Alla inlägg under mars 2014

Av jowjow - 20 mars 2014 20:06

Hej!


De här inlägget går direkt till mina vänner, förlåt att jag aldrig hör av mig eller berättar hur det är, men jag orkar inte just nu. Ni vet ju hur läget är å de blir varken bättre eller sämre. All min energi den lilla jag har går åt till Vincent å knappt ens de klarar jag av just nu, varje dag är en jävla kamp. Å de va inte så här de skulle bli. Men gjort är gjort och vi får ingenting ut av att blicka bakåt, utan nu är det att rädda framtiden som gäller. De enda jag kan säga är att vi sitter i skiten ekonomiskt sett och de håller på att göra slut på allting. Dessutom så blir man ju inte direkt mer peppad av att få nej på nej på nej på varenda arbetsanökan man gör. Just nu sitter jag dessutom som på nålar å väntar på deklarationen för fyfan om jag kommer behöva betala tillbaka, har knappt ens råd med mat så de skulle komma som en fet käftsmäll. Dessutom är båda våra bilar också sönder så ja livet är ta mig fan inte ett dugg roligt just nu.

Av jowjow - 14 mars 2014 21:57

Hej!


Fyfan idag vill jag bara spy ut en massa ångest. allting går verkligen käpprätt åt helvete! Är så ledessen att de har blivit så här, de var inte så här de skulle bli. Hatar allting just nu, egentligen skulle jag bara skit i allt om de inte var för Vincent. Helvetes jävla skit fan!

Av jowjow - 8 mars 2014 19:09

Hej!


Så var de lördag igen, skönt att Niklas är hemma den här helgen blir inte lika tråkigt om kvällarna då när skruttis lagt sig. Idag har vi varit på dollarstore å kollat lite sen käkade vi på MAX innan vi for hem. Annars har vi bara tagit de lugnt himla skitväder idag så inte skönt att vara ute precis. Har förhoppningar om att våren redan är på ingång trots att det bara är början på Mars, igår regnade de å blåste en massa. Det har redan blivit dags att ta fram galonisar och tunna overallen, plus vind dressen till Vincent å ja har lagt undan vinteroverallerna å jackan!! Hoppas snön försvinner snart längtar verkligen efter våren!


Jaha vad mer? Är en massa saker på gång som ska försöka klaras upp, vet bara inte hur kan säga som så att det är i alla fall rätt tufft för tillfället! Men på onsdag får man äntligen höra nånting som man sett framemot länge, nått som alltid får mig att hålla modet uppe. Jag pratar så klart om mitt älskade kent, deras nya singel släpps på onsdag. Ska bli spännande å höra, längtar efter albumet som kommer i april. Hoppas de blir turné i sommar också, behöver dom vekligen. 10 år av oemotståndlig kärlek. Känner på mig att Jockes ord kommer gå rätt in i själen även denna gång!


Nu blir de snart en sen middag och mello, ha en trevlig lördag alla där ute!

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards