Alla inlägg under augusti 2010

Av jowjow - 30 augusti 2010 20:00

Hello!


thihi jaha så var ännu en helg över och snart en månad också! vad augusti har passerat fort känns som man nyss inledde månaden med att avsuta yran, och nu är det redan 30 lixom, hjälp!!!


Helgen var i alla fall awesome, typ, hade ju mysgrillkväll på fredagen med niklas, sofia och ulf :) en väldigt trevlig kväll må jag säga som officiellt avslutade sommaren för min del, tyvärr mådde jag inte så bra på lördagen så sooooov och var sjukt bakis, kollade film med jossan på kvällen medans niklas var å provjobbade inne i stan, på söndagen blev det minsan svamputflykt med hela familjen forsgren, det var sjukt trevligt, men vi hittade ingen svamp :( men vi gick i skogen och käka blåbär och hade det allmänt kul, såg fin fjällmiljö och sen blev det en sväng till åre å lämna av jossan, i bilen på vägen hem delade vi på en pizza, det var förtjänat efter all bergskllättring i skogen haha :P


nu är jag hemma å måste börja ta i tu med allvaret som att söka jobb och sånt, bläää, hur var eran helg?


puss o kram

Av jowjow - 14 augusti 2010 22:38

Hello!!


mmh Rolandz-Jajamen, sååå soundtracket till min födelsedag hahah, memories! nåja, det är nog bra med mig, har möjligen en lägenhet på gång whiiie! och det verkar som att Niklas kommer hem tidigare än väntat eftersom det såg ut att bara bli 2 dagars jobb i veckan under september, så som det ser ut nu så kommer han hem efter nästa helg och sen åker vi ned till goa gbg på lite semetser och sen blir det hem å börja leta efter jobb och sånt, flytta om vi får lägenheten hihi åh ja den här hösten blir nog bra har bestämt det så det så!


tjingeling

Av jowjow - 10 augusti 2010 20:31

Hej!


åhhh gud jag blir galen på mig självt, jag orkar inte vara den jag är länge inte i den här kroppen och jag påverkas alltid mycket mer av det när Niklas inte är här, jag vet att han älskar mig precis som jag är men jag orkar inte och jag bara äter hela tiden eller så äter jag inget alls och jag vet inte vad jag ska göra, för orkar inte ta i tu med det heller känner att jag sjunker till botten igen och spceiellet nu när hösten är på väg och det blir mörkt och trist och regnigt att va ute å promenixa, blä hatar allt!

Av jowjow - 2 augusti 2010 17:38

Heeeej!


jodå jag lever har bara vart dålig på att skriva haha! men nu ska jag berätta om fina yran, ja yran veckan kom till slut som man väntat och längtat! jobbade natt hela första helgen när stråket öppnade, men på måndags kvällen for jag dit med Johanna, Ylva och Anna å kollade in läget, det var trevligt :) jobbade sen tisdag och onsdag, på onsdagskvällen gick jag spontant ned på stråket med Niklas mamma, hihi vi röjde till Feejk sen for ja hem till dom å sov där så Niklas fick värsta överraskningen när han kom hem på morgonen ;P


Hihi ja i alla fall på kvällen så var de ju då dags för yran, wohooo! så vi tog tåget in till stan å drack öl på österäng sen for vi in på området, lycka :) kollade lite på Miss Li, sen Oskar Linnros och då börja de regna så vi gick på stråket och drack öl och åt mat sen blev det att kolla på The Ark, dom var super bra och efter det flummade vi runt på tivolit och Niklas vann en I Love You nalle åt mig :) På slutet kollade vi på Europe dom var så där men ändå coolt, efter det var vi jätte trötta så skippade att kolla på Maskinen å åkte hem


Fredagen var vi oxå pepp så klart blev tåget in till stan på kvällen igen och det regnade :( så vi hade sånna regnkappor under hela Markus Krunegård, sen flydde vi in på stråket, vi gick runt där å testade lite olika ställen drack några öl och sånt, sen minns ja inte va vi gjorde men 11.30 började vi köa till kent <3 mmm dom gick på 00.30 dom va bra, men inte mer blev lite besviken och publiken var sämst, dom spelade inte M :( men Ismael var bra, fast jag vet inte, dom känndes tråkiga och stela, aja efter det så for vi hem med bussen för klockan var 2 då


Lördagen blev chill, tog tåget in till stan och for hem till mig och ja bytte om, sen gick vi till österäng och groggade med niklas mamma å pappa å syrra hahaha klockrent! det var sooooooooooool! vi började kvällen med att äta mat på stråket och dricka öl och vin ;) sen så gick vi runt och chillade tills det var dags för Lars Winnerbäck, han var så fin och bra, bättre än kent och publiken var jätte bra :) men ja bråkade lite med niklas men sen vart allting bra och jag fick gå på toa och sen gick vi upp för att kolla på presidenttalet och då var allting super bra igen, efter det kollade vi på Teddybears och drack öl, sen åkte vi karusell och sen köpte vi mer mat och sen var årets yra över!


allt som allt var det en toppen helg, älskade allt, det var så fint och fina sällskapet och stämningen och ja allting, längtar redan till yran 2011 åhhh jämtland jämtland jamt och standut!

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards