Alla inlägg under juni 2007

Av jowjow - 30 juni 2007 19:57

jah har verkligen INGET att göra det är så himmla tråååååkigt-_- fyyy tusan alltså va le ja blir! TRÅÅÅÅÅÅK är vad det är deluxx med sjutusen x efteråt...



....hm snart är det Yran yeha:D *längta* de ska bli kuuuul



blähh jag måste komma på nått att göra för det här duger inte!


Lyssnar på: Winter Moment-Kristofer Åström



//jowjow 

Av jowjow - 28 juni 2007 21:04

jaaaa fredag imorgon :D yeah sista dagen på jobbet för den här veckan och månaden! yeah ;D snaaaart lööööööning x) *looooovley* mja så e det faktiskt funderar på o sova tidgit idag ska ju ändå upp o jobba imorrn kl 07.00 -_- mjaa huvva


Lyssnar på: Close But No Cigar-Tom Dolby 


//jowjow 

Av jowjow - 27 juni 2007 22:54

och lite hopp och annat så kanske man ska lyckas skapa sig en framtid...men jag känner mig ensam...jag vill ha någon att hålla i handen....


blah blah blah sommar när den är som bäst och jag ska bara jobba jobba jobba fast man blie ganska pepp när det närmar sig löning =) och snart är det Yran<3 åhh vad kul det ska bli jag ska gå alla dagar och jag längtar så tll Säkert!, Timo och Ark spelningen;^^ ja Ark var ju på Allsången och OH MY GOOOOOD! Ola är så jävla het hihi men Ark är bara så jävla bra<3 *längta* haha svar tvungen o börja lyssna på dem nu bara för det

"come let's pray for the weekend babe nanananana come make a claim for a better day nananana"


mmm love<3


haha jag bakade muffins när jag kom hem från jobbet idag xD hihi dom blev goda =) 

 

Lyssnar på: Prayer for the weekend-The Ark<3 

//jowjow 

Av jowjow - 25 juni 2007 13:45

jag måste verkligen verkligen göra något med all den tiden som jag har fått men vad??


någon som vet? någon som kan hjälpa mig?



SNÄLLA SVARA ÄR DEN NÅN HÄR HALLÅ?




den här friheten skrämmer mig mer än nånsin....



nu ska jag snart och jobba:/


Lyssnar på: Ghost-Billie The Vision & The Dancers


//jowjow 

Av jowjow - 23 juni 2007 17:15

blah blah blah



NOTHING EVER GOES MY WAY NO NO NO!



och jag blir verkligen så.....gahhhhh lixom ingent inget inget



VAD FINND HÄR?




jag måste börja leva


Lyssnar på: It Doesn't Matter Two-Depeche Mode


//jowjow 

Av jowjow - 19 juni 2007 13:21

eller så är det bara jag som inte är så bra apå att skriva som jag tor!


gahhh jag är med på sjutusen communites och det är bara asjobbigt att hållaigång så nu har jag bestämt mig för att låta dem vara haha så det så!


mahah jag ska skaffa mig ett liv oxå eller försöka! x) det kommer ju att gå som det går!


haha uhm ja:p


nu ska jag jobba>__< uhhh


Lyssnar på: Freetsate-Depeche Mode


//jowjow 

Av jowjow - 14 juni 2007 12:39

hejsan


oksj ojsh ojsh....igår var jävligt intressant må jag säga....och nu vete fan vad som händer:O


åhhh dom ringde från jobbet imorse och väckte mig och sa att dom har ändrat på mitt schema!!!! damn jag gillade det bra som det är nu! aja


usch och så har jag blitt fökyld massa ont i halsen igen åhhh fast inte så konstigt halva klassen va juh förkyld under studentveckan xD


Lyssnar på: Ljudet Av Tiden Som Går-Mauro Scocco 


//jowjow 

Av jowjow - 12 juni 2007 19:15

tjohej


lalalalalalalalalalalala...la jag kan inte ens gå utan din luft  mina lungor jag kan inte ens stå när du inte ser på och faller som en tår blir jag utan dina andetag vad vore jag utan dina andetag?


bara för att jag just lyssnade på den!


dag har jag jobbat det var segt som tusan sen pratade jag med Linda jätte länge i tele det var kuuuuul =) imorgon ska jag gå på bio:O uhh det ska bli intressant...


kostymen den skaver

och jag

har inte duschat

idag

är

igår

och idag ska jag sitta kvar

jag fuskade med mina svar

den svarta kostymen ska av

kostymen är inte jag

kostymen är inte jag

är jag en astrounaut

är jag en astronaut

är jag en astronaut

är jag så ensam 


Lyssnar på: När Det Blåser På Månen(live 28/5 2005 Stockholm Storängsbotten)-kent 


//jowjow 

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards