Direktlänk till inlägg 13 juni 2011

on the floor

Av jowjow - 13 juni 2011 21:16

Hej!


Wohooo en ny vecka som inleds med reeeeegn! Åhhh förra veckan var de varmt typ 26 grader varje dag, nu är det bara kallt! Jaa i fredags så var min sista dag på praktiken slutade där kl 20 å sen for ja hem Jossan var hos oss, vi plockade fram spriten å börja grogga å sen drog vi ut på stan till typ 01 tiden, vi köpte mat på donken å käka på torget å sen drog vi bara om kring å sen blev det hem å sova :P


På lördan så for vi å solade i parken hela dan tills det blev lite skyfall, sen blev det ne powernap å sen styrde vi upp lite grillning efter det så gjorde vi nån drink, jag var så trött så vi stanna hemma å kolla film istället :P


Söndan så skulle jag upp å jobba så himla soft, började 07 kom dit å kolla på min tur, hade bara 2 brukare på hela dan å skulle jobba till kl 13, hahaha yes tänkte jag å for till den första vid 07.30, det besöket var till ca 09 så det var perfekt. 9.30 skulle ja va på nästa så for till lokalen å drack kaffe å sen drog jag till nästa ställe. Skulle vara där i 120 minuter å efter det skulle jag ha min lunch rast, men eftersom jag bara har timmar så skulle jag gå efter det sista besöket å bara skriva upp att jag jobbat till 11.30 istället. Men då när jag kom dit så skulle den brukaren inte ha nån hjälp så jag hade inget mer å göra på hela dan hahaha, då tog jag 2 korta tillsynsbesök å sen fick jag dra hem redan kl 11 hihi


Ja å Niklas å Jossan drog sen på Oleary's å käkade de va himla najs å på kvällen sen spelade vi bismark å drack några öl


haha soft helg



Imorgon ska jag minsan få mig en ny telefon en Samsung Galaxy S2 hihi å så ska jag till skolan å träffa alla från klassen igen, kul :D


Puss o Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jowjow - 15 april 2016 20:29

jag har flyttat min blogg till en ny adress: nouw.com/jowjow ...

Av jowjow - 15 april 2016 20:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 3656369669"

Av jowjow - 15 april 2016 19:26

Hej!   Jaha då var det fredag igen, verkorna går fort nu! Jag satt och räknade idag att för att nå mitt första mål till december behöver jag gå ner i snitt 3kg i månaden från och med nu!! Men det ska ju inte vara nån press, men fan vad kul om man...

Av jowjow - 13 april 2016 20:49

Hej!   Usch denna dagen började inte bra, eller natten ska jag säga. Vincent fick krupphosta och det var jätte obehagligt och efter det så sov han såklart jätte dåligt, så idag har vi varit hemma hela dagen!   Just nu så sitter jag och kolla...

Av jowjow - 12 april 2016 19:10

Hej!   Tisdagkväll och här sitter jag med em kopp kaffe och inväntar tvkvällen. Jag började då fundera på min resa, hur långt jag har kommit och vart jag vill. Ibland blir jag sur för att det gå för långsamt, att jag vill komma till mitt slutmål ...

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards