Alla inlägg under juli 2008

Av jowjow - 28 juli 2008 18:32

hejsan!


har ni saknat mej? var ett tag sen jag skrev jag vet men jag har haft fullt upp med jobb och så där, men nu ska jag berätta om min helg :D

var värsta mys med min darling fick massa god mat och efterrätt och  det var fin fint väder  så blev till och med ett kvällsdopp i älven och mys på stranden <3 ihhee saknrt <3


eh kanske inte så mycket jag hade att säga, haha men jag är lite lat för att skriva men var i alla fall massa trevligt och nu ska jag säga er att mer trevligheter väntar! på torsdag är det äntligen yran wiihe ska träffa emma och irma mycket trevligt att gå med dem på yran <3 trallalla lixom kent på torsdag :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D 


näe usch det här går ju inte kan inte sitta här och slappa ska gå till coop och köpa glass synd bara att de inte har ben&jerrys där :( jaja puss på er hoppas att ni hade en fin helg :*


//jowjow 

Av jowjow - 21 juli 2008 21:12

hejsan!


det stormar ute i eftermiddags regnade det och gick lite åska, jag har jobbat från 7-16 och hunnit vara ute på promenad med min mamma, syster och bror =) just nu sitter jag och lyssnar på Eldkvarn och tänker på att det bara är 10 dagar till yran ska bli så jävla grymt :D :D :D :D nu ska jag minsann gå och äta glass mer än så har jag inte att berätta om min dag puss på er :*


Jag Lyssnar På!

Låt: Min Systers Karneval

Artist: Eldkvarn

Album: Svart Blogg


//jowjow 

Av jowjow - 18 juli 2008 20:57

godkväll!


åhhh nu har jag äntligen jobbat mina 8 dagar irad och mitt tålamod var verkligen lika med noll idag! gahh men nu är det äntligen helg, just nu sitter jag mest och är trött och tråkig! så ska inte tråka ut er med en massa gnäll, så  skriver inget mer ikväll! hoppas ni får en fin fredags kväll i alla fall kram


Jag Lyssar På!

Låt: Se på mig nu vad tycker du?

Artist: Markus Krunegård

Album: Markusevangeliet


//jowjow 

Av jowjow - 13 juli 2008 21:34

hejsan!


har ni saknat mej? (A) haha har jobbat i helgen med bästa teamet minus en viss person då! hade delegering första gågen gick asbra, känner mej stolt! :^^

uhh nu ska jag tyvärr jobba mån-fred oxå men det ska nog bra synd bara att de typ inte kommer va nå vikarier:( bäst att jobba med dem ju xD jaja nu ska ajg inte skriva så mycket mer för har inte så mycket att berätta! hoppas att ni haft en fin helg i alla fall =)


Jag Lyssnar på!

Låt: Never Satisfied

Artist: Laakso

Album: My Gods


//jowjow

Av jowjow - 10 juli 2008 00:27

tjoho i natten!


jaha idag har jag ägnat dagen åt att såva sen blev det jobb i några timmar fast först möte med Marie så nu har jag delegering på jobbet :D imorrn ska jag ha kvalitets tid för mej självt, eller det kommer innebära att jag


1 sover till typ 12

2 går upp äter brunch och kollar på days

3 går mej påååwp och åker på stan och hämtar min yran biljett, far på skivhörnan och köper vy från ett luftsott (punks jump up remix) singeln och sen på apoteket och hämtar p-piller och sen på konsum och köper nått gott att laga till middag och sen på systemet och köper en liten flaska vin =)

4 åker hem lagar middag tar datorn och maten och vinet och sätter mej vid teven


ooops nu fick jag tele så ska avsluta puss :*


//jowjow

Av jowjow - 6 juli 2008 23:30

Hej!


ibland så har jag funderat på hur jag ska göra min bogg mer vettig, ja ni vet med innehålsrik och intressant, ehm inte för att nån kommer vilja läsa den mer för det, så det kvittar nog ändå eh...


...i helgen var jag med mitt älsk och varje gång så slås jag av tanken hur otroligt mys det är att få somna och vakna upp med någon, ihhe känns alltid lika tomt när man kommer hem :'( har inte så mycket att berätta egentligen var en lugn myshelg med massa film bara <3


det närmar sig 26 dagar kvar till yran! :D men innan dess så måste jag säga att imorrn är det 7/7 och då börjar "stjärnorna i psykbunkern" på PSL bloggen <3 för alla som inte fattar så säger jag bara att ni ska kolla in imorrn :D nu blir det soooova


kramis på er


//jowjow 

Av jowjow - 4 juli 2008 21:23

hejsan:^^


puhh så var sista jobbdagen för den här veckan avklarad :D och imorgon åker jag till min älskade <3 åhh trevligt nu har vi setts massa helger i rad de e kung <3<3 i alla fall så har det vart asvarmt bute idag igen och är det ännu, ser dock en massa hotfulla moln så skulle inte förvåna mej om det blir åska senare ikväll! nu ska jag snart kolla på Scream 2 med min syrra men först ska jag spela lite gitarr var så längesen :D dessutom är jag fett fett fett pepp på yran nu ser till och med ut som jag kan byta bort min 7-15 på fredagen så jag slipper komma astrött till jobbet, för jag kom på att om Blondie spelar efter kent så måste jag va kvar, vill inte missa dem:O men det komme rnog gå att lösa på någe vis ^^


puss på er :*


//jowjow 

Av jowjow - 3 juli 2008 22:05

*puh*


andas ut i skuggan i hemmetss lugna vrå, typ, fatta stekar dagen deluxx har jobbat i 11 timmar .__. typ 25 grader varmt ute, känns som 100 ännu! men nu är det bara 1 dag kvar på jobbet för den här veckan det känns betryggande wiiiwh :D ska pysta ut hos min älskling innan nästa vecka drar igång! nä nu ska jag hoppa in i duschen sen blir det sooooova!


29 dagar kvar mina vänner sen blir det yran <3


kramis


//jowjow 

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards