Alla inlägg under maj 2010

Av jowjow - 16 maj 2010 21:24

Hej!


mmmh söndag och det har regnat nästan hela dagen men varmt har det varit, igår var de oxå varmt så kunde sitta ute på balkongen och bara glassa :D Jag tänker snart ändra designen här på bloggen för att göra den lite mer sommrig ändra header och sånt för den jag har nu är ju faktiskt en höstbild!! men jag ska vänta tills jag har vart i Grebbestad och Göteborg och så ska jag be min älskling ta med sin dator hit så jag kan låna den istället som är mycket snabbare men nog om det...


...det händer inte så mycket för min del just nu, väntar mest på helgen som kommer eller främst till på torsdag då Niklas äntligen kommer hem käns som de har vart en evighet sen vi sågs senast men nu är de bara 4 dagar kvar och det ska bli så underbart...


...hade inte så mycket annat att säga allt är bra med mig hoppas att sommar värmen kommer snart bara, hur har eran helg varit?


puss och kram!



Av jowjow - 12 maj 2010 18:30

Hello!


mmmh idag var de sol eller de är massa sol ännu UNDERBART! längesen jag skrev nu men har inte hänt så mycket Niklas åkte ju ned förra onsdagen jätte jobbigt att säga hejdå men 1 vecka har ändå gått gode fort trodde inte att de skulle göra det!


För min del händer inte mycket har eller är lite små förkyld men de e inte så farligt, har börjat springa igen känns bra, vill verkligen börja träna med så ska ut om en stund igen ;D Idag har jag vart med Jossan (Niklas lillasyster) på eftermiddagen på stan de va super mysigt så kul vi hadde :D Har inga planer för helgen annat än å bli av me hostan!!! det är nästa vecka dom roliga sakerna händer ;)


Nu ska jag ta och läsa lite och sen blir de ut i spåret och efter det mys med Grey's Anatomy


ha de så underbart mina vänner

puss o kram

Av jowjow - 8 maj 2010 17:17

Hello!


Jaha så var de helg igen och jag har blivit sjuk eller har massa ont i halsen så kurerar mig med te och glass hihi :)


I måndags firade ja å Niklas 5 månader <3 de va mysigt vi åt lunchbuffé på Samurai och sen for vi hem till Grimnäs för att fira Tilde som fyllde 6 år, vi hade köpt massa Hello Kitty saker till henne och så fick vi massa tårta såklart :) På tisdagen var de meningen att Niklas skulle åka till Grebbestad men han behövde inte göra de förrns på onsdagen, så vi for hem till mig och lagade super god middag och sen blev de en promenix och efter det mys med chips och så kollade vi på Avatar <3


Så nu sitter jag här och saknar honom, längtar verkligen tills han kommer hem vilket blir den 21 :) den 22 ska vi på hans mosters 50års kalas i Nälden och sen tänkte vi hitta på nå skoj med Sofia å Ulf på kvällen om de hinns med sen den 23 åker vi ned till Grebbestad å ja ska va där i 1 vecka lite mer, på helgen den 28 åker jag till Göteborg och träffar Peter och Matilda <3 Sen åker vi hem den 3 juni och Niklas blir hemma över hela student helgen eftersom Ida går ut :)


Så har massa skoj framför mig och efter det är det ju bara 2 veckor innan jobbet börjar så att man får ju passa på för sen blir de inget roligt förrns yranveckan som jag å carrow ska rocka då!!!! <3


nu ska jag dricka te och ta de lugnt, hoppas ni har en fin helg


Puss o Kram

Av jowjow - 2 maj 2010 23:24

Hello


godkväll, sitter här å lyssnar på Jónsi och myser för mig självt, men snart är jag inte ensammen längre, Niklas ska komma hit bara han får åka från Åre nån gång men han lär ju inte va här förrns vid 2 suck, fast ska inte klaga det här är ju sista natten som han kan komma till mig ändå så där på impuls efter jobbet :( lite svårt att åka en impuls resa på en si så där 80 mil som de kommer å bli nu när han far till Grebbestad på tisdag, usch känns så overkligt att den dagen redan är så nära, mins när vi pratade om de första gången så längesen, tiden går så fort, imåra har vi varit tillsammans i 5 månader, kan knappt fatta det, underbart <3


jag blev grymt sugen på suhi får nog bli en sushi lunch imåra för att fira lite, sen ska vi till Grimnäs och äta tårta för Tilde fyller 6 år :) hon fick mina Hello Kitty såpbubblor som förskotts present i fredags, tyckte lite synd om henne å Mattis då, alla vuxna var fulla även jag och hon hade ramlat 2 gånger och på tal om det så har jag inte ens berättat om sista april, så här var de åkte me Niklas te Grimnäs, där var de byfest, så vi käkade mat och drack vin i bystugan :) efter det gick vi å kollade på elden sen fortsatte festen i bystugan, de va billigt i baren bara 20kr för en öl och 30kr för ett glas rött haha så festade på jag med dom andra vuxna, Niklas var nykter för vi skulle ju åka till stan sen, men jag hade i alla fall kul, pratade med lite random folk och sen så skulle vi träffa Ulf, Sofia, Kalle å Johanna i stan men de blev så sent innan vi åkte så det blev kebabb som vi åt i bilen och lyssnade på regnet i stället myyyys :)


mm ja så var de resten av helgen vart lugn, gjorde massa tråkigt som städade å sånt, var super trött på lördagen somnade kl 20 och vaknade 10.30 imorse, crazy!!! så hur var eran helg då?


puss o kram

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards