Alla inlägg under december 2013

Av jowjow - 27 december 2013 02:38

Hej!

Är så sjukt trött på att inte kunna sova om nätterna, mitt förstånd är nog snart borta. Mina vänner jag är så ledsen för att jag inte har tid att sms och berätta hur jag mår. Just nu känns det som att jag inte orkar med hur mycket mer som helst. Och ärligt om de inte vore för Vincent hade jag nog inte orkat kliva upp om morgonen. Nog för att jag knappt orkar det ändå. Men han är anledningen till att jag måste kämpa. Fast jag nästan inte orkar mer.

Så eftersom jag ändå inte kommer kunna sova, flyr jag in i ett till kapitel av fifty Shades of Grey! Köpte den på engelska som e-bok kan säga att jag är så sjukt fast haha!

Av jowjow - 25 december 2013 00:54

Hej!

Sover hos mamma, känns helt sjukt jobbigt att Niklas inte kunde vara med oss :/ men har ändå varit en helt okej dag. Vincent fick en bobycar och några leksaksbilar, plus lite kläder i julklapp. Han tyckte pappret var roligast i början. Men sen lekte han med bilarna och körde lite :)

Har beställt internet nu så lär bli mer bloggande efter årsskiftet äntligen haha!

Hoppas ni alla har haft en fin jul och att ni tar vara på varandra!

Av jowjow - 19 december 2013 23:47

Hej!

Minns en gång när jag var liten och inte kunde sova, och jag var ledsen var typ 11-12 nånting. Jag var så ledsen för jag ville inte bli stor. Jag ville ju vara liten och leka hela tiden och inte bli vuxen.

Nu ligger jag här och försöker sova, med snubblade över en text på insta som fick mig att stor böla. Har verkligen blivit känslig sen ja fick barn.

Min lilla prins är så stor, han lär sig mycket nya saker nu varje dag. Varför skulle det gå så fort. Min lilla bebis ?

En dag blir han stor på riktigt och jag blir bara gammal och jobbig. Åh jag kommer nog bli världens pinsammaste mamma som grinar för alla framsteg han gör. Förmodligen även på hans student haha.

Usch lite candy crush får råda bot på denna släng av natt ångest.

Av jowjow - 16 december 2013 23:58

Hej!

Jag har väl inga läsare kvar snart, men har liksom tappat lusten att blogga lite. Men men nu är de inte många dagar kvar till julafton, minns hur pirrigt de var vid den här tiden förra året. Inte för jul men för bebis bebis nu kanske du föds snart. Och nu är de full färd med att planera 1 års kalaset. Hallå vart tog tiden vägen ?

Av jowjow - 1 december 2013 16:38

Hej!

Jag välkomnar årets sista månad med både glädje och sorg. Det har varit ett så fantastiskt år, bara det att jobbångesten smyger sig på nu när mammadagarna snart är slut.

Nåja i fredags var det utgång åh ångest haha blev alldeles för mycket! Idag är det i alla fall 1:a advent och jag och Vincent har mys :)

Nu ska jag ordna lite middag åt oss och senfå vi se vad kvällen bjuder på :)

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards