Alla inlägg under juli 2008

Av jowjow - 1 juli 2008 23:11

godkväll!


jaha idag har jag inte gjort mycket, var på stan en sväng med mammi och då köpte jag ett jätte fin linne på indiska och 3 cd skivor: Laakso-My God och engelska versionerna av Hagnesta Hill och Isola <3 sen gick vi och fikade på törners trevligt, sen gjorde jag inte så mycket mer, typ åt middag och sen en hund promenix på 1.5 timmar och sen blev det morden i midsommer och nu är det snart sova!


ja vad mer, har vart lite knas med sms :'( men det verkar funka nu i alla fall, och angående komentar på mitt förra inlägg så: NEEEEEEJ JAG KOMMER ALDRIG ATT GÖRA EN REPRIS PÅ DET SOM HÄNDE I LÖRDAGS!!!


ha som att jag inte har skämt ut mej tillräckligt va? :p


sen ska vi säga grattis till carrow darling som idag flyttat in i sin första lägenhet wiohooo kanske party snart...eller ja i höst när vi ses :*


näe nu ska jag ta och se om ja får tag på min darling, men han sover säker skulle inte förvåna mej haha :p


hoppas ni haft en fin dag kram på er


//jowjow 

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards