Alla inlägg under maj 2013

Av jowjow - 30 maj 2013 21:18

Hej!


Åhh jag blir så less! Tro på fan att biljäveln gick sönder och kommer kosta ca 4000-5000 att laga vilket vi inte har råd med på flera månader suck! Vi har ju kvar BMW:n men de ska ju bort så fort som möjligt å den är så värdelöst liten så jag får nå fel snart! suck suck suck alltså orkar inte


godnatt!

Av jowjow - 29 maj 2013 20:56

Hej!


Ja nu mina vänner så är det äntligen dags för att bli flitig bloggare igen för nu är våran dator tillbaka! Gick till lillänge och hämtade den i måndags så himla härligt väder så var perfekt att promenera dit. Blev även en lunch på donken, en wrap å pommes haha! Vi har även köpt oss en "ny" bil så vi slipper packa ihop vagnen i mikroskopiska delar varje gång den ska in i bagaget. Så nu väntar vi bara på att få sälja BMW:n hoppas de blir snart så vi får lite pengar! Annars eker livet i solen å lillgrabben växer så de knakar här hemma. Vi njuter för fullt av sommaren och idag så gjorde vi oss även en ny bekantskap det var himla trevligt. Är alltid kul att träffa andra mammor så man inte känner sig som ett freak haha! Och som grädde på moset passade Vincent på att göra världens bajskalas haha rackar ungen!

Nåja nu kommer ni får höra mer av mig regelbundet nu börjar sommarens äventyr!

Av jowjow - 22 maj 2013 01:38

Hej!
Åh denna helg har varit underbar, äntligen kom sommaren hit på riktigt! 20 grader minst har de varit :) så har blivit grillat hela helgen! Fredag blev en riktig effektiv dag städade, storhandlat och tvättat på förmiddagen och sen blev det en promenad och grillning på kvällen :)

på lördagen var det springmeet och cruising och schlager finalen! Så blev en fullspäckad dag igen! Kan ju säga att man blev lite bränd i solen var röd som en kräfta på söndagen! Var riktigt trevligt på bilträffen, blev sen grilla på innergården och lite titt på cruising på kvällen. Men jag o Vincent gick hem tillmmamma efter ett tag, för att kolla på schlagerfinalen :) gillade Danmark så rätt låt vann!
På söndagen var det också varmt så då gick vi på picknic jätte mysigt var det och på kvällen blev det så klart att kolla på hockey finalen!
Den här veckan får vi se vad som händer ska i alla fall ringa Bvc för att kolla upp lite saker. Plus att Niklas nu har semester och sen är vi föräldralediga tillsammans hela sommaren så Nice :)
Nu blir de godnatt för min del, eftersom jag skriver från mobilen kan texten se helt ihop klumpad ut fast jag gjorde radbrytning men men ni får ha tålamod ;)

Av jowjow - 15 maj 2013 15:26

Men smart jag är då! I slutet av april så
Gick våran dator sönder av okänd anledning och den är fortfarande på lagning! Därav min blogg tystnad. Men kom på idag att jag laddat hem blogg appen för längesen haha! Jaja så kan de va. Eftersom de är sjuk jobbigt att skriva från mobilen, då de ibland inte går att göra mellanslag eller radbrytning får jag se hur mycket uppdatering det blir.

Vad har hänt sen sist? fått veta att dom just nu inte kan göra så mycket åt Vincent, vi väntar bara på att han ska bli helt frisk. Han har blivit 4 månader, vi ska börja med smakisar nu och så är det helt slut med amningen nu. Vi väntar också fortfarande på att få 3 månaders vaccinet haha! Idag fick han även sina första solglasögon lill plutten :)

Tror inte det har hänt så mycket mer viktigt på senaste tiden. Men nu vet ni iallafall att jag inte har slutat blogga ;)

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards