Alla inlägg under oktober 2010

Av jowjow - 21 oktober 2010 22:19

HEEEEEEEEJ!


haha känner mig typ speedad, är sjukt glad, älskar nya jobbet har börjat lära mig nu allting, lovley, åker till Tallin på måndag med älsklingen och på lördag skiver vi kontrakt på VÅRAN lägenhet, åhhhhhhhhhh livet är en fest!


haha mm enda som saknas är besked från skolan hoppas på att få det imåra!!!


puss o kram alla där ute

Av jowjow - 13 oktober 2010 14:44

Hej!


jaha just nu är jag då inte hundra på vad jag ger mig in på! haha först jobbade ja i måndags mellan 7-16, sen i går så var ja å åt lunch med niklas å hans farmor å farfar sen blev det jobb mellan kl 15-22, idag skulle vara min lediga dag, men 7.30 ringde dom och bokade in mig på ett pass mellan 7-14 bara för att dom hade gjort en tur åt en som skulle vara ledig så då fick jag ta den, skit kul verkligen men efter några koppar kaffe och en cykeltur mellan norr å söder så blev de ju bra haha, en blev jag då även bokad för nattjobb på bergegården...I NATT!!! hahaha typ dör men kan inte säga nej för det är mycket pengar!! haha så nu ska jag dit sen å jobba mellan 20.15-07.00 sen hem å sova å sen ska jag jobba på marielund mellan 15-22, kommer nog sova gott sen när jag kommer hem kan jag säga!!!


haha crazy me!! jo ja å niklas ska även resa till tallin på en 3 dagars kryssning om 1 vecka typ ska bli jätte mysigt :)


nu ska jag ta mig en powernap


tjingeling

Av jowjow - 5 oktober 2010 19:35

Hej!


jaha så har vi gått in i en ny månad IGEN, jag menar shit vad tiden går fort! förra veckan gick jag intro på mitt nya jobb, hemtjänsten på Marielund gick 2 dagar 7-16 sen på fredagen så fyllde Marita år så först va ja, niklas å jossan å käkade sen var vi på presentjakt :) efter det for vi till Grimnäs för tårtkalas å vin drickande, trevligt vi spelade även ett parti bismarck med jossan :) på lördagen fick jag jobba 15-22 UTAN INTRO!!! men det gick bra det ändå kan jag säga  efter det blev det mat på max sen filmkväll å mys i grimnäs, på söndagen var det chill, niklas hjälpte ulf å ta upp båten efter det for vi hem å lagade en super god middag för vi firade ju faktiskt 10 månader !!!! (vart har tiden tagit vägen???) på måndag lyxade vi till det innan jag skulle jobba med lite mat på samurai hihi, idag gick jag min första egna dagtur 7-16 det gick bra hade en fin tur, imåra har jag inte det men slutar i alla fall kl 14, på fredag är det girls night out , verkligen på tiden!! lovely å på lördag ska vi till ikea, ja niklas, min mamma å hans mamma det blir kanske bra haha!


hoppas ni har haft en fin helg!


puss o kram

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards