Alla inlägg under september 2008

Av jowjow - 27 september 2008 21:42

godkväll!


jaha här sitter man igen och ska försöka knåpa ihop en blogg, nåja hösten är verkligen här nu och de varma dagarna verkar förbi, kylan och vinde iasr i en när man är ute. Nu sitter jag här och roar mej med petapet och har kommit fram till detta, det blir inget Håkan i Sundsvall för mej, jag ska spara mina pengar till Depeche Mode <3 det ska bli så underbart ska verkligen göra allt för att få tag på biljett =) usch vet inte riktigt vad jag ska berätta om, händer inte just nånting vettigt så ska nog återgå till mitt spel och lägga all min koncentartion där, sorry för att jag har ett så tråkigt liv att det inte blir så mycket uppdateringar :/



//jowjow

Av jowjow - 25 september 2008 22:13

det är sånna här dagar som man vill be allting dra åt helvete och på toppen av det så blir det inge håkan förrns i februari för alla spelningar är flyttade, fyfan


//jowjow

Av jowjow - 24 september 2008 23:17

åhåjaja


borde uppdatera oftare men har inte just nå vettigt att skriva, speciellt inte en dag som denna, då jag inte gjort ett skit och den lyckligaste stunden var när min Hello Saferide skiva kom med posten och det faktum att Håkan ska komma och spela här i stan på självaste alla hjärtans dag <3 ja usch jag är verkligen en tragisk människa


//jowjow

Av jowjow - 23 september 2008 21:10

Hej!


 egentligen tänkte jag skriva nått helt annat här, men dom här bilderna får summera hur jag känner idag


puss på er


//jowjow

Av jowjow - 22 september 2008 15:39

okej var ett tag sen, kan säga att allting går bra bra bra =) på alla sätt och vis, men just nu så upptar min hjärna all sin tid till att tänka på vad denna spännadn kent box ska innehålla, för precis som rubriken idag antyder är det något på gång från kent, nåting stort, en box, en box med ännu okänt innehåll från 1991-2008 är det inte spännande så säg?


förörvigt så är hösten här på rikigt nu, alla färger smyger sig på, det är mörkt inte skärkilt kallt (ännu) men ändå så pass att man vill mysa med mössa och benvärmare när man är ute, om några dagar stänger skivhörnan :( har vart där och förmodligen gjort årets fynd, en pappplanch från 1996 det är den snygga verkligen bilden (ni vet de där de sitter i den gula soffan med kostym och adidasdojjor) och över så står det så klart kent.verkligen med det snygga typsnittet hallelujah säger jag bara <3


har även köpt diverseskivor på impuls då de var 50% och idag 70% på allting:

Laakso-Västebron&Vampires

Anna Järvinen-Jag fick Feeling

Christian Kjellvander-Faya

Penny Century-Between a hundred lies

Depeche Mode-Songs of faith and devotion

Manic Street Preachers-Forever Delayed, greatest hits

Jens Lekman-Night falls over Kortedala

Moneybrother-Pengabrorsan


nåja nog om det nu ska jag ta och försöka komma tillbaka till verkligheten från den är overkligheten med boxen kommer leva i min lilla kentbubbla i några dagar framöver nu så ni vet ;)


//jowjow

Av jowjow - 13 september 2008 23:11

hösten är här nu, träden ändrar färg och luften är hög och klar men solen värmde lite grann idag i alla fall, lyssnade på TTS idag, kom fram till att Daugava och TTS var mitt soundtrack under hösten 07, undrar var denna höstens soundtrack blir?


nyttighetsveckan går bra än så länge, men jag är för lat för att logga in här och skriva om allt jag äter xD men det går bra!


annars så känns allting så, ja jag vet inte uppgivet på nått vis :(


//jowjow

Av jowjow - 9 september 2008 21:14

okej här är jag med dagens uppdatering av min nyttighetsvecka!


Frukost

Smoothie

kalkonrulle (ska förklara vad det är, allstå jag har vanlig rökt kalkon som man kan ha på mackan så brer jag på vanlig naturell philadelphia ost och rullar ihop och så brukar jag ha tomat i oxå)


Mellis

Cashewnötter och mineralvatten


Lunch

rester från igår, köttfärs och sallad


Middag

Smothie, kalkonrulle plus tomat


Motion

en kort promenad blev det idag



sådär jag dag 2 avklarad än så länge går det bra, får se imorrn hur det kommer gå då jag ska jobba, nu blir det att sova minsann


Jag Lyssnar På!

Låt: Den Som Dör Får Se/Markus Kyrkogård

Artist: Markus Krunegård

Album:  Markusevangeliet


//jowjow

 


Av jowjow - 9 september 2008 12:41

Dag 2 på nytthighets veckan och jag ska gå på coop och handla nyttigheter! men först skulle jag bara säga att det finns inget bättre än att va hemma själv och sitta och spela gitarr och då ska de va Håkan låtar, man ska sjunga så det hörs till grannarna, haha har suttit och spelat ett tag nu aa så jävla kul det är och så blir jag så pepp, ja på konseren i november gahh att det måste va så långt dit längtar massa så får jag träffa Emma igen woho <3 jaja som sagt nu ska jag kila och köpa nyttigheter kommer tillbaka ikväll med uppdatering om hur det har gått med dag 2 kan säga att den började bra i alla fall :D


//jowjow

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Skapa flashcards