sen ska jag sova efter det, imogon väntar jobb från 14.00 eller så var det 14.30 till 20.30 sen på söndag väntar jobb från 8.30 till 14.00 eller 14.30 är inte säker på vilket, så ni lär i alla fall inte höra av mej för än sent på söndagkväll i så fall, om inte min kära far vill komma och hämta mig så måste vänta tills bussen kl 20.45 på kvällen inte så kul :/ men jag beöver pengarna! i alla fall idag är det bara 6 dagar till kent i Övik och 8 till kent i Sundsvall nu är det nära <3 och jag hoppas innerligt att jag får höra Utan Dina Andetag på en av spelningarna i alla fall och så blir jag väldans glad om de spelar Kevlasjäl


jaja ha det gött alla som läser


kram på er


Lyssnar på: kent-Elite 

Av jowjow - 29 februari 2008 14:25

"någon gång blir jag din jakttrofé som du övergav

någon gång kanske jag kör över dig här utanför

varför måste vi döda varandra

nått säger mig att du blir borta en lång, lång tid" 


 åhhhhh lyssna på p3 webbradio Håkans nya singel För En Lång, Lång Tid <3


fyfan den är så jävla underbar

en håkan låt

fast inte lika falsksång som det brukar ;)

men jag får precis som hon säger efter låten, sommarnatts känsla

åhhh älskade älskade Håkan, man blir så glad av hans musik nu ska jag lyssna på den här låten på repeat tills singeln kommer på måndag då ska jag till skivhörnan och köpa den! <3 

värsta söta pianoslingan är med ihhh <3



Lyssnar på: Håkan Hellström-För En Lång, Lång Tid 

Av jowjow - 28 februari 2008 21:38

hej!


idag var jag och fyndade på bokrean <3

härligt och så har jag pratat med Carrow hon ska kolla om hon får ledigt så hon kan komma ned till yran fan vad kul det skulle vara, lixom uppleva Lasse med henne igen åhh älska sommaren 2005 ja och carrow på PDOL, en magisk kväll med Lasse <3<3<3<3 men i alla fall jag vill ju att min älskling ska komma oxå, ja för det vore ännu perfektare han oxå var där <3


mja i alla fall så ska jag ta o lägga mej o läsa så det så


puss på er =)


Lyssnar på: Eldkvarn-Stockholm noll fem noll noll

Av jowjow - 28 februari 2008 00:30

godnatt!


uh ska ju inte sitta här men ska snart sussa

har rensat bland konsert bilder jobbigt värre men har bara dom fina kvar nu =)

fick en jätte fin låt av Josso oxå , en med Guillemots dom är riktigt bra :D 


men nu blir det sova imorgon väntar nya äventyr


puss 

Av jowjow - 27 februari 2008 18:18

uhuh


okej


har lyssnat på samma låt om och om igen

orkar inte göra så mycket

imorgon blir det i alla fall bokrea och KANSKE, men bara kanske telefon köp

ikväll ska jag kolla Grey's Anatomy

OCH SOVA TIDIGT!



just det


Lyssnar på: Phantom of the Opera soundtrack-The Music of the Night 

Av jowjow - 27 februari 2008 00:14

okej

jag vet en som kanske blir lite sur på mej nu när han ser när detta inlägg är postat, men jag kan inte riktigt hitta sömnen...just nu är allting väldigt jobbigt, vill inte ta i tu med det som är svårt och just nu är oxå saknaden outhärdlig uhh, känns som jag går undr snart, är aldrig så trygg som när jag somnar bevid honom suck


aja borde försöka få  mej lite sömn ialla fall

bokrea imorgon!

och telefonköp kanske



Av jowjow - 26 februari 2008 18:23

ja nu ska det börja


haha fast jag börjar nog på fel plan, med internet, för det första så ändrade jag ju design här på bloggen och nu har jag justerat min press oxå, sen bytte jag namn på helgon till popkaramell  och så ska jag nu börja arbetet med att avregistera mej från alla communityes som jag inte använder längre, och det är en låååååång lista kan jag säga, mest handlar det om skrivar communityes men ska bort med dem, kommer även att ta bort mej från lunar så fort jag har sparat ned alla dagböcker, för det som står där har ändå haft en stor del av den som jag en gång var, så jag vill ha kvar det, så jag kommer bara att finnas på:


Communitys 

last.fm: kevlarsoul88

helgon: popkaramell

haket: jarnspoke

bilddagboken: enastronaut (mitt lösen är ännu kent)

vintervila: enastronaut


Forum 

kent.nu: palace_main

vimotvärlden: enastronaut

dunklarum: frökenastronaut

Winnerback.net: jowjow 


fast om ni vill nått, ja då är det ju störst chans att jag svarar på helgon

jag vet, jag har inget liv eh adjö 

Av jowjow - 25 februari 2008 18:00

uh usch och fy!


säger bara tack som fan för nattsamtal annars vet jag inte ad jag skulle göra

okej jag hatar den här dagen med

dahh

nu ska jag nog läsa en bok


Lyssnar på: kent-About Golden Years 

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards