Alla inlägg under juni 2011

Av jowjow - 21 juni 2011 22:09

Heeeeej!!!


Tjohoooooo! åh åh har fått min telefon nu den är super snygg å bra! yran har bokat Henrik Berggren <3<3 kommer bli en så vacker kväll längtar som fan, och ja å älskli har fått en ny längenhet som är större å billigare än den vi bor i nu och så ligger den ganska bra till, kommer ha närmare till jobbet än vad jag har nu i alla fall när jag ska va på norr, kommer dock måsta ta bussen till skolan men de gör inte så mycket det  är ju för en så kort tid  :) vi kommer ha närmare till kalle (å johanna som typ bor där jämt ändå) å liite närmre till sebbe å sanna med fast ändå så man kommer vilja ta bussen för det mesta haha :P kommer va ganska långt till stan men så jäkla skönt å slippa den här läggan å grannarna som bara är gamla tanter å dom vill nog slippa oss med, haha skönt för dem å slippa höra rockband festerna haha, ja mina vänner det är en BRA dag idag!


nu önskar jag bara att värmen kommer tillbaka lagom till midsommar firandet, vad ska ni hitta på? våra planer är inte på det klara ännu, kan bli grimnäs eller så blir det schtaaaan får se :D


Puss o Kram

Av jowjow - 16 juni 2011 18:03

Hello!


har inte fått min telefon än för den var slut, kanske kommer den imorgon, jag hoppas det för jag kan inte prata i den jag har nu det hörs ju INGENTING å samtalet bara bryts trååååkigt!!!!


Har idag påbörjat storstädning, dammat av hela vardagsrummet å putsat ett fönster haha! nu är det bara resten kvar, ska dock plantera om blommorna så ska dammsuga å sånt imorgon efter att jag har gjort det, intressant va :P


Jaha vad mer? Ännu en vecka som har gått fredag imorgon vart tog tiden vägen??? Nåja helgen är i alla fall uppbokad med jobb så då vet man ju vad man ska göra i alla fall så det blir nog bra


ja ska skriva mer när det händer nått kul i mitt liv haha!!


Puss o Kram

Av jowjow - 13 juni 2011 21:16

Hej!


Wohooo en ny vecka som inleds med reeeeegn! Åhhh förra veckan var de varmt typ 26 grader varje dag, nu är det bara kallt! Jaa i fredags så var min sista dag på praktiken slutade där kl 20 å sen for ja hem Jossan var hos oss, vi plockade fram spriten å börja grogga å sen drog vi ut på stan till typ 01 tiden, vi köpte mat på donken å käka på torget å sen drog vi bara om kring å sen blev det hem å sova :P


På lördan så for vi å solade i parken hela dan tills det blev lite skyfall, sen blev det ne powernap å sen styrde vi upp lite grillning efter det så gjorde vi nån drink, jag var så trött så vi stanna hemma å kolla film istället :P


Söndan så skulle jag upp å jobba så himla soft, började 07 kom dit å kolla på min tur, hade bara 2 brukare på hela dan å skulle jobba till kl 13, hahaha yes tänkte jag å for till den första vid 07.30, det besöket var till ca 09 så det var perfekt. 9.30 skulle ja va på nästa så for till lokalen å drack kaffe å sen drog jag till nästa ställe. Skulle vara där i 120 minuter å efter det skulle jag ha min lunch rast, men eftersom jag bara har timmar så skulle jag gå efter det sista besöket å bara skriva upp att jag jobbat till 11.30 istället. Men då när jag kom dit så skulle den brukaren inte ha nån hjälp så jag hade inget mer å göra på hela dan hahaha, då tog jag 2 korta tillsynsbesök å sen fick jag dra hem redan kl 11 hihi


Ja å Niklas å Jossan drog sen på Oleary's å käkade de va himla najs å på kvällen sen spelade vi bismark å drack några öl


haha soft helg



Imorgon ska jag minsan få mig en ny telefon en Samsung Galaxy S2 hihi å så ska jag till skolan å träffa alla från klassen igen, kul :D


Puss o Kram

Av jowjow - 6 juni 2011 19:14

Hej!


Mhh satt å reflekterade lite såg en bild på aftonbladet det handlade om Kissie och då var det en bild på henne från förr och en nu och jag måste säga att det är synd att hon har förstört sin kropp hon såg helt normal ut förut och det är synd att hon ger så många unga en felaktig bild av hur man ska se ut, tyvärr är det inte bara hon som gör det utan alla dom bilder man matas med ständigt från reklam å tv är på modeller som är sjukligt smala, jag tycker det är så jävla tråkigt....


....jag är inte super smal å om folk nu kommer klaga på att jag dissar Kissie när jag själv ser förjävlig ut så bryr jag mig inte om det folk får tycka vad dom vill och det här är min åsikt om henne vill man se ut som Barbie så fine men det är INTE SNYGGT så är det bara och ibland så vore det ju nice om det fanns bilder på "normala" tjejer på reklamen....



....nu till annat är massa hotfulla moln undrar om det ska bli åska hoppas att det inte blir det...har nyss fixat en super god kyckling sallad till middag å nu tänkte jag påbörja Säsong 3 av Desperate Housewives <3


Imåra ska jag faktiskt till jobbet å inte praktiken, lovley har inte vart där på flera veckor så blir skönt att komma igång igen lite lätt start innan jag börjar på min rad för sommaren :) Hoppas bara att jag får en bra tur med inte så många nya för det blir så jobbigt när man har varit borta är skönt om man får dom gamla vanliga haha :P


Nåja hoppas dagen har vart bra för er alla


Puss o Kram

Av jowjow - 5 juni 2011 22:05

Hej!


Hihi skulle ju blir bättre på att skriva, i alla fall så blev det en spontan fest i lördags haha så jäkla kul, Niklas var ju på jobbet så jag var här hemma å kollade film å lyxade till det med lite vin så ringde ja å frågade om vi skulle gå ut å ta en öl när han slutat jobba, och då sa han att han hade planreat att gå ut å ta en öl med sin chef så jag hängde på, vi hamnade på G3 strax före kl 24 ooch blev bjudna på öl och sen blev det att vi var där tills dom stängde de va as kul, älskar spontana fester, de behöver inte va så planerat jämt haha


Idag så var det finväder så ja å Niklas fixade sallad å drog ned till badhusparken å chillade de va mysigt :) Nu håller vi på att kolla på film, men det är ju alltid den där jäkla reklamen som är irriterande!!! Nåja helgen var i alla fall mycket kul är ju förvisso en dag kvar eftersom att det är natiolnaldagen imåra men jag ska inte jobba å inte göra nå annat heller så kommer ändå kännas som en vanlig månadg för mig ändå :P


Hoppas ni har det bra där ute och nu innan jag avslutar så vill jag passa på att lägga in en länk till min bästa vän, hon har fixat en blogg där hon visar sina tavlor ha de så gött


Puss o Kram

Av jowjow - 1 juni 2011 20:01

Hej


hahahaha oh shit, jag har verkligen varit en dålig bloggare, fattar inte att jag inte har skrivit på flera månader jag som skrev jämt, ohhh ja men får se de kan nog bli en ändring nu, så orkar inte srkiva om allt som hänt så säger som så, det blir en ny start nu då med bloggen så det är bara att hänga på om ni vill, ha de gött


puss o kram

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards