Alla inlägg under januari 2011

Av jowjow - 20 januari 2011 17:03

Hello!


jo men jag skulle ju bli bättre på att skriva men ja vet inte, de verkar inte ha hunnits med ändå fast jag har haft sjukt lite att göra, haha! Förra helgen så åkte ja å Niklas till Grimnäs det var ett bra beslut, vi åkte tefat i backen å sen på kvällen fick vi ju super god middag å lite vin, sen gick vi ut å åkte mer å drack lite öl å sen blev det monopol spelande haha så kul vi satt å groggade å spelade monopol med Jossan å PE ända in på småtimmarna :P


På lördagen så var vi ute å byggde en snögrotta å åkte mer i backen så blev ännu en god middag å efter det kollade vi på film, å sen spelade vi monopol igen ända in på småtimmarna å  så åt vi ostbricka å drack lite vin, super trevligt :)


Söndagen så var vi ute igen å byggde klart på snögrottan å sen gick vi ned å fikade hos Niklas farmor å farfar å sen gick vi hem å åkte mer i backen, det regnade så det hade blivit jätte isisgt så det gick jätte fort, super kul! Efter middagen så spelade vi Bismark med Jossan å sen åkte vi hem efter det å kollade på SALT, så de var ännu en super trevlig helg må jag säga!


Den här veckan har inte hänt mycket var på skolan 1 dag bara å resten har vart lugnt, igår var Jossan på besök så vi spelade monopol å bismark å kollade på film, det var trevligt, idag har ja å älsklingen vart ute på långpromenad för de va så fint väder å nu inväntar jag middagen :)


Huuu vad långt, grattis om ni orkat läsa hit, imorgon kommer jag börja med min viktresa för nu jävlar det här är verkligen året då saker ska förändras så jag ska skriva om det här i bloggen, ja jag vet att jag har sagt det förut, men den här gången är det allvar, har köpt en personvåg och en hushållsvåg så no ska de hända saker alltid! 


Puss å kram på er!

Av jowjow - 13 januari 2011 11:56

Hello!


jaha så var det slut på alla roliga helger å vardagen är åter här, sista dagarna på lovet var i alla fall askul för Carrow var här å hälsade på.


På torsdagen så blev det först Laserhallen med kalle, johanna, oscar, niklas å carrow å de va så himla kul å efter det så körde vi även lite sumobrottning haha! På kvällen så lagade Niklas jätte got mat till oss (mig å carrow) medans vi sminkade oss å fixade tills oss super snygga, sen efter maten så spelade vi kort och sen gick vi ut på G3, de va int så mycket folk men kul ändå, för vi ägde dansgolvet haha! När dom stängde så skulle vi äta å hittade tillslit ett kebab ställe som var öppet, vilken lycka alltså! haha sen gick vi hem å somnade på engång!


Fredagen så gick ja å carrow ut på stan och shoppade loss sen fikade vi å pratade, när vi kom hem så hade niklas börjat med maten så himla gott, risotto med kött och rödvinssås, underbart! det blev ännu en kväll med kortspel å Öl å sen drog vi på Bishop Arms där träffade vi nån som niklas kände så vi hängde med dom och sen blev det vidare på SOLO och där drack vi super snygga å goda drinkar! å efter det så blev det G3 igen för daaaansa daaaansa å kvällen avslutades med kebab så klart! När vi skulle gå hem så kom det en konstig snubbe som följde med oss på efterfest men han var lite udda stod å ropade genom brevinkastet länge efter att vi bett honom gå hem för att vi skulle sova, hahaha men gud va roligt vi hade åt honom dagen efter i alla fall!


Sen på lördagen när vi vaknat till så for vi till Grimnäs för att åka tefat så himla kul, hahah as roligt faktiskt å så fick vi god mat å ja å carrow å marita drack en massa vin å sen blev det dans på jossans dans matta å de va också sjukt roligt, en hinla go kväll igen!


Söndagen var bara chill, blev en promenad å kortspel å film :) Det var verkligen super kul, men det går så fort alltid, å nu är det vardag å skolan har börjat om igen ska ta å göra mig klar för att gå dit nu faktiskt!


hoppas alla har haft det bra


puss o kram!

Av jowjow - 2 januari 2011 14:36

  Hej!


Första inlägget på det nya året då! Jag hade en kanon fin avslutning på 2010 må jag säga. Började dagen men att jobba till kl 14 sen mötte jag upp Disa på stan så vi handlade lite å sen gick hem till mig. Där så blåste vi upp ballonger å flyttade om bordet så att alla skulle få plats, sen kom Peter och då for vi på ICA å handlade en massa dipp haha :P När vi kom tillbaka så hade Matilda kommit så det var vi eller mest dom som förberedde maten haha, det var kul, vi gjorde tacos och sen kom dom andra gästerna som var Sofia, Ulf, Nea å Alex <3<3 Det var verkligen super mysigt och vi satt och åt och drack gott och pratade å skrattade å sen efter det så var Matilda, Disa å Peter super snälla å diskade undan allting helt galet snällt! Medans vi andra satt i vardags rummet å försökte blåsa upp mer ballonger haha ja de va inte klokt va svårt de va med dom där smala. Sen kom även Kalle å Johanna till mig så de va mycket folk å de va roligt å skratt å prat å super mysigt helt enkelt, sen då bestämde vi att eftersom de va rätt varmt så skulle vi gå till badhusparken å kolla på raketerna och då när vi alla ska ta på skor å grejer så komer Niklas in genom dörren och jag typ dog hahahah, han skulle ju jobba men han hade bara lurat mig när jag pratade med honom hela tiden var han på väg hem, haha jag vlec så glad så jag började att gråta jätte länge :P Men sen efter det då gick vi i alla fall dit och kollade på rakerna å drack jätte äcklig bubbel haha, sen köpte vi mat och sa hejdå till alla för det var dags att gå åt olika håll :( Men det blev en toppen kväll, det var hur kul som helst och jag hoppas nu att 2011 ska bli ett ännu bättre år än det gamla!


hoppas ni hade det bra också kram!

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Skapa flashcards